Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

kan noen forklare meg dette?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-07, 20:10   #1
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

kan noen forklare meg dette?

dere som har lest journalen min har nok oppdaget at jeg har slitt med vekten i siste....

siden jeg ble samboer så har vekten min gått opp 13 kg ( fra juni til august) 15 juli målte samboeren min alle mine mål... rotet bort papiret som vi hadde skrevet ned alle målene... og tillegg jeg har nektet å måle meg siden jeg følte at jeg bare har est mer og mer ut...
i går fant vi arket under rydding av datarommet... så spør samboeren om vi kunne ta målene neste morgen.. var veldig skeptisk... men gikk med på det... resultaltet ble faktisk +1.5 kg siden forrige uke.. shit au.. så det vil si 14,5 kg opp siden juni...
MEN!
målene mine er helt annaleis

15 juli 5.september
Midjen 106 cm 90cm
Rygg 104 cm 96cm
Bryst 118cm 106cm
hofter 121cm 108cm
Rompe 118cm 104.5cm
Innsiden av lår 72cm 61cm
armer 42cm 31,5cm

vekten viser for pokker meg 14,5 PLUSS!!
har holdt meg til lavkarbo og gått turer nesten hver kveld.... men hvorfor legger jeg på meg??

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:16   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: kan noen forklare meg dette?

Hvis du føler at målene stemmer, at klærne sitter løsere, så vil jeg anta at vekten viste feil ved første veiing.

Hvis ikke så var det noe feil på de første målingene. For en ting er jeg rimelig sikker på du har ikke konvertert så mye fett til muskler at du har gått opp i vekt og ned i cm.

Den erfaringen jeg har sier at med de cm du har gått ned, så skulle vekten ha vist ca 12-14 kilo mindre

Hva tror du?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:19   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: kan noen forklare meg dette?

jeg vet ikke noe.. vanskelig å si ang klærne mine... for jeg går som regel i joggeklær for tiden... har stor lidenskap for joggebukser og piratbukser og tights... men prøvde en bukse som var trang i sommer... fikk den på og av uten å åpne knapper.... jeg bør vel ikke klage når jeg har mistet så mange cm på to mnd... men at vekten går opp og jeg føler meg så tung... typen min driver helsestudio sammen med en kamerat... han stakk dit for å fortelle dette... for de lurer på om jeg samler opp væske i kroppen..?? men vekten stemmer med han...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:30   #4
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: kan noen forklare meg dette?

Jeg opplever noe av det samme. Nå veier jeg 72 kilo, gått ned fra 75. I fjor høst veide jeg 67. Men jeg ser at jeg hadde de samme målene da, som jeg hadde da jeg veide 75. På 8 kilo forskjell! Ikke trente jeg da og ikke trente jeg nå. Sykler kun til og fra jobb.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:31   #5
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: kan noen forklare meg dette?

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg opplever noe av det samme. Nå veier jeg 72 kilo, gått ned fra 75. I fjor høst veide jeg 67. Men jeg ser at jeg hadde de samme målene da, som jeg hadde da jeg veide 75. På 8 kilo forskjell! Ikke trente jeg da og ikke trente jeg nå. Sykler kun til og fra jobb.

litt glad at jeg ikke er alene....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:33   #6
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: kan noen forklare meg dette?

Jeg tror rett og slett fettet mitt har lagt seg andre steder. Mer over skuldrene, ansiktet og andre steder jeg ikke måler. For jeg ser på bilder at jeg er tjukkere all over nå, enn jeg var i fjor høst. Men målene er jo omtrent de samme. Da er det midje, lår, rompe, arm, legg, hals.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 20:39   #7
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: kan noen forklare meg dette?

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg tror rett og slett fettet mitt har lagt seg andre steder. Mer over skuldrene, ansiktet og andre steder jeg ikke måler. For jeg ser på bilder at jeg er tjukkere all over nå, enn jeg var i fjor høst. Men målene er jo omtrent de samme. Da er det midje, lår, rompe, arm, legg, hals.

nettopp!!! det er det jeg også føler.... når jeg ser på bilder og sånt så synes jeg at jeg er feitere nå enn hva jeg var før...mens målene sier noe annet...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no