Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hvordan kan man slette profilen sin?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 14:44   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Hvordan kan man slette profilen sin?

????

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:20   #2
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Hei!

Vet iokke hvorfor du ønsker å slette den, men kan du nøye deg med å redigere den? Det e rjo du som bestemmer hvilke opplysninger og bilde som ligger der. Informasjonen om tråder og innlegg er en fin måte for oss andre å se hva du engasjerer deg i.

mvh
BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:21   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

...og for å slette, tar man kontakt med moderator pr PM!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:08   #4
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

jeg synes det er trist at du skal slette profilen din på grunn av det som er blitt skrevet i dag?
Enkelte her er veldig krasse..kansje de har vært her for lenge?
Håper du ikke opplevde meg som krass for det var ikke meningen .
Dette er et sted der det er rom for alle, hev deg over dette

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:22   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Enkelte her er veldig krasse..kansje de har vært her for lenge?

Og da mener du????

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:25   #6
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

tror vel ikke noen har vært her for lenge.
hva i all verden skulle vi gjort om de ikke var her de som vet så mye.
da hadde det vært bare nybegynnere. det hadde blitt den blinde som leder den halte, eller i værste fall fluenes herre

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:30   #7
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av leeha, her.

tror vel ikke noen har vært her for lenge.
hva i all verden skulle vi gjort om de ikke var her de som vet så mye.
da hadde det vært bare nybegynnere. det hadde blitt den blinde som leder den halte, eller i værste fall fluenes herre

med det mente jeg at kansje enkelte var litt lei av de samme spørsmålene opp og opp igjenn.Man kan vel bli litt lei kansje?
og seff er det de som er den største resursen her.Men når at flere sletter profilene sine for at de føler seg angrepet så er det vel ikke rett eller?

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:33   #8
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

jeg synes det er trist at du skal slette profilen din på grunn av det som er blitt skrevet i dag?
Enkelte her er veldig krasse..kansje de har vært her for lenge?
Håper du ikke opplevde meg som krass for det var ikke meningen .
Dette er et sted der det er rom for alle, hev deg over dette

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Og da mener du????

Hei igjen!

Ja, her er det ikke lett å være sikker på hva som menes. Jeg trenker derfor litt høyt, uten å påstå eller gå ut fra at jeg har rett eller at det finnes 1 fasit.

Forumet består av forkjellige folk, både i fht motiv, motivasjon, utfordringer, ressurser og hvor stor plass vi synes vi kan ta på forumet. Noen nye bruker lang tid og søker i forumet før de blir aktive, andre starter tråder "over en lav sko" - tilsynelatende uten å bruke søkefunksjonen. dette opplever og engasjerer vi som har vært her en stund oss ulikt i. På samme måte formulerer vi oss ulikt. Det er derfor lett å komme i skade for å såre noen, selv når man ikke mener det.

Min erfaring så langt er at det ikke er noen som er krasse her, når man bare leser nøye. Nesten alle innlegg handler om og er tufta på egne erfaringer, og der er vi ulike, både i fht hva kroppene våre tåler i fht mat og hva vi tåler i fht hvordan andre ordlegger seg i svar på våre innlegg. Jeg er viss på at de innleggene som står i den tården jeg tror det sikktes til (Om besøket hos venneparet) på ingen måte er vondt ment. Det forandrer selvsagt ikke opplevelsen til den eller de som opplever det slik, men jeg oppfordrer til å lese innleggene en gang til og legge vekt på de forbehold og småord som står i innleggene

Beste hilsen BiB som setter dette forumet utrolig høyt og unner alle opplevelsen av å kjenne seg velkommen og respektert her inne

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:38   #9
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

nei så klart det er ille om noen føler seg angrepet.
jeg har ikke sett alt det men er det noe som går igjen eller er det enkeltstående hendelser? jeg mener gjenntakende personangrep på en og samme person grenser til mobbing.
mye må vel og tilskrives nettsjargong som ofte kan være både ironisk og røff (iallefall fra min side) og at noen ikke erkomfotabel med det.
man ser jo akkurat det samme i det virkelige liv, man sier noe som var ment som fleip og det blir tatt ille opp. det er enda vanskeligere på forum for vi har ikke tonefall og ansiktsuttrykk.
ellers må jeg si at tonen på dette forumet har blitt røffere og det kan vel ikke skyldes de som har vært her lenge ?

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:54   #10
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

[quote=leeha;337773]nei så klart det er ille om noen føler seg angrepet.
jeg har ikke sett alt det men er det noe som går igjen eller er det enkeltstående hendelser? jeg mener gjenntakende personangrep på en og samme person grenser til mobbing.
mye må vel og tilskrives nettsjargong som ofte kan være både ironisk og røff (iallefall fra min side) og at noen ikke erkomfotabel med det.
man ser jo akkurat det samme i det virkelige liv, man sier noe som var ment som fleip og det blir tatt ille opp. det er enda vanskeligere på forum for vi har ikke tonefall og ansiktsuttrykk.
ellers må jeg si at tonen på dette forumet har blitt røffere og det kan vel ikke skyldes de som har vært her lenge ?[/qu

de sisste dagene har det vært mye negativitet syns jeg..
man skal tåle ditt og tåle datt...
enkelte av innleggene synes jeg har vært litt i krasseste laget.Min mening..
Om ikke det har skjedd meg så føler jeg folk pirker vell mye..
Om jeg har pirket på noen så skal no jeg slutte med det..

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:59   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Nå synes jeg det er litt mye sutring her!! Og jada man skal oppføre seg og alt det der... Men det jeg mener, er at dersom man ikke gidder å gjøre en egeninnsats, og bare tar til seg det en vil høre, ja da får en tåle å høre det - gjerne "krasst"!!
Vet ikke om jeg helt fikk frem det jeg ville nå, men ...

Man VIL så gjerne hjelpe, og det VET de som har vært her en stund!!! At det skjer ting nå som oppleves negativt, har garantert en årsak....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:06   #12
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Har også merket mye sånt siste dagene, tråder som sporer heeeeelt av og nesten blir litt kranglete

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:07   #13
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Nå synes jeg det er litt mye sutring her!! Og jada man skal oppføre seg og alt det der... Men det jeg mener, er at dersom man ikke gidder å gjøre en egeninnsats, og bare tar til seg det en vil høre, ja da får en tåle å høre det - gjerne "krasst"!!
Vet ikke om jeg helt fikk frem det jeg ville nå, men ...

Man VIL så gjerne hjelpe, og det VET de som har vært her en stund!!! At det skjer ting nå som oppleves negativt, har garantert en årsak....

ja ja jeg skal ikke suttre mere.. ingen som fatter hva jeg vil fram til alikavell så jeg gjir meg med og komentere dette no ytterligere..
Synes bare at man ikke burde skremme de nye som kommer inn..........

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:09   #14
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Men dette tar da virkelig helt av....

Ok, nå har jeg vært bortreist en ukes tid, så med mindre det ikke har endret seg drastisk den siste uken, kan jeg virkelig ikke huske eller forstå hva som har gjort at man har begynt å anklage folk for å være hissige.

Det er faktisk en del av oss som ganske enklelt ikke orker å skrive innlegg i snuske-luske-puse-stil med smilefjes i hver setning. Så hvis det er det som er grunnen bak denne tvilsomme æren, synes jeg det er direkte urettferdig!

Når man melder seg inn i et forum som dette og man åpner for en diskusjon, må man være fobredt på å bli møtt med en viss grad av uenighet. Det må få lov å være visse grenser for hvor mye silkehanske-behandling det skal være her.
Jeg synes det virker som om folk blir velidg fort på defensiven her - men nå har jeg altså ikke den fulle og hele oversikt akkurat for øyeblikket.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:10   #15
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Nå synes jeg det er litt mye sutring her!! Og jada man skal oppføre seg og alt det der... Men det jeg mener, er at dersom man ikke gidder å gjøre en egeninnsats, og bare tar til seg det en vil høre, ja da får en tåle å høre det - gjerne "krasst"!!
Vet ikke om jeg helt fikk frem det jeg ville nå, men ...

Man VIL så gjerne hjelpe, og det VET de som har vært her en stund!!! At det skjer ting nå som oppleves negativt, har garantert en årsak....

Dårlig dag i dag, eller?

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:17   #16
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

ja jeg bare må en gang til..
At enkelte melder seg ut burde jo være en tankevekker..??

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:28   #17
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Da synes jeg man skal ta det litt med ro og ikke male fanden på veggen før man har funnet ut hvorfor enkelte har meldt seg ut. Det vet vi jo ikke.

Igjen - ikke helt oversikten her for tiden, men jeg har forstått det slik at Lollypoppen har slitt med vektstagnasjon en stund og ikke sett resultater?
Sikkert kjempefrustrerende hvis det er tilfellet, men det er da ikke noen her sin skyld...? Dessuten synes jeg det er alle andre omkring her som driver og skriker om krasshet.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:36   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Da synes jeg man skal ta det litt med ro og ikke male fanden på veggen før man har funnet ut hvorfor enkelte har meldt seg ut. Det vet vi jo ikke.

Dessverre vet vi om flere ....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:46   #19
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Ok.
Du gjør jo det selvsagt, fordi du er admin og slikt, men selv så gjør jeg ikke det. Og for å gjenta meg selv for gud vet hvilken gang, så vet jeg jo ikke hva som har foregått her i det siste, og jeg skal heller ikke begynne å grave i materien her, men jeg håper isåfall at det må være alvorligere ting en det som har foregått her i dag. (Alle vet hvilken tråd jeg tenker på da).
For å være helt ærlig, hvis det ikke er mer som skal til for å bli anklaget for å være krass, tror jeg det er ganske mange fler som komme til å slutte å svare på innlegg. Basert på dagen idag, ser jeg ikke helt problemstillingen.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:03   #20
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Hei igjen!

Ja, her er det ikke lett å være sikker på hva som menes. Jeg trenker derfor litt høyt, uten å påstå eller gå ut fra at jeg har rett eller at det finnes 1 fasit.

Forumet består av forkjellige folk, både i fht motiv, motivasjon, utfordringer, ressurser og hvor stor plass vi synes vi kan ta på forumet. Noen nye bruker lang tid og søker i forumet før de blir aktive, andre starter tråder "over en lav sko" - tilsynelatende uten å bruke søkefunksjonen. dette opplever og engasjerer vi som har vært her en stund oss ulikt i. På samme måte formulerer vi oss ulikt. Det er derfor lett å komme i skade for å såre noen, selv når man ikke mener det.

Min erfaring så langt er at det ikke er noen som er krasse her, når man bare leser nøye. Nesten alle innlegg handler om og er tufta på egne erfaringer, og der er vi ulike, både i fht hva kroppene våre tåler i fht mat og hva vi tåler i fht hvordan andre ordlegger seg i svar på våre innlegg. Jeg er viss på at de innleggene som står i den tården jeg tror det sikktes til (Om besøket hos venneparet) på ingen måte er vondt ment. Det forandrer selvsagt ikke opplevelsen til den eller de som opplever det slik, men jeg oppfordrer til å lese innleggene en gang til og legge vekt på de forbehold og småord som står i innleggene

Beste hilsen BiB som setter dette forumet utrolig høyt og unner alle opplevelsen av å kjenne seg velkommen og respektert her inne

Hei.Jeg er en av dem som starter en ny tråd når jeg selv vil det så får det være opp til hver enkelt om de vil svare meg. Jeg er innom en sjeldent gang og har ikke lært meg eller tenkt på at jeg kan søke på ting som har vært skrevet før. Skjemmes ikke av det jeg da...... He he.

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:04   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Det er ikke bare i dag det er snakk om. Det er en generell tendens over hele forumet.

Det er ikke alltid ordene en bruker som gjør noe, men måten en bruker ordene på. Det er mulig det er nettkutyme å bruke røfft/krasst språk, som noen nevnte her, men det er IKKE nettikette eller forumkutyme. Jeg mener bare at det finnes en gylden middelvei her. Om folk skriver sussebussenusse med smilyer i hver linje i journalene sine er det greitt for meg, men jeg liker heller ikke slikt kosesnakk i tråder som handler om spesifikke spørsmål og svar. Det er irriterende det også. Og en sak vi har tatt opp tidligere.

De som ber om hjelp er ofte sårbare og veldig fortvilte og da skal det ikke mye til før litt strenge ord som kanskje er gitt velmenende fremstår som negative og truende. (Jeg har fått slik tilbakemelding sjøl).

Det er ikke bare det heller, men ofte spør man om løsningen på et konkret problem/sak - og så får man en masse kommentarer på ting man har spurt om tidligere. I noen tilfelle er det forståelig at man blir irritert. Men isteden for å bruke tid og energi på å irritere seg og forfatte et sint svar kan en bare gå videre til neste post ?

Denne tråden er et godt eksempel. Den handler om hvordan man kan få slettet profilen sin. Så ender den opp på samme måte som flere andre tråder. Hvem sa hva til hvem og hvor på hvilken dialekt med/uten smilyer eller skriveleifer .....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:08   #22
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er ikke bare i dag det er snakk om. Det er en generell tendens over hele forumet.

Det er ikke alltid ordene en bruker som gjør noe, men måten en bruker ordene på. Det er mulig det er nettkutyme å bruke røfft/krasst språk, som noen nevnte her, men det er IKKE nettikette eller forumkutyme. Jeg mener bare at det finnes en gylden middelvei her. Om folk skriver sussebussenusse med smilyer i hver linje i journalene sine er det greitt for meg, men jeg liker heller ikke slikt kosesnakk i tråder som handler om spesifikke spørsmål og svar. Det er irriterende det også. Og en sak vi har tatt opp tidligere.

De som ber om hjelp er ofte sårbare og veldig fortvilte og da skal det ikke mye til før litt strenge ord som kanskje er gitt velmenende fremstår som negative og truende. (Jeg har fått slik tilbakemelding sjøl).

Det er ikke bare det heller, men ofte spør man om løsningen på et konkret problem/sak - og så får man en masse kommentarer på ting man har spurt om tidligere. I noen tilfelle er det forståelig at man blir irritert. Men isteden for å bruke tid og energi på å irritere seg og forfatte et sint svar kan en bare gå videre til neste post ?

Denne tråden er et godt eksempel. Den handler om hvordan man kan få slettet profilen sin. Så ender den opp på samme måte som flere andre tråder. Hvem sa hva til hvem og hvor på hvilken dialekt med/uten smilyer eller skriveleifer .....

Jepp, ser definitivt poenget ditt (en setning jeg har brukt mye idag! Du store....)
Jeg er jo bare på dette ketolyse-forumet stort sett, så jeg vet ikke så mye om hva som skjer ellers.

Og den gylne middelvel er selvfølgelig helt riktig.

Og denne tråden ja.... Jo, absolutt.
Så derfor skal jeg trekke meg stille og rolig tilbake for i aften og begynne å sortere feriebildene mine.
Ønsker alle en fortsatt god søndag.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:17   #23
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

...Jeg trenker derfor litt høyt, uten å påstå eller gå ut fra at jeg har rett eller at det finnes 1 fasit......Beste hilsen BiB som setter dette forumet utrolig høyt og unner alle opplevelsen av å kjenne seg velkommen og respektert her inne

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

....Denne tråden er et godt eksempel. Den handler om hvordan man kan få slettet profilen sin. Så ender den opp på samme måte som flere andre tråder. Hvem sa hva til hvem og hvor på hvilken dialekt med/uten smilyer eller skriveleifer .....
[/color][/font]

hei, jeg er kanskje en av dem som har bidratt til å trekke tråden av spor, det beklager jeg, det hjelper ikke at det var i beste mening.

mvh BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:51   #24
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Enda tråd hvor man diskuterer hva man kan fålov til å si eller hva man ikke kan få lov til å si.... denne stenges snart denne også, garantert. hadde ikke lyst til å skrive, egentlig, men jeg måtte bare.
Er egentlig enig med lokkebiff, det har blitt en del sutring her de siste dagene. Mange misforståelser og mange ulike meninger. men det er jo derfor vi er her og vi må jo få lov til å ha egene meninger og få lov til å spørre og grave om man trenger hjelp, men noen må ha det inn med sleiv, sikter ikke til noen spesielle, har selv vært der, og jeg skjønner at noen blir frustrerte over å måtte gjennta og gjennta. Det er faktisk til god hjelp å bruke søkemonitoren eller internett først (om man søker et visst ord og ikke finner det i søkemonitor kan det faktisk hende at startsiden finner det fram for deg vet å guide deg videre til lavkarbo, det har hendt meg mange ganger)
Men med fare for å si noe jeg får "pisk på rygg" for tror jeg ikke jeg skal åpne munnen for høyt. Mener bare at dette er jo et ÅPENT forum, alt for mange har vært veldig hårsåre den siste tiden og jeg mener fortsatt at folk skal få lov til å si hva de vil (til en viss grad), men så er det også mange som må lære meg Å LESE MELLOM LINJENE og tolke ting på en litt annen måte, det er ikke alltid like lett å få ting ned på "papiret" slik man presis mener det.
Og LOLLIPOP, du skal IKKE forsvinne herfra, en feig løsning, du er sterke enn som så ta de krasse tingene folk sier med en klype salt og forsett og kjør på med spørsmål (men det er fremdeles lurt å prøve søk først) det er mange ferskinger her inne som lurer like mye som deg...

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:00   #25
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Blir enda en avsporing her, håper det går greit.

Et lite tips for de som søker, og ikke finner det de søker etter;
-> gå i kontrollpanelet
-> videre på endre valg
-> gå ned på "trådvisningsvalg" og endre til "vis alle tråder" i boksen "Standard avkorting for trådalder".

Da vil en få opp resultat når en søker fra helt tilbake til når forumet er startet, og ikke bare siste mnd som er forumstandard.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no