Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-09, 09:56   #1
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Ok, nå må har jeg innsett at jeg nok må ta i et tak å få vekta mi ned igjen. Jeg er nok ikke overvektig, men merker at jeg ikke "tar meg så bra ut" i de klærne jeg bruker, som jeg brukte før.

For ca 1,5 år siden slo dama mi opp, og etter det gikk jeg inn i en slags komatilstand der jeg bare har levd, og ikke tenkt så mye på hva jeg gjør eller spiser eller noe annet. Jeg går på jobb om morgenen og legger meg om kvelden. Vekta begynte plutselig også å gå i feil retning. Er i skrivende stund 1.70 høy og rundt 83-84 kg, noe jeg mener er alt for mye. . .

Nå har jeg vel innsett at det livet jeg lever bare fører meg en vei, og det er i allefall ikke fremover. Jeg vil igjen kunne ha en kropp som noen kan finne tiltrekkende, osv.

problemet mitt er bare å komme i gang. Når jeg går på butikken, så er jeg oftest i en slags rutine. Bort til frysedisken å hamstre inn en par grandi, ei flaske pepsi max, kanskje et brød og ja her fatter du skissa! Jeg har bare orker ikke tanken på å lage noe sunt, orker ikke gjøre noe når jeg er kommet hjem. Før sprudlet jeg av glede, men etter en dyp kjærlighetssorg jeg enda ikke er over - har jeg absolutt ingen motivasjon for å gjøre noe som helst annet enn å legge meg under dyna når jeg kommer fra jobb. Sover litt, står opp å ser litt tv-serier, spiser en grandi og drikker brus, for så å legge meg igjen (eller sitte oppe foran skjermen å bare synes synd på meg selv).

Har kommet så langt at jeg vet jeg aldri blir å få tilbake den tiden hvor livet var en dans på roser og alt var som en rosa sky.

Har satt meg et mål før sommeren kommer:
1. Å få en kropp jeg kan være stolt av igjen.
2. Få den lille "bilringen" som har dannet seg rundt magen bort
3. Få opp kondisen på et akseptabelt nivå igjen.

klarer jeg noe av dette, skal jeg unne meg en god sydentur med gjengen (Da kan man jo også gå i baris igjen uten å skamme seg)

Anyways, det jeg trenger er et slags puff i baken som får meg til å ordne dette med vekta. Oppskrifter er det jo masser av her inne, så det er nok ikke problemet. Jeg lurer på om det som passer meg best er å gå i gang med en hardcore ketolyse diett, eller liknende? Hva burde idealvekta mi være? Burde jeg klare å gå fra 84kg til 70-72 kg innen sommeren? Er dette for mye å be om?

Hjelp meg å få livet mitt litt på kjøl igjen. Oppmuntringer om hva andre har fått til hjelper jo også, og hva dere har gjort. Noen som har vært i en liknende situasjon?a

Hilsen B

grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:19   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

For det første så må jeg si at jeg vet hva du går igjennom, det er fryktelig vondt å bli dumpa!
Jeg ble selv singel etter fem års samliv i høst, og det var som om verden forsvant under føttene mine, for jeg trodde han var mannen i mitt liv.
Sånn sett kan jeg jo gi deg en fattig trøst, jeg var så heldig å møte en helt fantastisk mann kort tid etter bruddet, og det gjorde alt mye lettere for meg
Og, det går over, dersom man klarer å se framover, og du kan igjen få et liv som er som en dans på roser, dersom du tillater deg det!
Å komme inn hit og være så åpen om hva du savner og ønsker synes jeg det står respekt av, og det er en god start.

Hvor du skal begynne, det er ikke så lett å si, men å kutte ut grandisen og brødet er jo en god start.
Ketolysekuren vil nok mange motsi deg i at er særlig hardcore. Du har mange matvarer å velge mellom, og det er en enkel diett å følge.
Hovedreglene er å få i seg nok fett fra kjøtt og fete meieriprodukter, oljer og smør. Å spise alle typer kjøtt, men gjerne de feteste (nakkekoteletter, bacon, flesk etc), masse grønnsaker av de typene som vokser over jorden, i alle former og varianter, du nevner oppskriftsforumet, og der har du mye inspirasjon, men begynn gjerne enkelt.
Både her på forumet og på http://www.ketolyse.no er det enkle innføringer, men boka og vitaminene er et must. Når du nærmer deg målvekt kan du bremse litt ned på fettinntaket og spise mer kh via nøtter, grove knekkebrød (typ ryvita), belgefrukt, litt frukt, et større arsenal av grønnsaker etc.
Alt handler om vaner, akkurat som dine vaner nå er å plukke med seg de matvarene du nevner, så er det det å få omprogrammert hjernen sånn at der blir naturlig for deg å plukke opp kjøtt, egg, grønnsaker, fete meieriprodukter etc.
Ikke gjør det for avansert i starten, men prøv å varier i enkle måltider. Omeletter og enkle gryter, former etc er greit å begynne med i starten, så kan man variere litt mer og utfordre seg litt mer på kjøkkenet etterhvert.
Pass på å få bevegd deg litt i løpet av dagen, det behøver ikke å være så mye først, men gå 20-30 minutter om dagen, ta trapper i stedet for heis, gå i stedet for å ta bil/buss etc.

Ønsker deg masse lykke til! Og håper du får det livet du ønsker deg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:40   #3
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Tusen takk for et godt svar Har lest en god del av trådene , og funnet ut at det virker som ketolyse er det jeg burde hoppe på.

Det jeg tror blir det aller værste er nok å komme meg unna brødet. Hva skal jeg ha under egget, hva skal jeg ha til boksen med tunfisken jeg har lyst på.... men dette er vel spørsmål som hører hjemme på ketolyseforumet. Denne tråden får vel være å gi meg et puff i baken

Hadde vært knall å hørt gode historier fra dere brukere som har gått ned i vekt, og ikke bare det; Kanskje også forbedret livssituasjonen, eller andre ting.

Ser også at man kommer i bedre humør, og andre positive ting med denne kuren. håper den kurerer kjærlighetssorg også, for ndet begynner å tære på motet mitt å gå her i 1,5 år å deppe over drømmedama

grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 11:44   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Jo, det medfører ofte endringer i psyke og energinivå når man spiser ren og naturlig mat
Jeg merker selv på helt enkle ting, som nattesøvn, humør, mindre svingninger i energinivå og humør. Samt at det føles godt for selvtilliten både det å gjøre noe som føles godt for kroppen, og når vekttapet kommer så hjelper det veldig i seg selv.

Når det kommer til det å ha noe under pålegget, så finnes det brøderstatninger, men det kan bremse vektnedgangen for enkelte.
Selv er brød ikke noe jeg tenker på lenger.
Jeg vrapper pålegg i hjertesalatblader, som f.eks makrell i tomat, røkt laks eller ovnsbakt leverpostei og har majo på. Snadder

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 17:47   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av grm123, her.

gå her i 1,5 år å deppe over drømmedama

Bare en tanke men, er ikke egentlig den optimale drømmedama/mannen en som også gir like mye tilbake? Derfor er vel egentlig ikke en person som dumper en drømmepartneren?... Det finnes helt sikkert noen der ute som faktisk FORTJENER så mye oppmerksomhet og beundring!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 18:19   #6
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bare en tanke men, er ikke egentlig den optimale drømmedama/mannen en som også gir like mye tilbake? Derfor er vel egentlig ikke en person som dumper en drømmepartneren?... Det finnes helt sikkert noen der ute som faktisk FORTJENER så mye oppmerksomhet og beundring!


Jeg ser den, men jeg mener jeg hadde funnet den rette. Hun hadde jo alt jeg lette etter. Uansett, hun er kanskje ikke drømmedama likevel som du sier.

Da var journalen min på plass, regner med det skal oppdateres jevnlig.

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23254

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 18:28   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Ja, jeg er enig med Carisma. Personlig tror jeg ikke at det finnes noen "den rette", men heller "den til rett tid og rett sted", noen ganger er man riktig heldig, og så varer det livet ut

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 18:33   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

I generell diskusjons-forumet er det mange tråder som handler om vektnedgang, andre positivt virkninger av lavkarbo etc.
Du kan også bruke søkefunksjonen og skrive inn stikkord på ting du ønsker å vite

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 19:13   #9
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av grm123, her.

Tusen takk for et godt svar Har lest en god del av trådene , og funnet ut at det virker som ketolyse er det jeg burde hoppe på.

Det jeg tror blir det aller værste er nok å komme meg unna brødet. Hva skal jeg ha under egget, hva skal jeg ha til boksen med tunfisken jeg har lyst på.... men dette er vel spørsmål som hører hjemme på ketolyseforumet. Denne tråden får vel være å gi meg et puff i baken

Hadde vært knall å hørt gode historier fra dere brukere som har gått ned i vekt, og ikke bare det; Kanskje også forbedret livssituasjonen, eller andre ting.

Ser også at man kommer i bedre humør, og andre positive ting med denne kuren. håper den kurerer kjærlighetssorg også, for ndet begynner å tære på motet mitt å gå her i 1,5 år å deppe over drømmedama


Jeg hadde en barndomsvenn. Jeg hadde kjent kristian hele livet. det var alltid kristian og connie på alt som var.

vi var ett "par" i nesten 12 år. FAKTISK! grunnen til jeg skriver par, er fordi vi var ekstremt unge. men alikevel. grunnen til att jeg kjenner meg igjen, er fordi han var min beste venn, min bror, min sjelefriende, min tvilling.

Trodde jeg.

Han brandt ned leiligheten min (med vilje) for 3 år siden. av sjalusi.
har ikke pratet med ham siden rettsaken.
enda han gjorde noe slikt mot meg, og ikke vil ha noe med meg å gjøre.
hadde jeg dyp kjærlighetssorg i 1 år!

Det finnes håp Nå er jeg 20, kjøpt meg hus med mitt bilmekaniker vidunder av en mann er forlovet og skal gifte oss den 31.12.2009
<3<3

Kristian som jeg trodde var min sjelefriende, var det overhodet ikke!

tenk på den du... det er en grunn til alt her i verden skjer. tror jeg

Angående noe annet Jeg har gått på Ketolyse nå i hele 3 dager, og jeg merker hypen allerede nå!

1. Les boka, ja, det er GØRR kjedelig lesing. (fortsatt sorry torkil) MEN, den gir deg noen aha opplevelser. og det Må leses. veldig billig også!
men vanskelig kur.

2. Ta for guds skyld tablettene, jeg merker att jeg tok bare litt lite magnesium, og jeg hadde store muskelkramper (Å DÆVEN DØTTE!!!, hær vondt det var??!!) ta pillene! tro meg.

3. Ingen spørsmål er for dumme Vi er her for å hjelpe.
Se på meg, ca noen uker siden jeg meldte meg inn! og jeg har allerede begynt å gi deg råd! men overhodet ikke på ting jeg ikke har skjønt...
fordi dette er en vanskelig "kur" !


Kos deg, dette får du til!

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 19:49   #10
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

Jeg hadde en barndomsvenn. Jeg hadde kjent kristian hele livet. det var alltid kristian og connie på alt som var.

vi var ett "par" i nesten 12 år. FAKTISK! grunnen til jeg skriver par, er fordi vi var ekstremt unge. men alikevel. grunnen til att jeg kjenner meg igjen, er fordi han var min beste venn, min bror, min sjelefriende, min tvilling.

Trodde jeg.

Han brandt ned leiligheten min (med vilje) for 3 år siden. av sjalusi.
har ikke pratet med ham siden rettsaken.
enda han gjorde noe slikt mot meg, og ikke vil ha noe med meg å gjøre.
hadde jeg dyp kjærlighetssorg i 1 år!

Det finnes håp Nå er jeg 20, kjøpt meg hus med mitt bilmekaniker vidunder av en mann er forlovet og skal gifte oss den 31.12.2009
<3<3

Kristian som jeg trodde var min sjelefriende, var det overhodet ikke!

tenk på den du... det er en grunn til alt her i verden skjer. tror jeg

Angående noe annet Jeg har gått på Ketolyse nå i hele 3 dager, og jeg merker hypen allerede nå!

1. Les boka, ja, det er GØRR kjedelig lesing. (fortsatt sorry torkil) MEN, den gir deg noen aha opplevelser. og det Må leses. veldig billig også!
men vanskelig kur.

2. Ta for guds skyld tablettene, jeg merker att jeg tok bare litt lite magnesium, og jeg hadde store muskelkramper (Å DÆVEN DØTTE!!!, hær vondt det var??!!) ta pillene! tro meg.

3. Ingen spørsmål er for dumme Vi er her for å hjelpe.
Se på meg, ca noen uker siden jeg meldte meg inn! og jeg har allerede begynt å gi deg råd! men overhodet ikke på ting jeg ikke har skjønt...
fordi dette er en vanskelig "kur" !


Kos deg, dette får du til!


Sjalu, på deg? Dere var jo "ett". Uff, kjipt det dær, men bra å høre du har kommet vidre. Mitt forhold varte ikke et år engang, men likevel stikker det så uendelig dypt. Har aldri vært en "player", men vet at jeg liksom har et bra utseende, er omgjengelig, kan mine ting og har massevis av venner / er meget sosial av meg. Og for aller første gang bare sa alt klaff med en jente, og da var det vel gjort. Jeg ble dumpa med grunnlag for at jeg var for kjederlig for henne, hun ville leve det ville livet. Greit nok, jeg er sikket veldig a4 på visse områder, men men!


Uansett, det virker virkelig som dette er plassen å få orden på sakene. Gleder meg til jeg er over den første perioden , og gleder meg til jeg er "inne i gamet" Derfra og ut burde det være kake. Jeg trener regelmessig når jeg føler for det, har lltid vært sportslig annlagt så den biten er ikke noe problem. I starten tror jeg at jeg skal fokusere på å komme inn i kostholdrutinene, så får treningen komme etter når jeg er klar for det, kansje jeg merker som andre at jeg går ned 2 kilo eller noe på 2 uker. Det gir jo vidre motivasjon

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 19:57   #11
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av grm123, her.

Sjalu, på deg? Dere var jo "ett". Uff, kjipt det dær, men bra å høre du har kommet vidre. Mitt forhold varte ikke et år engang, men likevel stikker det så uendelig dypt. Har aldri vært en "player", men vet at jeg liksom har et bra utseende, er omgjengelig, kan mine ting og har massevis av venner / er meget sosial av meg. Og for aller første gang bare sa alt klaff med en jente, og da var det vel gjort. Jeg ble dumpa med grunnlag for at jeg var for kjederlig for henne, hun ville leve det ville livet. Greit nok, jeg er sikket veldig a4 på visse områder, men men!


Uansett, det virker virkelig som dette er plassen å få orden på sakene. Gleder meg til jeg er over den første perioden , og gleder meg til jeg er "inne i gamet" Derfra og ut burde det være kake. Jeg trener regelmessig når jeg føler for det, har lltid vært sportslig annlagt så den biten er ikke noe problem. I starten tror jeg at jeg skal fokusere på å komme inn i kostholdrutinene, så får treningen komme etter når jeg er klar for det, kansje jeg merker som andre at jeg går ned 2 kilo eller noe på 2 uker. Det gir jo vidre motivasjon

det er virkelig den indre motivasjonen som teller!!
Helt seriøst, dette forumet er utrolig vanedannene og man blir superavhengig! folk er så voksne, har opplevd det samme, og har de samme problemene! og gud, for å ikke nevne kunnskapen!

mitt tips til deg, er å skrive masse poster, lese, bli kjent med alt.
og hver her vær dag. det hjalp meg virkelig til å tenke lavkarbo på alt.
fordi jeg diskuterer det hele dagen!
for meg er det motivasjon til de grader!


velkommen

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:04   #12
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

det er virkelig den indre motivasjonen som teller!!
Helt seriøst, dette forumet er utrolig vanedannene og man blir superavhengig! folk er så voksne, har opplevd det samme, og har de samme problemene! og gud, for å ikke nevne kunnskapen!

mitt tips til deg, er å skrive masse poster, lese, bli kjent med alt.
og hver her vær dag. det hjalp meg virkelig til å tenke lavkarbo på alt.
fordi jeg diskuterer det hele dagen!
for meg er det motivasjon til de grader!


velkommen


Det tenker jeg også. Det burde være en sikkelig motivator. Blir sikkert hundre poster av meg av typen "Søøren, fikk lyst på en cola, hjelp meg" ha ha ha

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:27   #13
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av grm123, her.

Det tenker jeg også. Det burde være en sikkelig motivator. Blir sikkert hundre poster av meg av typen "Søøren, fikk lyst på en cola, hjelp meg" ha ha ha

cola er døøøøden. gubben drakk cola foran meg i går. og jeg bare
"ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHH"

FÅ DET VEKK! FÅ DET VEKK! hahhaha^^

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:34   #14
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Nei det er nok ikke det beste å helle i seg. Jeg har lagt om til Pepsi Max i det minste, men det skal også bort på sikt. Går mellom 0,5 - 1 liter om dagen, noe som er alt for mye. Har ikke drukket en Cola på ... siden julaften :P

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 21:22   #15
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av grm123, her.

Nei det er nok ikke det beste å helle i seg. Jeg har lagt om til Pepsi Max i det minste, men det skal også bort på sikt. Går mellom 0,5 - 1 liter om dagen, noe som er alt for mye. Har ikke drukket en Cola på ... siden julaften :P


daaaamn. thats good! har ikke drøkki cola på 4 dager, og jeg dæver!!
^^

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:31   #16
lura
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 40
Innlegg: 75
lura er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

drikk cola zero..

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:37   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av lura, her.

drikk cola zero..

Eller bare drop det helt med det samme... Ikke noen god ide å erstatte en dårlig ting med en annen... Bedre med en avvenning på noen dager enn å måte begynne på noe som kanskje er enda hardere (søtstoffet i brus er helt jævlig å kutte) om noen uker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:43   #18
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av lura, her.

drikk cola zero..


er cola zero så mye bedre enn pepsi max?

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:44   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Huff nei. Aspartem i all f**nskapen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 23:04   #20
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

daaaamn. thats good! har ikke drøkki cola på 4 dager, og jeg dæver!!
^^


Håper u karrer deg igjennom det værste. Jeg klarte det med å gå over til pepsi max. Men når neste flaske er tom av den sorten skal jeg helle vann på den å legge i kjølern, så prøver jeg meg derfra

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 23:04   #21
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Huff nei. Aspartem i all f**nskapen!


Hva gjør den? som i å fucke opp om du vil ned i vekt , eller?

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 23:16   #22
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av grm123, her.

Hva gjør den? som i å fucke opp om du vil ned i vekt , eller?

den kan gjøre det, veldig mange forskjellige varianter! pluss du får sinnsykt søthunger tå den

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 23:30   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Les om rapporterte symptomer av jevnt stort inntak av aspartam her:
http://www.sweetpoison.com/aspartame-side-effects.html

Eller se denne dokumentaren som gikk på NRK for noen måneder siden:
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/407424

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 08:44   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

http://www.sweetpoison.com/aspartame-side-effects.html

Den skal jeg henge på kjøleskapdøra! Skikkelig påminnelse ja...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 11:48   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg virkelig skjerpe meg. Hjelp meg i gang!

Ja, det er sterke saker!
Jeg må si at hver gang det kommer noe nytt fram om aspartam så priser jeg de øvre makter for at jeg ikke liker brus

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lite gang på ketolysekuren min...hjelp Superslimithink Spørsmål og svar 2 24-09-08 23:09
HJELP med å komme i gang med KETOLYSEKUREN! Superslimithink Spørsmål og svar 5 15-09-08 17:05
Jeg trenger virkelig hjelp! cathrine Lavkarbo generelt 6 25-04-08 12:23
Trenger hjelp til å komme i gang ... Maja Lavkarbo generelt 1 14-01-08 11:02
Hjelp til å komme i gang.... Elink Spørsmål og svar 3 09-08-06 19:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no