Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ang disse Oopsie-rolls`a

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-08, 09:09   #1
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien
Question

Ang disse Oopsie-rolls`a

Har jeg gjordt dette riktig tro? Alle skryter så fælt av dem, men jeg synes da vitterlig at det bare smaker LUFT? De ble så luftige at det er jo som å spise IKKE`NO Men, klager ikke altså, lurte bare på om de skal være sånn. Det er vel meningen at det er pålegget som skal gi smak

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 09:43   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Ja, det er det som er så genialt med de (Det høres vel veldig rart ut, men har man først blitt lei av egg, er det vanskelig å få lysta på det tilbake...)
De smaker ingenting, altså IKKE egg, også er de enkle og lage uten masse avanserte og dyre produkter. Rett og slett noe og putte pålegg på

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:31   #3
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Ok, ja det er jo ikke så dumt å slippe å lage egg og bacon hver morgen! Og jeg gleder meg til å prøve en søøøt variant av dem Men det kan jeg ikke enda, fortsatt i induksjons-fasen, Håper forresten at jeg har lov å spise disse "nøytrale" i Atkins induksjons-fase...? Men det burde være lov, er jo bare ost og egg

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:08   #4
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Det er lov ja, så lenge du teller med osten i det totale du har lov til hver dag (er det 100 gr ost?)Man bruker vel 100 gr i hele røra, så da blir det.. runt 20gr hver oops.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 14:23   #5
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Jeg har bare problem med at de bli så seige, henger seg jo fast i alt jo, matboksen, talerken, ja det meste. Men de er bedre en lappen syns jeg. Uansett, hjelper av og til med en omgang i toasteren, da blir de sprøe og gode

Men nå har jeg bestilt lavkarbobrød, gleder meg til å teste, ønsker noe mer grvot å ha pålegget på.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 14:49   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Ja, de blir ikke like gode når de seige...

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 19:17   #7
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Nå har jeg lest om dette flere steder, men fortsatt ikke funnet ut hva det er... Hmmm... Må lete litt til tror jeg..... :-/

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 19:19   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.


Men nå har jeg bestilt lavkarbobrød, gleder meg til å teste, ønsker noe mer grvot å ha pålegget på.


Hvor fikk du bestilt det?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 19:30   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Nå har jeg lest om dette flere steder, men fortsatt ikke funnet ut hva det er... Hmmm... Må lete litt til tror jeg..... :-/

Er det denne du mener?
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=oopsie

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 19:52   #10
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er det denne du mener?
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=oopsie


Ahhh Takk Menneh.... SMAKER DET VIRKELIG IKKE EGG NÅR DET LAGES NESTEN BARE AV EGG?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 19:59   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Nei, det smaker....... nesten ingen ting!
Jeg oppbevarer dem i frysseren. Etter en omgang i brødristeren smaker de fortreffelig under det meste av pålegg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 21:03   #12
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Hvor fikk du bestilt det?

Nå skal jeg ikke svare på vegne av andre, men jeg har bestilt, fått og bakt lavkarbobrød fra www.spisdegslank.no. Det smaker veldig godt med pålegg på, og jeg er kvitt et problem når jeg er på møter og får servert snitter. To skiver brød i veska, pålegg fra snitten over på lavkarbobrødet, og vips, lunsjen er reddet for meg også.

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 21:22   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Det er 110 gr ost pr dag i induksjonsfasen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 12:20   #14
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang disse Oopsie-rolls`a

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Hvor fikk du bestilt det?


Bestilte hos lavkarbopikene. Tror adressen er lavkarbopikene.no

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oopsie-roll Areola Bakst 429 13-05-13 02:08
Oopsie-inspirert pizzabunn! Kristin_B Middag 225 17-05-11 23:46
En annen variant fylt Oopsie Bergrosa Lunsj 8 28-01-10 23:57
Rolls pluss Tess Bakst 1 19-02-08 17:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no