Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-14, 21:10   #2726
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av andreas, her.

Takk for tipset med stavmikser Egentlig en opplagt løsning.

Det er verre når man ikke er hjemme. Ristet for harde livet, men ender med enkelte klumper det er umulig å klemme istykker med skje/gaffel.

Jo, bare hyggelig, hehe. Når jeg er ute og farter har jeg heller med meg bar, kjeks, soyanøtter og/eller grønnsaker.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:19   #2727
andreas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 48
andreas er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Jo, bare hyggelig, hehe. Når jeg er ute og farter har jeg heller med meg bar, kjeks, soyanøtter og/eller grønnsaker.

Du har jo vært hjemme noen dager syk. Men hva bruker du til lunsj på jobb?

andreas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:29   #2728
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av andreas, her.

Du har jo vært hjemme noen dager syk. Men hva bruker du til lunsj på jobb?

Ja, jeg har ikke jobbet så mye som jeg pleier, så matmessig har jo det vært en del enklere.

Da jeg var på jobb hadde jeg med meg en matboks full av grønnsaker, og så hadde jeg med meg en pakke kjeks og en bar. Satt og drakk te og mye vann, og knasket på grønnsaker gjennom hele arbeidsdagen (jeg sitter mye stille på jobb, foran pcen). Til lunsj spiste jeg en grønn og dørgende kjedelig salat, etter som hva jeg fant i kantina, og så spiste jeg i tillegg noen kjeks i løpet av dagen, og et par kjeks på gåturen hjem. Det gikk veldig fint. Baren tok jeg til kvelds isteden, da jeg ikke trengte den på jobb likevel. Var skrubbsulten når det var tid for middag da, men slapp sultfølelsen på jobben, ved at jeg hele tiden satt og knasket på noe. Spiser forresten pannekaka til frokost, som to vafler med kanel i. De holder meg mett ganske lenge.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:39   #2729
andreas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 48
andreas er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Mhm. Samme her. Sitter rolig foran pc'en avbrutt av røykepauser.
Knasker grønnsaker så kjevene er såre. Merker mindre sult på jobb. Sikkert kombinert med kaffedrikking og at man er konsentrert om jobben man gjør.

Prøvde vaffeltrikset ditt forleden. De ble jaggu sprø. Leste ett tips om å ta litt jbkm. i for da blir vaflene ikke så sprø. Får prøve ved neste bestilling.

andreas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 22:40   #2730
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av andreas, her.

Mhm. Samme her. Sitter rolig foran pc'en avbrutt av røykepauser.
Knasker grønnsaker så kjevene er såre. Merker mindre sult på jobb. Sikkert kombinert med kaffedrikking og at man er konsentrert om jobben man gjør.

Prøvde vaffeltrikset ditt forleden. De ble jaggu sprø. Leste ett tips om å ta litt jbkm. i for da blir vaflene ikke så sprø. Får prøve ved neste bestilling.

Du må bare steke de bittelitt, og ikke lukke lokket helt. Jeg står og holder lokket litt oppe, og steker som sagt veldig kort, da blir de ikke flate og sprø, men myke og litt tykkere. God konsistens.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 15:01   #2731
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av andreas, her.

Shake'ern funker. Blir best i en slik shake'er jeg har med "rist" under lokket. I kopp med bare skje eller gaffel lar ikke alt seg løse opp. Sliter veldig med de ekle klumpene i suppene. Dem er ikke gode å tygge på ihvertfall

Jeg sliter med de suppene også ja. Skal se etter sånn shaker med rist. Jeg har en med en slags "ball" med pigger på, men den fungerer dårlig.


Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Jeg bruker stavmikser til alle ED-produktene som kommer i pulverform, men den drikken der har jeg ikke testet ennå.

Kjempegod ide. Den må prøves.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 15:40   #2732
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Da er stavmikserideen prøvd. Det fungerte kjempefint. Takk Hedda

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 15:46   #2733
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dere med hormonubalanser, hvordan reagerer dere på soyaen i produktene? Etter hva jeg har forstått red et veldig mye soya i mange av dem?

Jeg har noen hormonrelaterte plager: insulinresistens, migrene og overgangsalder. Jeg merker ikke noe forskjell på plagene på denne kosten og annen lavkarbokosthold.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 18:59   #2734
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Da er stavmikserideen prøvd. Det fungerte kjempefint. Takk Hedda

Bare hyggelig. Det er det eneste som funker skikkelig, synes jeg.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:43   #2735
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Her har det blitt litt stille igjen. Hvordan går det med dere folkens?

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:51   #2736
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Her går det bra. Skal tilbake på jobb igjen i morgen etter å ha vært sykemeldt lenge. Gleder meg! Tipper jeg blir mer sulten på jobb enn jeg har vært her hjemme i det siste, det kan bli en utfordring. Håper det går bra.

Hvordan er det med deg?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:26   #2737
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Her går det bra. Skal tilbake på jobb igjen i morgen etter å ha vært sykemeldt lenge. Gleder meg! Tipper jeg blir mer sulten på jobb enn jeg har vært her hjemme i det siste, det kan bli en utfordring. Håper det går bra.

Hvordan er det med deg?

Jeg synes det ser ut som om du bare spiser 4 ed måltider om dagen, eller har jeg misforstått. Jeg synes det høres veldig lite ut?

Det kan godt hende du blir mer sulten, men kanskje det også hjelper å tenkte på andre ting enn mat. Sånn sett kan det være deilig å jobbe.

Med meg går det forsåvidt bra, men har hatt veldig lite energi i det siste. Har hele tiden tenkt at det kommer av at jeg heller ikke får så mye energi fra maten, men så kom jeg plutselig på i går at jeg har glemt at jeg skulle hatt en B12-sprøyte i begynnelsen av januar, så kanskje det er noe av forklaringen. Jeg har rett og slett ikke hatt energi til mer enn det som strengt tatt er nødvendig i det siste og det er kjedelig.

I dag er siste dag på fase 1 og jeg var en liten sniktur opp på vekta. Den viste at jeg har gått ned ca 7,5 kg siden jeg startet på denne fasen. Da ble jeg positivt overrasket. Tenkte å veie meg offisielt i morgen for å se nedgangen på fase 1. Men egentlig er tirsdag veiedagen min.

Ønsker deg lykke til i morgen, Hedda. Det blir nok godt for deg å komme tilbake til jobb. Du har hatt dine utfordringer i det siste. Håper du ikke får noen tilbakefall med lungebetennelsen.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 22:10   #2738
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Jeg synes det ser ut som om du bare spiser 4 ed måltider om dagen, eller har jeg misforstått. Jeg synes det høres veldig lite ut?

Det kan godt hende du blir mer sulten, men kanskje det også hjelper å tenkte på andre ting enn mat. Sånn sett kan det være deilig å jobbe.

Neida, jeg spiser fem ED-produkter hver dag. Men det har vært en og annen dag innimellom at jeg ikke har orket mer enn fire, men for det meste har det blitt fem altså.

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Med meg går det forsåvidt bra, men har hatt veldig lite energi i det siste. Har hele tiden tenkt at det kommer av at jeg heller ikke får så mye energi fra maten, men så kom jeg plutselig på i går at jeg har glemt at jeg skulle hatt en B12-sprøyte i begynnelsen av januar, så kanskje det er noe av forklaringen. Jeg har rett og slett ikke hatt energi til mer enn det som strengt tatt er nødvendig i det siste og det er kjedelig.

I dag er siste dag på fase 1 og jeg var en liten sniktur opp på vekta. Den viste at jeg har gått ned ca 7,5 kg siden jeg startet på denne fasen. Da ble jeg positivt overrasket. Tenkte å veie meg offisielt i morgen for å se nedgangen på fase 1. Men egentlig er tirsdag veiedagen min.

Da er det kanskje den sprøyta, ja, men den kan du kanskje gå og ta nå snart?

7,5 kilo er et fantastisk resultat! Jeg har min siste uke på fase 1 nå, og jeg tror ikke jeg rekker å gå ned to kilo til før 1. februar, men håper i alle fall jeg greier én kilo til, slik at jeg tilsammen har gått ned over 6 kilo. Vi får se på fredag hvordan det går.

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Ønsker deg lykke til i morgen, Hedda. Det blir nok godt for deg å komme tilbake til jobb. Du har hatt dine utfordringer i det siste. Håper du ikke får noen tilbakefall med lungebetennelsen.

Takk for det. Jeg tror og håper det skal gå bra.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 08:44   #2739
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

I dag er det første dag på Fase 2 i 2. omgang for meg. Jeg gikk ned 7,7 kg på fase 1. Det er jeg veldig fornøyd med . Siden juli 2013 har jeg gått ned 28,6 kg.

Så er det bare å brette opp ermene og fortsette det gode arbeid.

Ha en fin dag, alle EDere!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 10:04   #2740
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer sååååååå mye. Du har vært kjempeflink både i første og annen runde. Utholdenhet lønner seg. Nyt de første kjøtt og fiskemåltidene dine.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-14, 10:43   #2741
Anel73
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 12
Anel73 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

God morgen.

Jeg har hatt det så travelt i det siste- så dere har blitt litt glemt dessverre.

Veldig kjekt å lese at dere er så flinke- Wowo som har klart 7,5 kilo i fase1 det er strålende Kan tenke meg du nyter å spise kjøtt og fisk igjen.

Jeg er fortsatt i fase 2, har hatt flere utfordringer i det siste, men klarer å holde meg til dietten. Er utrolig stolt av meg selv. Men må innrømme at jeg er lei av de fleste produktene nå, så satser på at jeg snart kan gå over til fase 3. Kan da kutte ut 1 produkt til og spise lunsj/frokost uten produkt. Jeg drømmer om lavkarbo knekkebrød- skal til sykepleier på torsdag neste uke- håper hun gir meg OK til å lage knekkebrød.

Ellers har jeg klart 6 kilo på litt over 3 uker. Merker det mer og mer på klærne, det er utrolig motiverende.

Ønsker alle sammen en god helg- stå på dere er flinke

Anel73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 21:01   #2742
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flink du har vært Anel.
Jeg kontaktet eurodiett og spurte om det er greit med Spirulina og Clorella på eurodiett. Her er svaret: "Ja det er helt ok. Begge deler er både nærende og utrensende. Husk å drikke rikelig i tillegg. "

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 21:02   #2743
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hjelp, i morra braker det løs!
Jeg føler meg ikke forberedt i det hele tatt.... Eller, jeg er motivert og greier, men jeg blir veldig stresset ved tanken på om jeg har riktige grønnsaker, hva om ting smaker dritt sammen, tenk om jeg ikke blir mett? Osv... Mett er lik stabilt blodsukker for meg, så redsel for sult er egentlig redsel for lavt blodsukker... For får jeg en skikkelig dropp for jeg panikk og hiver innpå nesten hva som helst for å ikke gå i bakken

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 21:04   #2744
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Er du i ketose fra før Carisma?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 21:07   #2745
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Er du i ketose fra før Carisma?

Nei... Jeg hadde planer om det, men så ble det så mye frem og tilbake... Og i helga har vi hatt barnefri og bodd på hotell og i grunnen gir flat f i kosten

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 21:14   #2746
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har vært mye mindre sulten enn jeg fryktet, så kan hende det blir sånn for deg og. Har kun hatt et par dager hvor jeg har følt veldig sult.

Ønsker deg masse lykke til!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 21:21   #2747
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei... Jeg hadde planer om det, men så ble det så mye frem og tilbake... Og i helga har vi hatt barnefri og bodd på hotell og i grunnen gir flat f i kosten

Det er bra. Første gang jeg begynte på eurodiett, var jeg i ketose før oppstart. Det er flere karber på eurodietten, noe som resulterte i at jeg gled ut av ketose. Jeg fikk da ikke hjelp fra den reduserte sultfølelsen som ketosen gir. Da var jeg veldig sulten gjennom de første månedene.
Denne gangen hadde jeg vært ute av ketose en god stund før oppstart ED. Da gikk jeg inn i ketose med ED. Det har vært utrolig mye lettere for meg denne gangen. Ikke sulten de to første fasene.
På Lindbergklinikken nå har de begynt å anbefale å spise "vanlig" - ikke ketosemat i noen uker før oppstart. Så spis det du har lyst på med god samvittighet nå før du starter opp ED. Det er mest sannsynlig det beste du kan gjøre.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 12:05   #2748
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg fikk startpakka mi i helga, og jeg lurer på: Hva er de vakumpakkede som ser ut som pucker? og hvordan tilberedes de?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 16:23   #2749
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er altså en grønnsakspai som kan stekes eller grilles. Består bare av grønnsaker. Jeg er ikke veldig begeistret for deg. Har smakt den og siden aldri kjøpt den. Men smaken er jo forskjellig.

http://www.eurodiet.no/Varmretter/Mi...g-basilikum--/

Jeg har laget en grønnsaksrett og hatt den ved siden av. Det er mange ting som ikke akkurat er gourmetmat. Kunsten til å holde ut er å lære seg å modifisere smaken og å finne seeg noen produkter som man nesten liker. Du kan finne tips og ideer på eurodiett sin hjemmeside og i tråden under her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17152


Lykke til. Fordelen med dietten er at alle går ned i vekt.

__________________
Min Journal

Sist redigert av Pearl : 03-02-14 kl 20:43.
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 17:41   #2750
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til Carisma! Jeg har vært mye sulten, men blodsukkeret er stabilt og det er deilig.

Jeg er veldig spennt på hvordan det går med deg. Krysser fingrene!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no