Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Fryse ferdige middager ++

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-10, 22:00   #1
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Fryse ferdige middager ++

Har endel spørsmål om dette.
Noen har delvis blitt besvart før, andre ikke.

1. Hvordan er det å fryse ned supper o.l. med fløte, rømme, creme fraiche i? Skiller det seg når det tines?

2. Kan det jeg har fryst i aluminiumsfolier settes rett i en varm ovn(som feks ferdige lasagner) eller bør det tines først? (Skal jeg ta av "lokket" eller kan det sitte på en stund for å få den varm igjennom før det øverste blir stekt/brent?)

3. Når man fryser ned feks ostelasagne. Skal jeg steke den ferdig i ovnen(så osten smelter) før jeg fyser den? Fryse den med revet ost oppå(uten å steke) eller drysse på etter den er tatt opp av fryseren igjen? (hva blir best når den stekes i ovnen etterpå?)

4. Hvordan blir grønnsaker når det har vært tilberedt ferdig, fryst og så tint opp igjen?



Og hvis dere har noen oppskrifter på mat som er supre å lage mye av og fryse ned blir jeg så glaaad


Og jada, alt kan fryses

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 23:25   #2
Seba-stina
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 42
Innlegg: 205
Seba-stina er på en erverdig vei

Sv: Fryse ferdige middager ++

Dette har jeg lurt på og.. Jeg pleier å iallfall fryse lavkarbolasagne. Synes den kan bli litt "bløt" når jeg varmer den opp igjen, men smaker like godt

__________________
DElmål 1 - 7kg til 1.juli 2013.
Delmål 2 - totalt 17kg til 1.januar 2014.
Delmål 3 - totalt 30kg til 1.januar 2015.
Seba-stina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, er ikke på tellingen for tiden. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lettvint mat og ferdige produkter for Skaldemans kost Dilly Spis deg ned i vekt med Skaldeman 30 18-07-10 14:21
Ferdige spillelister ? Lava Trening 2 03-05-10 10:42
Middager? €Lene€ Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 19-04-10 21:58
Jeg skriver denne nå for å få ting litt på det rene, og så er vi ferdige med det. OK? Lollypop! Ketolysekuren 10 16-09-07 21:02
Middager som er greie å fryse ned... vanilla Middag 2 20-05-07 12:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no