Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-03-14, 10:54   #501
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg prøvde noen måltider fra "Spis deg slank" for et par år siden, og det fungerte greit, syns jeg, selv om jeg bare erstattet noen måltider, ikke alle. Det jeg sleit mest med, var kanskje prisen. Nå lurte jeg litt på å bestille noen ting, men så ser jeg at de har sluttet å kjøre hit til byen! Hmpf. Kjedelig, da.

Hvis noen flere er interessert i å få SDS-varer kjørt til Haugalandet, kan vi kanskje samarbeide om det?

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 11:26   #502
Bame
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 2
Bame er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Begynte med lavkarbo etter jeg kommer over denne siden for 8 mnd siden, og har siden den gang gått ned 28 kg - jeg var for deprimert til å begynne å trene, og orket ikke lage egen mat - så for meg var det redningen å benytte SpisDegSlank. Den første menyen jeg begynte på falt ikke helt i smak - det var mye bakevarer i den som jeg ikke klarte å like. Men det var også mange gode retter som jeg senere la til i min egen meny (kjøper enkeltvarer nå, det koster kanskje litt mer men det er utrolig å kunne slanke seg med mat man faktisk synes er god). Noen av favorittene har blitt Torskefilet m/bacon og grønnsaker, Creme Cappucino, Eggsalat m/laks og svelene!

Prisen er kanskje litt høy, men det er det eneste negative jeg kan komme på med SDS. Folkene bak siden er veldig hyggelige og har svart på mye av det jeg lurer på, og de lager mye god mat.

De første ukene på lavkarbo var tunge, men ble likevel mye lettere av å slippe å lage maten selv. Jeg tenkte den gang at lavkarbo bare kom til å bli en kortvarig diet, men etter å ha lest mye av filosofien bak og de gode effektene har vært så merkbare - så har jeg bestemt meg for å fortsette med det som en livsstil. Jeg kommer til å benytte meg av denne siden i lang tid fremover.

Jeg ble anbefalt å holde meg under 25g karbo og rundt 1400 kcal, på en vanlig dag har jeg gått på rundt 18g karbo og litt høyere kcal enn anbefalt, rundt 1600-1700 - men effektene av dietten har vært så god at jeg har ikke tenkt over det. Jeg tror ikke jeg ville gått ned i vekt hvis det ikke var for denne siden. Superglad for at det finnes et slikt alternativ og håper de vil holde på i mange, mange år.

Bame er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SpisDegSlank Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 09:52   #503
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hvordan går det med dere som bruker mat fra spisdegslank

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 07:20   #504
Bame
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 2
Bame er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Har så langt gått ned litt over 34 kg. Vekten stod stille en stund men etter at jeg kuttet ut sukkerfri brus med koffein og la til spinat i kostholdet mitt så har det rent av en del kilo de siste par mnd. Er nå endelig innenfor 10 kg til målet, det føles godt.

Bame er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SpisDegSlank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 21:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no