Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-13, 18:16   #1
suzi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 24
suzi29 er på en erverdig vei

Spis deg slank-dietten?

jeg har begynt på spis deg slank dietten for 3 dager siden. maten er veldig god, men det er jo innmari lite. jeg er virkelig sulten om kveldene. på nettsiden dems står det at dette vil gå over etter 3 til 4 dager noe jeg ikke enda har lagt merke til. på nettsiden dems står det at det et viktig og følge dietten slavisk for å oppnå vektnedgang, og etter hvert vil man ikke føle seg så sulten. så det jeg lurer på er, jeg har tatt meg et egg på kveldene med litt majones og reker, vil dette si at jeg ikke vil oppnå rask veknedgang på grunn av dette? siden det er fredag i kveld har jeg kjøpt meg baconsvor og laget meg litt dipp, men hadde bare lettrømme. er dette helt fy fy og? sikert enkle og banale spørsmål for de som kan dette, men er så redd for å ikke oppnå optimal veknedgang her.

suzi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 20:11   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Spis deg slank dietten?

Hva er spis deg slank dietten egentlig? Hørtes mer lavkalori enn lavkarbo ut, egentlig. Med lavkarbo spiser du deg god og mett, og går likevel ned...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 20:18   #3
suzi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 24
suzi29 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank dietten?

http://www.spisdegslank.no/index.php...e=Slankemeny11 dette er hva jeg spiser i løpet av dagen og det hele går helt fint, er bare om kveldene jeg er sikkelig sulten. jeg vet at dette funker da jeg har gjort det tideligere for 2 år siden. da brukte jeg denne dietten som en starthjelp for å gå ned de første kg. men kan ikke huske jeg var så sulten sist. jeg har prøvd og begynne for meg selv igjen etter dette men har ikke gått ned et gram, jeg er en utolmodig sjel som vil raskt se resultater derfor er denne en fin start. men er redd jeg ødlegger alt om jeg går litt utenfor dietten og spiser et ekstra egg på kvelden, eller som i dag hvor jeg har spist baconsvor og dipp. har jo vært super dum og brukt lett rømme i tillegg

suzi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 20:29   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank dietten?

Jeg tok en kjapp titt på linken din, og dette er jo en lavkarbo-diett. Da hadde jeg absolutt ikke vært redd for å spise et egg med majones til kvelds altså. Hvis du går rundt og er sulten, så er det lett å sprekke og det er bare dumt.
Kos deg med egget ditt du

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 21:54   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Spis deg slank dietten?

Se der ja! Med en slik diett ville jeg ikke ha vært redd for å legge til litt ekstra lavkarbomat om sulten er der. Men unngå lettprodukter ja, der har de jo bare tatt vekk fettet som er det som metter. Uten dette er det bare vomfyll, og gjør at du blir fort sulten igjen...

Mange opplever stagnasjon ved inntak av melkeprodukter som fløte, rømme og yoghurt, så det kan det være lurt å være litt forsiktig med. Jeg har det i alle fall slik, og det har jeg forstått at mange andre har også.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 21:58   #6
suzi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 24
suzi29 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank dietten?

takk for svar dette funker godt for meg bortsett fra sulten. men da tror jeg at jeg unner meg ett egg eller litt salat om kvelden når sulten melder sin ankomst. får prøve og holde meg borte fra melkeproduktene den første tiden

suzi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 22:00   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank dietten?

Jeg brukte spisdegslank-maten i noen uker den gangen jeg først la om kostholdet. Det fungerer veldig bra, også om man skulle finne på å bytte ut eller legge til et måltid ala det du beskriver. SDS kan nok beskrives som lavkarbo OG lavkalori, men de holder i det minste en ganske god og høy fettprosent i maten.

Opplevde selv etter en stund at jeg ikke engang var sulten nok til å spise alt jeg skulle ha i en dagsmeny - og tre uker med menyene deres var mer enn nok til å motivere meg til å lære å lage skikkelig lavkarbomat selv.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 10:07   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank dietten?

Jeg gikk også på SDS de 3 første mnd da jeg begynt med lavkarbo for 3-4 år siden. I det skrivet som fulgte med mine pakker den gang da, stod det faktisk at jeg kunne ta meg et kokt egg, noen grønnsaker, litt skinke osv så lenge det er minimalt kh og ikke stor mengder. Jeg brukte f.eks å dampe opp en del brokkoli til middagen, for det fyller godt. Ha en liten ts med cocosa der det passet osv for å bli mett.

For meg var de første to ukene verst med tanke på sult, kvalme, vondt i hodet m.m. Etter det begynte ting å gå mer av seg selv og jeg glemte nesten å spise og begynte å trene igjen. Jeg gikk ned 15 kg på disse mnd uten store anstrengelser.

Ta deg litt ekstra du til å begynne med og gjør kanskje litt om på måltidene slik at du forskyver alt hen i mot kvelden siden det er da du er mest sulten, virker det som. Dersom du bruker mange av de "søte" rettene kan du jo prøve å kutte ned på de i neste omgang du kjøper, det også hjalp meg en del.

Dersom du har brød i dietten kan jeg anbefale deg og prøve å skjære veldig tynne skiver, slik at de 2 skivene som er tilmålt et måltid blir til 3. Legg godt med pålegg på (f.eks egg/majones) men hold litt kontrollen på hva du stapper i deg. Jeg gjorde også slik at jeg hadde den ekstra skiven som et lite ekstra måltid. Det viktigste er den totale mengden du får i deg i løpet av en dag.

Lykke til og stå på

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 14:18   #9
suzi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 24
suzi29 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank-dietten?

tusen takk for svar, da har jeg antagelig vis ikke gjort noe feil. er så redd for å ikke ta av meg noen kg nå hehe. takk for gode tips skal prøves ut

suzi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 20:32   #10
suzi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 24
suzi29 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank-dietten?

må bare skryte litt av meg selv, i dag har jeg holdt på med spis deg slank dietten i en uke i dag har jeg veid meg og har gått ned 4,1 kg er kjempe stolt og kjempe fornøyd seøv med ekstra egg og litt lettrømme gikk dette veien

suzi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 13:19   #11
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Spis deg slank-dietten?

Gratulerer!

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 13:41   #12
suzi29
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 24
suzi29 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank-dietten?

tusen takk

suzi29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere som bruker spis deg slank-dietten? Roxira Andre dietter 503 22-05-15 06:20
Spis deg slank Nurse Andre dietter 8 15-04-11 18:09
Spis deg slank Snipa Andre dietter 9 28-02-11 09:05
Spis deg slank sunroad Andre dietter 187 08-06-10 18:58
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 19:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no