Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Finnes det lavkarbopølser?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-12, 23:39   #1
BPN
Juniormedlem
 
BPN sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 26
BPN er på en erverdig vei

Finnes det lavkarbopølser?

Hei!

Jeg prøvde å søke, men ble ikke noe særlig mer klok av det. Jeg lurer rett og slett på om det finnes lavkarbo pølser? De fleste ser ut til å ligge på 7g karbo pr 100g med unntak av kyllingpølser som er 5g. Er det mulig å få tak i noen med mindre karbo?

Takk på forhånd!

BPN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 23:46   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det lavkarbo pølser?

Dersom du scroller heeeelt nederst på siden her, finner du flere tråder som kan fortelle deg om de forskjellige variantene! Litt gamle, noen av de trådene, men du får nok en ide i hvert fall!

Meny, Ultra etc har vel Jacob's pølser, Rema har noen varianter med lavere karbe- innhold osv.
Kommer du deg til Sverige, er det ganske mange typer der.

Du må rett og slett lete litt godt i ditt distrikt, for de finnes, disse pølsene, om enn litt rundt omkring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 00:15   #3
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Finnes det lavkarbo pølser?

På Safari kan man finne Matlyst sine pølser, de er kjempe gode og uten karbo.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 14:21   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det lavkarbo pølser?

spisdegslank.no har også lavkarbopølser, de var jo gode på smak

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 15:11   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det lavkarbopølser?

På rema har de dampepølse med 1kh pr 100g, og den er god

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 15:42   #6
BPN
Juniormedlem
 
BPN sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 26
BPN er på en erverdig vei

Sv: Finnes det lavkarbo pølser?

Tusen takk for svar!! Nå ble jeg glad, for pølse er og har alltid vært favoritten! Om jeg kan spise det med god samvittighet er det bare helt fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

På Safari kan man finne Matlyst sine pølser, de er kjempe gode og uten karbo.

Helt uten karbo? Safari er rett vedsiden av jobben min, skal sjekke det ut i morgen! :-)

BPN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse? Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 16:49   #7
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det lavkarbopølser?

Jacobs sine er gode, sjekke etter mer enn kun karbeinnhold. Dersom du finner pølser uten E621 og natriunnitritt er det supert

Idsøe har også bra pølser! Her på vestlandet er det flere pølsemakerpølser som blir solgt rundtomkring på butikkene. Mye bedre enn vanlige pølser er de også!

(E621 er smaksforsterker som gjør at smakløs, småvond mat smaker godt... )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 16:51   #8
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det lavkarbopølser?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

På rema har de dampepølse med 1kh pr 100g, og den er god

Hva er dampepølse

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 16:54   #9
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det lavkarbopølser?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Hva er dampepølse

Den dampes på samme måte som pinnekjøtt, den er rå og ligger i frysedisken på rema

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 16:58   #10
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det lavkarbopølser?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Den dampes på samme måte som pinnekjøtt, den er rå og ligger i frysedisken på rema

Aha da skjønner jeg. Høres spennende ut. Må nok finne en Rema butikk skjønner jeg Tusen takk.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbopølser på mega? Imp Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 28-04-11 23:39
Lavkarbopølser på kiwi Supera Lavkarbo generelt 8 12-04-10 23:36
Lavkarbopølser i Sverige middag Spørsmål og svar 10 27-03-10 10:54
Lavkarbopølser i Sverige Ullabulla Spørsmål og svar 1 10-02-09 08:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no