Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Resultater etter en uke!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-11, 12:44   #1
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Resultater etter en uke!

Minsket midjemålet med 5 cm på en uke og jeg er normalvektig.

Skalderman er virkelig et geni og vet hva han snakker om! etter desperate forsøk med ketolysekuren i 2 mnd merka jeg like mye som etter en uke på skalderman. helt sykt! min største feil på ketolyse var å ha et for lavt kaloriinntak og for lite fett. og ikke minst småspising av unødvendig sukkerfri mat som tirrer søtsuget. la det forsvinne! ikke oppretthold en tidligere uvane.
ketolyse anbefaler også mer grønnsaker, men å droppe dem er det beste jeg har gjort. skalderman dropper dem også for å gå ned i vekt. tar gjerne bittelitt nå. men spiser nesten som enn mann hehe så helt omvendt for ei lita jente. orker ikke mange måltidene til dagen da. gjerne 3. satser på FÅ måltider, MER fett, naturlig mat og et overskudd i kalorier for å starte det såkalte fettforbrennings "bålet".

er så stolt av meg selv at jeg har godkjent å gi kroppen min ordentlig næring. husker tider med kaninfor og lite motivasjon. tidligere var jeg en jente som mildt sagt sultet meg gjennom høykarbo dietter. takk skalderman! derfor ville jeg dele motivasjonen min med andre ungjenter som er redd for å spise som urfar og å fråtse i fett. jeg trener styrke som en mann og spiser som enn mann. og ja, jeg er blitt veldig slank familie og venner tenker nok i skjul "hun sulter seg". men jeg vet bedre!

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 15:26   #2
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Resultater etter en uke!

Så flott ! TAKK !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mine resultater etter 2 måneder på lavkarbo |Ingrrid Lavkarbo generelt 0 12-04-11 09:54
Resultater 1. uka! |Ingrrid Livets lyse side 3 19-01-11 16:54
RESULTATER: Ned 10 kg til jul ketomamma Ketolysekuren 159 20-11-09 13:50
Resultater N3rfh3rd Spis deg ned i vekt med Skaldeman 12 29-04-08 12:46
Noen med oppmuntrende resultater etter kostomleggingen? Mamsen Dr Lindbergs 14 19-09-07 14:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no