Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

The return of romertopf

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-10, 22:31   #26
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Vil tro at om hun lot den stå i zalovann ttrekker den nok godt til seg og slipper når den blir varm ja. (Note to self som elsker å sette i vann ting i såpe... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 22:39   #27
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Legger den aldri i bløt jeg... Sørger for at det er plenty med væske i gryta og setter den inn i mens ovnen er kald. Går så bra atte

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 22:42   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

I dag fant jeg elgstek til halv pris på Rema!
Gjett hvordan den skal stekes?

Det verste er at kontoen min er tom, lønningen kommer kanskje i morgen og det ligger igjen 4 halvpris elgsteker som sikkert blir destruert i morgen........

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 22:43   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det verste er at kontoen min er tom, lønningen kommer kanskje i morgen og det ligger igjen 4 halvpris elgsteker som sikkert blir destruert i morgen........

Jeg er også blakk, dessuten er det jævlig langt til asker akkurat nå...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 22:44   #30
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vil tro at om hun lot den stå i zalovann ttrekker den nok godt til seg og slipper når den blir varm ja. (Note to self som elsker å sette i vann ting i såpe... )

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 07:37   #31
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Legger den aldri i bløt jeg... Sørger for at det er plenty med væske i gryta og setter den inn i mens ovnen er kald. Går så bra atte

Jeg legger heller ikke min i vann før bruk, og jeg setter den gjerne i knallvarm ovn. Min leirgryte er ca 20 år gammel.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:42   #32
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: The return of romertopf

Føler meg alvorlig lost her..... Har aldri hørt om romertopf før!
Nå begynner det å demre for meg at jeg kan ha gått glipp av noe!
Altså man har i kjøtt og valgfrie grønnsaker i vann i denne gryta og lar det stå i ovnen over lang tid???? Hvor varm skal ovnen være da?

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:49   #33
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Her fant jeg èn side med oppskrifter som du kan ta utgangspunkt i
Hender jeg setter den inn på 120-150 gr natta over for å få "billig, trått" kjøtt mørt og fint. Eller jeg gjør den klar om kvelden og smekker den inn på ca 150 gr om formiddagen om vi skal avgårde på offroad kjøring feks. Deilig å komme hjem etter en lang dag ute til ferdig middag!

Kjøpte en slik First Price-pose med kyllingfilèter, men siden formen fortsatt er blæh renskjærte jeg bare filetène, hadde oppi en halv løk, urter,godt med krydder samt litt kyllingbuljong, lempet alt i leirgryta og stekte det i ovnen (200 gr). Vips, ferdig stekt kylling uten særlig jobb

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:20   #34
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Føler meg alvorlig lost her..... Har aldri hørt om romertopf før!
Nå begynner det å demre for meg at jeg kan ha gått glipp av noe!
Altså man har i kjøtt og valgfrie grønnsaker i vann i denne gryta og lar det stå i ovnen over lang tid???? Hvor varm skal ovnen være da?

Det er det samme som ei leirgryte. Mammas gryte kalles Teufeltopf, så kjært barn har mange navn. Jeg bruker ha ovnen på alt mellom 100-250 grader, alt etter hva slags mat jeg lager og hvor lenge det skal stå i ovnen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 11:32   #35
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Artig! mamma har en slik på loftet...kanskje en fattig student kan få den for å gjøre om first-price varene til deilig lavkarbo middag?

  Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 16:30   #36
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

For de som ikke har en Römertopf i nærheten kan denne metoden prøves!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 19:00   #37
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Fant til og med en (nesten)lavkarbo- ostekakeoppskrift i min leirgryte- kokebok.
I orginaloppskirftene er det 1 1/2dl rosiner og 1ss sukker, men det er jo bare å droppe!

Ostekake
4-6 pers (1,5l gryte)

1ss smør
500g cottage cheese
1dl hasselnøtter
3 egg
2ts vaniljesukker
1dl fløte

La gryten ligge en stund i vann. Smør så gryte og lokk.
Rør opp ostemassen litt og tilsett finhakkede nøtter, eggeplommer, vaniljesukker og fløte. Vend inn stivpiskede eggehviter.
Stekes på rist nederst i ovnen ca 1 time på 225 grader.
Serveres lunken med pisket krem!

Har ikke prøvd den selv, men kommer nok til å gjøre det. Var jo så enkel!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 19:06   #38
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du må la den ligge i vann et døgn første gangen.
Den skal vaskes godt uten vaskemiddel og lufttørke før den settes bort til neste gang.
Ved senere bruk trenger den kun ligge i vann noen timer!

Takk!
Står i vann as we speak.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 19:16   #39
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Dumt spørsmål kanskje, men..
Når man skal langsteke i leirgryte, kan det stå hur lenge som helst og steke da?
Selvfølgelig ikke i flere dager kanskje, men..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 19:23   #40
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Dumt spørsmål kanskje, men..
Når man skal langsteke i leirgryte, kan det stå hur lenge som helst og steke da?
Selvfølgelig ikke i flere dager kanskje, men..

Jeg kan steke kjøttet i nesten et døgn. Bare det er over 70 grader.. Har jeg lest et sted.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 19:25   #41
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Hos meg hender det står i ovnen 8-12 timer, blir så mørt og godt atte

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:26   #42
kristinem
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 12
kristinem er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Så genialt! Jeg har jo også en sånn en, den er sikkert like gammel som meg, har fått den av mamma Har aldri brukt den, så dette må prøves.

Men lar dere den stå i ovnen mens dere er på jobb og sånn? Er ikke det litt skummelt, med ovnen på og ingen hjemme mener jeg?

__________________


kristinem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:42   #43
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Lagde kylling i dag.. det var så mmmmmm. mmmmmmmmmmm. Kjøttet løsna fra beina bare man så på det. mmmmmmmnamnam

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:29   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Åååå! Jeg fant en romertopf for søtti spenn på Maritastiftelsen! (Eller faktisk så het den ... øøøøh ... knipsertofp?). Så ut som om den kunne romme kanskje halvannen til to liter?! Ikke kjempestor, men sikkert plass til en hel, liten kylling i. Håååååper ingen kjøper den før tirsdag, for da får jeg penger! Vil ha! Blir jo så ivrig av deres beskrivelser her .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:08   #45
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: The return of romertopf

Römertopf er genialt! Eg vaks opp med ein slik i hus, og den var MYKJE i bruk. Trur den var nokså innsteikt til slutt. Kan ikkje hugse at den har vore lagt i vatnen siste åra i alle fall. Botnen fins enno, men trur topploket sprakk delvis for nokre år sidan. Eg fekk tak i ein ny til mamma her nede, ein Classic. Trur den framleis er ganske mykje i bruk. Har ikkje kjøpt slik sjølv enno, men ein dag!
Det fins dessutan ein slags "steike-stol" for kylling frå samme produsent! Heldt på å le meg i hel på butikken år eg såg den. Du stikk altså heile kyllingen ned på denne standen, og så sit kyllingen så fint på denne i omnen. Chicko Chicken Roaster

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:12   #46
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Lurer på om denne vil funke? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80087711

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:13   #47
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: The return of romertopf

Serenio, vil tru det ja.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:30   #48
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Fint! Da tenker jeg at jeg skal slepe meg dit i morgen og græbbe en sånn. Ny helgemat!! Juhu!

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 23:06   #49
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

yeah, jeg kjøpte min på Ikea. Ser ikke sånn ut da men.. funker veldig bra

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 01:01   #50
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: The return of romertopf

I min bok står det at man aldri skal bruke såpe. Poenget er at keramikken er porøs og trekker til seg ting - f eks vannet som den skal være gjennomtrukket med, og så trekker den til seg smaken av det du har oppi. Derfor bør du ha en egen til fisk og en annen til kjøtt. Det går også an å lage dessert i leirgryte, kanskje ikke det vi først og fremst tenker på - vi prøver vel helst bare å finne ut om vi kan finne på en dessert! Men i så fall må den også ha egen gryte.

Men takk for en god påminnelse! Nå er det en stund siden jeg brukte min. Det åpnet plutselig en hel annen tankegang!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no