Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-11, 13:43   #1451
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk takk - skal se om jeg ikke føler meg mer meddelsom etterhvert --- pleier ikke å skorte på skrivekløen;-)

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:02   #1452
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

FANTASTISK forskjell Streber. Gratulere med god jobb!!! Utrolig bra!!!!!!!!!!!!!
Kult at du sender inn bilder. Så utrolig gøy for deg også å se forskjellen. Syntes det ser ut som du er mer enn 12 kilo ned, kanskje du har klart å erstatte mye fett med muskler i tillegg...så egentlig tilsvarer det mer i mistet fett?!?!? Uansett, vanvittig bra! Finn målebåndet- du kommer til å bli overrasket!

Jeg er nå 1 cm. unna 88cm. rundt midjen. Da er jeg ikke lenger i den farlige sonen for midjemål. Nå skal det trenes jenter!!!! Deilig å nå ennå et mål mot bedre helse.

Apropos mål....ELINEMOR- tenk på Grotingeling som har holdt på i 2 år....lenge før jeg startet og ennå er hun med!!!! Snart er du en som har like mye erfaring og støtter andre nye. For de kommer hele tiden. Din opplevelse er jo ulik min og andres, så alle bidrag i tråden er like verdifulle
Jeg veide selv 97 i fjor juli. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle være her idag.....snart er du der også. Ta en kilo og centimeter av gangen. Det er uhyre viktig eller er det så lett å forvente at alt skal rase av i rekordfart...og hvis man ikke er et slikt super-tilfelle som går ned raskest av alle, så er det lett å miste motivasjonen. Jeg har måtte tatt noen runder med tankene mine for å klare å fortsatt være motivert! Derfor klarer jeg det denne gangen fordi jeg ikke vil gi opp. Viljen er tilstede og den er viktig. Endelig har jeg funnet et forum JEG føler meg "hjemme" i og som jeg ikke vil "svikte", selv om jeg heller ikke føler meg forpliktet til noe her inne.

VIBEKE, dette er alle sin tråd. Her sammenligner vi ingen enten det er mor eller datter, bare skravle om du må.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:10   #1453
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica: Det er veldig mye for min egen del for å virkelig SE selv og få tilbakemeldinger fra andre på at de OGSÅ SER at jeg er finere NÅ. At jeg har vært flink, tross en sen nedgang har det blitt en forskjell! Det har hjulpet veldig synes jeg, å legge ut bildene!
tihi, svigermor holdt på å le seg skakk da vi trimmet isted, hun sa hun og svigerfar hadde sett på bilder fra Riga en kveld jeg var på jobb og da fikk de se et bilde av meg og hun måtte innrømme de begge to hadde glemt at jeg var såpass stor. Jeg fortalte henne at gubben viste meg det bilde og jeg synes det var såpass ille at det la jeg ut på internett

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:14   #1454
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er superviktig å se det selv....vi glemmer så lett og har lett for å føle oss tykke igjen......you'go girl.....skal lete frem litt tjukka's-bilder av meg selv......bare får å konstantere fakta....nemlig!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:38   #1455
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Funket bra for meg å se forskjellen ja! Du er superflink Monica!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 15:41   #1456
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Må bare si det her også: Du er flott Streber!

God tur til Lisboa Elinemor! Kos deg med vin du, det er fortjent etter 5 uker uten Og velkommen hit!

Ny veiedag for meg i dag, og 0,8 ned. Synes egentlig det er litt merkelig etter en uke på fase 1, siden det er det jeg pleier å gå ned på fase 2...noen som har formeninger om dette? Ikke missforstå- jeg er fornøyd meg 0,8 altså, men synes det er litt rart at det ikke er noen forskjell

Ellers synes jeg livet er fint! Nyter at våren er på vei

Kan noen være snille og fortelle litt om sine erfaringer på fase 3? Jeg er litt usikker på hvor nærme målvekten jeg skal være før jeg begynner der...har dere gått ned veeeldig mye senere enn på fase 2?

Ønsker dere alle en strålende onsdag! Snart skal jeg på Zumba

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 16:00   #1457
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

Må bare si det her også: Du er flott Streber!

God tur til Lisboa Elinemor! Kos deg med vin du, det er fortjent etter 5 uker uten Og velkommen hit!

Ny veiedag for meg i dag, og 0,8 ned. Synes egentlig det er litt merkelig etter en uke på fase 1, siden det er det jeg pleier å gå ned på fase 2...noen som har formeninger om dette? Ikke missforstå- jeg er fornøyd meg 0,8 altså, men synes det er litt rart at det ikke er noen forskjell

Ellers synes jeg livet er fint! Nyter at våren er på vei

Kan noen være snille og fortelle litt om sine erfaringer på fase 3? Jeg er litt usikker på hvor nærme målvekten jeg skal være før jeg begynner der...har dere gått ned veeeldig mye senere enn på fase 2?

Ønsker dere alle en strålende onsdag! Snart skal jeg på Zumba

Jeg begynte jo rett på fase 3a, og fulgte den faktisk uten produkter (i samråd med legen). Så jeg har gått ned 25 kg jeg, i fase 3, så det går an.
Men rask var ikke nedgangen da, vi snakker 1 kg i måneden i snitt
Det positive er at huden rekker å stramme seg opp.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 17:47   #1458
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Kjære deg Elinemor, du må bare være aktiv her ja, bare kjekt! Som du sier vi har vært mye støre enn vi er nå vi andre også! Velkommen som aktiv bruker her


Og goood tur til Lisboa, der har jeg vært mange ganger i min barndom. Det er så fint der.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 17:51   #1459
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tror vi fortsatt er litt tjukke i hue jeg. Hvis dere skjønner hva jeg mener.
Utrolig hvordan det hjelper og se bilder før og etter, da ser man virkelig forskjell.
(har kommentert bildene til Streber inne i journalen hennes og kommentert hvor flott hun er altså, så dere ikke tror jeg er misunnelig. ).

Målbåndet ja...husker ikke midjemålet mitt fra før, men kan jo uansett være interessant og sjekke!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 18:22   #1460
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

til titti

Jeg er vanligvis tynn inni hodet mitt jeg, men bilder og speil har jo fortalt meg noe annet Vero Moda kan forresten vente lenge før jeg kommer igjen-teite ørsmå størrelserEndelig skal kjøpe klær etter vektap og ingenting passer....Ble cubus som ble redningen i går

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 18:42   #1461
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Vero Moda har veldig små størrelser. Cubus, Kappahl o.l. er mye snillere.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:03   #1462
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Tror vi fortsatt er litt tjukke i hue jeg. Hvis dere skjønner hva jeg mener.
Utrolig hvordan det hjelper og se bilder før og etter, da ser man virkelig forskjell.
(har kommentert bildene til Streber inne i journalen hennes og kommentert hvor flott hun er altså, så dere ikke tror jeg er misunnelig. ).

Målbåndet ja...husker ikke midjemålet mitt fra før, men kan jo uansett være interessant og sjekke!

Tjukke i huet....... Godt sagt! Jeg tror det tar litt tid før vi helhetlig føler oss slanke.... Men har dere møtt mange i livet som ikke har noe å klage på??? Ikke jeg!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:43   #1463
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Nobody is perfect nei.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:43   #1464
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Streber og Monica, hva spiser dere om dagen, altså hvilken fase er dere på nå?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:48   #1465
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Tjukke i huet....... Godt sagt! Jeg tror det tar litt tid før vi helhetlig føler oss slanke.... Men har dere møtt mange i livet som ikke har noe å klage på??? Ikke jeg!


laget en tråd om lykke i daghttp://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42214

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:49   #1466
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

titti, fase 2 egentlig, men bruker litt ost av og til fløte, så egentlig nærmere fase 3.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 23:41   #1467
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk for svar Vibeke! Da er det håp om videre nedgang altså Kjempe prestasjon med 25kg! Du er flink!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 09:54   #1468
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Streber og Monica, hva spiser dere om dagen, altså hvilken fase er dere på nå?

Jeg er vel i en slags alt mulig fase 3 alt etter dagshumøret....

Spiser youghurt til frokost med litt nøtter eller lavkarboknekkebrød med litt pålegg. Tar vitaminer, omega, c-vit, magnesium, e-vit
Lunsj er det salat eller rester fra middag, til nøds knekkebrødene med avocado, tomater, hj.laget tunfisksalat.
Middag er det proteinkilde med grønnsaker.
Kvelds cottage cheese med litt splenda og kanel eller en bar.

Etter trening spiser jeg av og til en frukt og en skyr. Eller en bar.
Dette går jeg faktisk ganske raskt ned på så lenge jeg holder meg unna karbohydratene.
JEG er avhengig av å trene og det gjør meg glad!

Nå er jeg spent på mandag, da skal jeg veie meg.....og en liten smugtitt imorgen tidlig

Prøver uansett måltid og dag og tenke dagen som det jeg skal konsentrere meg om. Hvert måltid velger jeg så protein-rikt som mulig. Sånn at jeg unngår å tenke at jeg er flinkere imorgen......virkelig tenke at hvert eneste lille valg havner i det store vektnedgangs-gapet. Det er jo det jeg ønsker meg aller mest

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 16:31   #1469
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott at du går ned på den type kosthold. (høres ut som en drøm) veldig lurt å tenke at en kommer et skritt nærmere målet for hver dag en klarer å holde seg tar en smugtur på vekta i morgen jeg også

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 18:47   #1470
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

WOW Streber - fantastisk endring

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 18:58   #1471
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Hei alle sammen -
Jeg er ofte inne her og leser, men føler ikke alltid at jeg har så mye å bidra med ... Dere er jo så erfarne og dessuten virker det som alle har kommet mye nærmere målet enn jeg er nå. Synes dere er flinke til å støtte og oppmuntre hverandre. Jeg for min del er fortsatt over 100 kilo - selv om jeg nærmer meg 100-streken. Målet er å passere den innen utgangen av påsken. Men dere har jo også vært der jeg er en gang i verden, full av spørsmål og spent på om denne diettmetoden er noe for dere.

Jeg er nå i gang med fase to, og det skal sies: Det var vanvittig deilig med den kyllingfileten jeg koste meg med til middag på søndag. Siden har det blitt kalkunsalat og i går grillet kylling igjen.
Har gått ned 12 kilo på 5 uker, og det er jo egentlig veldig bra. Men jeg synes ikke jeg ser så stor forskjell - jf bildene dine Streber! Det var jo en vanvittig forandring - gratulerer!

Trening går ganske bra, men jeg har ikke så lange økter. Tar en intervalløkt på ellipsemaskin som tar en halvtime (4x4 med tre minutter aktiv hvile mellom) og så styrkeprogrammet fra Fedon. Foreløpig kjører jeg bare en runde. Har fått til morgentrening to ganger i uka, men da har jeg bare tid til en kortere økt (tar en intervalløkt med 4x3 og to minutter aktiv hvile mellom). Hele familien må være ute av døre seinest kvart på åtte, så noe mer rekker jeg ikke hvis jeg ikke skal opp før klokka seks --- og det blir for drøyt!

I morgen setter jeg meg på flyet for en langhelg til Lisboa med mannen min (uten barn!). Det er en gammel drøm å reise dit, og jeg er spent på hvordan det blir å spise ute (vet ikke noe særlig om portugisisk mat, om det er mulig å spise noe uten å få i seg masse karbohydrater). Har uansett tenkt å unne meg noen deilige glass vin! Blir nok billig i drift, etter 5 uker totalavholds.

Ha en fortsatt fin vårdag!

Er så flott resultat du har etter bare 5 uker , nesten litt missunnelig jeg
At du faktisk orker å trene i tillegg gjør er jo helt fantastisk!
Selv begynte jeg ikke å trene før etter at jeg kom meg under 100kg - all ære til deg
Kos deg masse i Lisboa, det er masse god mat du kan spise der - de har jo også grillet kylling, biff og ikke minst masse god sjømat
Er egentlig bare å la vær de værste karbohydratene; brød, potet, ris og pasta

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 19:29   #1472
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Herlighet dere - her er jeg fullt opptatt med jobb i noen dager, også hagler det med meldinger!!!!
Fantastisk morro altså, selv om jeg nå har måtte lese masse
Likte det du sier om tjukk i hode Titti, tror nok det er mye sannhet i det for mange av oss.
Vi er nok ofte den siste som faktisk ser endringene som skjer med oss.
Selv kunne jeg ikke se at jeg hadde gått ned 20kg etter de 4 første månedene, men nå ser jeg tydelig forskjell i speilet og ikke bare på vekta

For min del har forøvrig uka vært en eneste lang utfordring.
De bivikningene jeg normalt skulle hatt på fredag og lørdag, de kom først på tirsdag
Så den som gikk på tryne - det var meg!
Tror kanskje jeg går for hardt ut når jeg forsøker å kjøre fase 1.
Det er vanskelig å gjennomføre med den tidsplanen jeg har, og som jeg har nevnt tidligere så har jeg stort sett bare spist 3 måltider pr dag.
Blir dermed litt demotiverende å bare spise produktene hele tiden, så jeg sendte epost til legen med beskjed om at jeg går tilbake til fase 2.
Trenger den gulroten et "vanlig" måltid gir meg, så da får vektreduksjonen bare ta lenger tid.
Nå trener jeg jo også mer og hardere enn tidligere, så jeg trenger nok litt ekstra mat bare pga av det.
Merker jo at jeg har vært litt ekstra sliten de siste ukene, og håper at litt kylling, fisk og en saftig biff kanskje kan rette på det
Så fase 2 fra i dag for meg altså

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:03   #1473
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Høres smart ut Grotingeling Fase to er mye bedre!

Jeg er litt sur...skulle på et planlagt arrangement hvor jeg har opplyst om at jeg bare kunne spise kjøtt og grønnsaker- grønnsakene var gulerot og erterstuing... Jeg spiste ikke så mye av det, så håper det ikke gir så store utskag på vekten. Ville vært mye kjekkere å "sprekke" på kake enn på ERTERSTUING!!!

Bortsett fra det er alt bra

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 00:20   #1474
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

Høres smart ut Grotingeling Fase to er mye bedre!

Jeg er litt sur...skulle på et planlagt arrangement hvor jeg har opplyst om at jeg bare kunne spise kjøtt og grønnsaker- grønnsakene var gulerot og erterstuing... Jeg spiste ikke så mye av det, så håper det ikke gir så store utskag på vekten. Ville vært mye kjekkere å "sprekke" på kake enn på ERTERSTUING!!!

Bortsett fra det er alt bra


Hæhæhihi, må nå le jeg Ada-skjønner GODT det er surt å "sprekke" på ertestuing av alle tingHar vært borti slike situasjoner selv, pleier å gå greit vektmessig da

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 09:06   #1475
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Grotingeling: Fase 2 hørtes mye mer fornuftig ut. Fase 1 er beinhardt, ihvertfall hvis du trener masse.....
Tryna selv i sjokoladeskåla igår...brygger på et eller annet og da blir jeg sinnsykt godtesjuk....men idag er jeg ferdig med det!
Nå har jeg holdt på med syke unger i et par uker, så nå er det kanskje min tur!!!!

ADA/80- kjipt å måtte spise ertestuing og gulerot. Folk vet ikke forskjell på karber i grønnsaker...men tenk...det var grønnsaker og ikke sjokolade...som jeg spiste igår! Jeg syntes du er super flink, særlig fordi du sa ifra på forhånd også!!!!!!!!!!! Det kommer ikke til å ha noen verdens ting å si om noen dager

Ha en fin dag, her er det deilige solglimt inne imellom

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no