Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Dagen etter dårlig mat-dagen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-09, 16:21   #1
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Dagen etter dårlig mat-dagen

Ja, så var det det da, at jeg lurer på hva gjør dere folkens, som er litt sånn som meg og faller av lasset/tar seg en fridag/hva du enn kaller det innimellom, da med hel-karbo iform av de aller største verstingene (kake, pizza, godterier osv) for en dag..

Hva gjør dere dagen(e) etterpå? Da tenker jeg på om dere endrer måten dere vanligvis spiser lavkarbo på, for dagen(e) etter. Altså spiser dere mindre fett eller mindre mat (siden man nå har masse sukker i kroppen?), eller gjør dere andre endringer i dagene etter for at dårlig mat-dagen skal ha minst mulig effekt?

__________________
Amagetha
Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 16:59   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Bare fortsetter akkurat som før

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 17:39   #3
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Opprinnelig lagt inn av Amagetha, her.

Hva gjør dere dagen(e) etterpå?


er dette et hint-hint, eller?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 18:01   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Prøver å få vært litt mer fysisk aktiv og fortsetter ellers som før!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 18:37   #5
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

hint? huh? er jeg treg? haha.

__________________
Amagetha
Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 18:45   #6
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

neida, bare en liten spøk

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:00   #7
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Som jeg ikke tok : D haha.

Vel, greit å høre at andre gjør det samme som meg, spiser bare som vanlig dagen etter her og. Hadde en synes synd på meg selv-dag i går (influensa) og orka ikke lage mat så ble lat og vi hadde pizza.. :S Men jeg stod stille på vekta (samme vekt som i går). Så da ble jeg litt overrasket. Og ville ikke ødelegge videre.. hehe.

Det ble lavkarbo-moussaka i dag (er så nydelig!!!) - går ned utrolig raskt når jeg spiser mye av det. Tror det er den perfekte lavkarbomat med grønnsaker som aubergine og tomat, og proteiner i kjøtt og ost. Namnam


Sist redigert av Amagetha : 14-09-09 kl 21:13.
Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:03   #8
trollmamma
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 160
trollmamma er på en erverdig vei

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Jeg har noen "karbodager" innimellom, skal tross alt leve med dette over lang tid og orker ikke være fantastisk. Jeg fortsetter som før jeg, enten det har vært karbo i form av øl, søtsaker eller mat. Det har stort sett gått greit, vektnedgangen bremses litt, men i det lange løp går det nedover.

__________________


trollmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:38   #9
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Hei trollmamma. Ja, det er det jeg tenker og, de gangene jeg gjør det. Forandringen hos meg skjer sakte men jeg merker at tankemåtene mine endrer seg fra når jeg var på fullkarbokost og spiste akkurat hva jeg ville, hver dag! Meningene er jo forskjellige, men man må nesten finne det som FUNGERER for seg selv..

Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:35   #10
Celine
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Norge
Innlegg: 83
Celine er på en erverdig vei

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Opprinnelig lagt inn av trollmamma, her.

Jeg har noen "karbodager" innimellom, skal tross alt leve med dette over lang tid og orker ikke være fantastisk. Jeg fortsetter som før jeg, enten det har vært karbo i form av øl, søtsaker eller mat. Det har stort sett gått greit, vektnedgangen bremses litt, men i det lange løp går det nedover.

Akkurat som med meg.

__________________


Celine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonish/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:54   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dagen etter dårlig mat-dagen

Opprinnelig lagt inn av trollmamma, her.

vektnedgangen bremses litt, men i det lange løp går det nedover.

Da er dere heldige, for meg stopper det helt opp i både dager og uker med utskeielser. Bare husk at det kan være veldig slitsomt for kroppen med slike topper....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I dag var dagen! Frk.Sunshine Ketolysekuren 20 30-07-09 16:47
Dagen i dag Flisa Ketolysekuren 2 22-06-08 21:25
20 minutter om dagen Maz Trening 7 20-03-04 13:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no