Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Se resultatene: Kjøp/salg av klær her?
Ja, kommer nok til å benytte meg av det 14 51,85%
Ja, men kommer ikke til å benytte meg av det 4 14,81%
Vet ikke 5 18,52%
Nei 4 14,81%
Deltakere: 27. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-05, 02:11   #26
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Jeg tenker litt ut fra meg selv her jeg.

Jeg har en del klær jeg ikke kan bruke lenger, og de var VELDIG FINE mens jeg kunne bruke dem.

Nå er det en-to-tre størrelser siden.

Klærne er ikke begynt å bli slitt engang... Men jeg kan bare kaste dem. Eller gi dem til fretex, men det blir vanligvis ikke til det.

Hvis noen andre vil ha dem eller har bruk for dem, så hvorfor ikke?

Salg og salg... Om jeg får dekket portoen pluss litegranne til, er nå jeg fornøyd! Det er ikke snakk om å tjene på noe - det er snakk om å få LITT igjen for det utlegget det blir når man går ned og ned og ned i vekt, og er nødt til å kjøpe nye klær hele tiden! I stedet for altså å kaste klærne, fullstendig gode, nesten ubrukte og faktisk helt moteriktige...

Jeg tar ikke stilling til det med 100 innlegg eller så, men jeg ville gjerne vite om jeg skal kaste de klærne jeg nå sitter og holder på, eller om jeg skal selge dem her!!! (Skal rydde skap nå jeg da, skjønner dere!!!)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 02:14   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Jeg har nå iallfall tenkt å legge ut bilder av kjolen min om en stund, og noen andre ting, i journalen min - så får det være opp til admin-sene her inne om de sletter innlegget eller ei.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 02:27   #28
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Kjør den du, Mofe. Støtter deg jeg. Og kanskje jeg følger opp også. Har f eks en lekker kjole fra i fjor jul, nå 2 str for stor.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 02:33   #29
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Karin

Kjør den du, Mofe. Støtter deg jeg. Og kanskje jeg følger opp også. Har f eks en lekker kjole fra i fjor jul, nå 2 str for stor.

Mhm. Mulig litt vel opportunistisk (heter det det?) og barnslig av meg. Men så er jeg jo bare barnet, også.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-12-05, 02:56   #30
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Men for et flott barn, da! Mener nå jeg! (Syns du var en knallflott jente da vi møttes!!!)

Men hvis noen av oss vil det, kan vi vel gjøre det??? Eller???

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:17   #31
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien
Thumbs up

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Fant denne gamle tråden

Har dette blitt prøvd

Er det lov


Er sikkert flere enn meg med klær for fine til å kastes?

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 14:33   #32
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det går jo an å ha som krav at man feks må ha skrevet minst 100 innlegg for å få tilgang til kjøp/salg-delen?

Det funker ved å sjalte ut dem som bare melder seg inn for kjøpt og salg.
Jeg har vært borti flere forum der det er et kriterium for å være med
Bare sett kravet på anntall innlegg høyt nok til at folk ikke gidder å lage en masse tulleinnlegg for å omgå regelen. 100, 150, 200 eller noe sånnt

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 15:43   #33
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

Fant denne gamle tråden

Har dette blitt prøvd

Er det lov


Er sikkert flere enn meg med klær for fine til å kastes?

Jeg laget en tråd som heter pay it foward (dessverre er responsen noe manglende til nå) der tanken var at vi kunne bytte klær og slikt. Jeg har veldig lyst på topper i 44/46 og bukser i 48 men gidder ikke gå ut og fornye garderoben riktig enda. har en del kg igjen. Syntes det er rart at ikke flere er interessert i en slik byttering? Er vi ikke flere med samme problem (i forskjellige størrelser)?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 21:31   #34
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?

Det hadde vært kuult å hatt et treff i Oslo for bytte av klær. Jeg har ingen selv fordi jeg gir stadig til fretex.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Overfølsom for melk donjuanwannabe Generell ernæringsdebatt 3 04-10-04 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no