Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Slow carb diet/4 hour body

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-05-12, 10:11   #1
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei
Question

Slow carb diet/4 hour body

Noen som har kjenneskap eller erfaring til denne dietten?

Den baserer seg vel egentlig på vanlig, men noe liberal lavkarbo diett som inkluderer de såkalte komplekse karbohydratene. Men med et spesielt avvik: de har en DGW dag (dieters gone wild)- hvor du en fast dag i uka kan spise hva du vil,som en fråtsedag liksom.

Skespisk, men nysgjerrig...

Noen som har forsøkt dette?

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 10:20   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Slow carb diet/ 4 hour body

Høres da ut som en ganske vanlig, normal oppkarbing? Er det noen spesielle regler for disse DGW dagene?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 15:18   #3
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei

Sv: Slow carb diet/ 4 hour body

Oppkarbing?!

Tror alt er lov på disse DGW dagene. Eneste reglen er at den må komme etter 5 dager på diett.

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 15:20   #4
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Slow carb diet/ 4 hour body

Som diabetiker kan jeg garantere at en helt fri dag med tanke på karber, ville fått mitt blodsukker helt ut av balanse, med ditto fylle-syke-følelse etterpå.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 20:06   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Slow carb diet/ 4 hour body

Mens jeg, som er ikke diabetiker, har det helt strålende med både en og to dager med masse sukker og dritt hver uke. Bare masse energi, om enn litt dårlig samvittighet.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 23:04   #6
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei

Sv: Slow carb diet/ 4 hour body

Lurer om jeg skal teste ut dette noen uker. Vekten ar jo stått rolig i flere måneder alikevel, så verdt et forsøk. Men redd jeg kommer til å bli litt "fyllesyk" jeg og...

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 23:51   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Slow carb diet/ 4 hour body

Jeg hadde ikke gjort det om det går fint uten.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
4 hour body, slow carb


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
The four hour body. Noen som har lest den? Yrla Artikler 5 30-08-11 13:28
Hva er deres mening? (Carb Lovers Diet) Tittit Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 12-05-11 16:33
To carb or not to carb... litt humor i hverdagen! Nerthus Lavkarbo generelt 5 16-03-11 19:45
Crock pot/Slow cooker Life_Tone Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 20-02-10 10:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no