Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-12, 19:19   #1
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Syns den ser så fristende (!) ut, noen som kan si noe om hvor bra/dårlig den er?

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 23:29   #2
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Hvis du er ute etter oppskrifter på kaker eller andre søte godsaker, er boka midt i blinken! Den er super hvis man ønsker å servere gode lavkarbo-alternativer, enten det gjelder barneselskap eller andre selskap. (Bortsett fra aksje-selskap da..)

Men ikke bare godsaker til selskap, her er også alternativer til ettermiddagskaffen.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:50   #3
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

ELSKER boken!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 17:52   #4
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Har også lurt på denne. Men så lurer jeg også på om oppskriftene der er mye like de på forumet her?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 17:55   #5
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Vet ikke jeg hadde aldri laget noe som ligner herfra, altså det var iallefall nytt for meg det jeg har laget derfra

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 17:59   #6
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Kanskje det er en grei investering, da.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 18:50   #7
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Jeg trenger IKKE flere oppskrifter på godsaker! jeg har blitt hekta på alt jeg har prøvd, siste er Fun Light gele (takk, nellie baby for den).

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 18:50   #8
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Flott med masse kake oppskrifter på et sted vet noen hva den koster?

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 20:07   #9
Hege-mor
Nytt Medlem
 
Hege-mor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 4
Hege-mor er på en erverdig vei

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Flott med masse kake oppskrifter på et sted vet noen hva den koster?

Boka koster 399,-
Jeg er strålende fornøyd med boka, synes den har mange og varierte oppskrifter.

__________________
Hege-mor

Lavkarbo for helse og velvære!
Hege-mor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 20:45   #10
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Jeg kjøpte boka når den kom ut og har prøvd noen av oppskriftene. Kommer til å lage mer etterhvert når jeg trenger litt inspirasjon.

Den er godt skrevet, med gode fotografier og oppskrifter. Viktig for min del i allefall.

Kjøper ofte bøker, selv om noen av oppskriftene kan finnes på nett. Liker å lese kokebøker

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 21:00   #11
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Kjøper ofte bøker, selv om noen av oppskriftene kan finnes på nett. Liker å lese kokebøker

Enig. Dessuten finner man mange oppskrifter i denne boka som man ikke finner på bloggen hennes.

Jeg kan anbefale de "vennlige knekkebrødene" i boka. Har bakt dem flere ganger, og de forsvinner alltid raskt fra boksen. De inneholder både gresskarkjerner og solsikkefrø og smaker godt tilsatt urter, og med smøreost oppå!

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 21:16   #12
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Enig. Dessuten finner man mange oppskrifter i denne boka som man ikke finner på bloggen hennes.

Jeg kan anbefale de "vennlige knekkebrødene" i boka. Har bakt dem flere ganger, og de forsvinner alltid raskt fra boksen. De inneholder både gresskarkjerner og solsikkefrø og smaker godt tilsatt urter, og med smøreost oppå!

Da skal jeg prøve knekkebrødene i løpet av uka!

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 21:54   #13
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Er det disse som er vennlige?
http://fristendelavkarbo.no/2010/11/...ekkebr%C3%B8d/

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 17:48   #14
Makat
Medlem
 
Makat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Nordtroms
Alder: 53
Innlegg: 146
Makat er på en erverdig vei

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Ja jeg har også funnet mye godt i Fristende Lavkarbo. Både muffins/boller/rundstykker, gulrotkaka, brød og godter. Cecilie har skrevet en flott bok! Jeg er enig i at det er godt å ha boka der, med alt samlet. Ellers har jeg jo prøvd å ta ut og samle gode greier jeg har prøvd, etter oppskrifter fra nettet, i en perm
Denne boka er iallfall en investering jeg ikke angrer på!

__________________


Delmål bmi 27
Makat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Dr.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 00:01   #15
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Dette høres jo supert ut! Skal bestille boka ASAP. Det er plenty av oppskrifter her, men hadde vært fint med en bok med alt på et sted ja

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 08:58   #16
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Har også lurt på denne. Men så lurer jeg også på om oppskriftene der er mye like de på forumet her?

Jeg har den, så du kan ta en kikk i den når vi treffes
Masse fine bilder og oppskrifter, men har ikke prøvd å lage noe enda

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 16:21   #17
KiB
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
KiB er på en erverdig vei

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Kjempe bra bok:-) Det som er særlig godt er at man ikke behøver mange ingredienser for at få fantastiske resultater. MUMS

KiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke helt ennda Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 23:46   #18
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Ja, det syns jeg også er et STORT pluss KiB, også det at ingrediensene er å få tak i på Kiwi, liksom.

Jeg er forelsket i boka jeg, har prøvd noen ting allerede, og snuppa og jeg har sittet og pekt ut ting vi skal prøve til bursdagen til fjokken, som er til helgen. Da blir det makroner og kokosboller i tillegg til to høykarbosjokoladekaker og lavkarbogelê.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:50   #19
Pune
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 1
Pune er på en erverdig vei

Sv: Har noen prøvd Fristende Lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Hege-mor, her.

Boka koster 399,-
Jeg er strålende fornøyd med boka, synes den har mange og varierte oppskrifter.

Boken er kjempefin! Koster 349,- på nett. Ok... 50 kroner spart er ikke en gullgruve, men alle monner drar. http://www.tanum.no/tanum/product/pr...=9788292605882

Pune er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt ny Fristende Lavkarbo selges swimzy Lavkarbobøker 22 16-01-12 01:15
Fristende lavkarbo - møt Cecilie i Tønsberg og i Oslo janmesi Lavkarbo generelt 0 14-12-11 11:17
Har du bakt fra Fristende Lavkarbo? Engledans Spørsmål om matvarer og oppskrifter 26 06-12-11 15:05
Spørsmål ang Fristende lavkarbo boken Kathja Lavkarbobøker 2 24-10-11 16:51
Easy-life kombinert med lavkarbo, noen som har prøvd det? Kikki71 Lavkarbo generelt 4 06-09-11 15:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no