Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

August-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-11, 12:51   #401
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

3/8 - 95
7/8 - 94,3 * -0,7 kg
18/8 - 93,6 * -0,6 kg
30/8 - 93,7 * + 0,1 kg
15/9 - 93,3 * -0,4 kg
20/9 - 93,1 * -0,2 kg
6/10 - 92,7 * -0,4 kg
10/10 - 92,5 * -0,2 kg

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 11:37   #402
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Veiedag Ned 0.2kg

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 21:45   #403
sprett1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 8
sprett1 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Super vektnedgang denne uka 1,6 kg. Nå har ting løsnet etter noen uker med tilnærmet stillstand. Er så motiverende når vekta rører på seg. Godt å tenke på når det går litt saktere, at plutselig så går det så det suser igjen. Har også passert - 10 kg denne uka. Første delmål er nådd

__________________


sprett1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 21:06   #404
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Gratulerer sprett1! Jeg har også oppnådd første delmål denne uka

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 10:03   #405
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Gratulerer til dere som klarer å gå ned i vekt..

Jeg har vært superflink denne uken, men likevel gått opp i vekt
opp 500 g.. skjønner ikke at det skal være mulig, er vel kanskje kroppen sin måte å få sjokk på ( bare håper det er vann og ikke fett! )

Har vært superflink som sakt, men gikk jo ned 3 kilo sist uke etter tre uker med ca stopp..

Er det sånn jeg skal gå ned i vekt, i rykk og napp.. 3 uker med ingenting og 1 uke med gigant dropp ?? synes jo det er litt rart og..

litt skuffende veiedag..

( gidder ikke forandre på tickeren min ettersom jeg håper på å gå ned de 500 g til neste uke )

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 00:08   #406
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

startvekta 1.8 var 85,4 kg
8.8 - 81,6 kg -3,6kg første uken =)
15.8 - 81,6 kg, ingen nedgang etter karbohelg
19.8 - 80,2 kg -5,2 kg!
22.8 - 78,6 kg -6,8 kg
29.8 - 77,4 kg - 8 kg! Hurra!
5.9 -75,8 kg - 9,6 kg!!
12.9 - 78.9 kg - + 2,2 kg etter karbohelg
19.9 - 75.8 kg.
26.9 - 76,3 kg
3.10 - 79,0 kg
11.10- 74,6 kg Første delmål nådd, under 75 kg!!
18.10- 74,0 kg -11,4 kg totalt

Dette går veien, og jeg trives

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 18:20   #407
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Woopdidooo! 99,8 kg i dag! Nesten gått ned 22kg siden 4.august. fra 37 til 30 i bmi. Veldig veldig fornøyd nå, det var den første kneika. Så 15kg til og jeg er på matchvekt ;D
Under 100kg for første gang på..tja...5-6år

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:22   #408
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Gratulerer ketoseprinsen!! Under den magiske grensen

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:20   #409
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Tusen takk Jaaa, føles godt Gjør det veldig bra selv du!

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 22:26   #410
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Tusen takk Jaaa, føles godt Gjør det veldig bra selv du!

Jeg holder fast ved at du burde hett ketosekongen
Ja, jeg er slett ikke misfornøyd

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 12:29   #411
sprett1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 8
sprett1 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Ned 0,9 kg denne uka. Gode resultater. men etter to måneder i ketose begynner jeg nå å bli litt matlei. Har noen gode middagsforslag? Gjerne noe som kan kombineres med resten av familiens middag.

__________________


sprett1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 16:45   #412
Tetsou
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Nesodden
Innlegg: 12
Tetsou er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Pause ?

Flere av oss har nå holdt på i 3 måneder, og er det ikke da lurt å ta en pause fra ketolyse kuren ?
Mener å ha lest noe om at effekten forsvinner, og at man må ta en pause for å kunne fortsette.

Hva mener dere om saken ?

Selv er jeg nærme første målvekt, og har ingen konkrete planer om ny målvekt, men det kan jo forandre seg..

Tetsou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:11   #413
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Tetsou, her.

Pause ?

Flere av oss har nå holdt på i 3 måneder, og er det ikke da lurt å ta en pause fra ketolyse kuren ?
Mener å ha lest noe om at effekten forsvinner, og at man må ta en pause for å kunne fortsette.

Hva mener dere om saken ?

Selv er jeg nærme første målvekt, og har ingen konkrete planer om ny målvekt, men det kan jo forandre seg..


Hm, jeg tok 4 dagers pause pga noe sykdom og legen "tvang" meg til å gjøre det. Jeg gikk bokstavlig talt opp 4,4kg uten å leve spesielt dårlig på 4 dager.
Mulig at pause er lurt(dog i følge boka er 6måneder null problem så lenge man sjekker kolestrol), men jeg kommer ikke til å ta noen ny pause når jeg akkurat har passert en av mine viktigste målvekter. Gå opp 4,4 kg igjen nå? Nei takk Er jo bare vann, men veldig demotiverende.

Nå går jeg ned maks 1 kg i uka, det vil si at en liten pause for meg vil fort ta 1 mnd å ta igjen for å komme til samme punkt.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 22:06   #414
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Hm, jeg tok 4 dagers pause pga noe sykdom og legen "tvang" meg til å gjøre det. Jeg gikk bokstavlig talt opp 4,4kg uten å leve spesielt dårlig på 4 dager.
Mulig at pause er lurt(dog i følge boka er 6måneder null problem så lenge man sjekker kolestrol), men jeg kommer ikke til å ta noen ny pause når jeg akkurat har passert en av mine viktigste målvekter. Gå opp 4,4 kg igjen nå? Nei takk Er jo bare vann, men veldig demotiverende.

Nå går jeg ned maks 1 kg i uka, det vil si at en liten pause for meg vil fort ta 1 mnd å ta igjen for å komme til samme punkt.

Det går nok raskere om det bare er vann ( som er mest sannsynlig), er jo ikke så farlig når det ikke er fett. Det er lett å bli stresset eller demotivert når det går gale veien. men det er i allefall ikke fett ( som var det de fire kiloene var sist )

Jeg gikk opp 500 g uten grunn forrige uke. Og gikk ned 1,3 kilo denne uken så kroppen passer på og justerer seg selv så lenge man spiser rett

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 22:12   #415
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

Det går nok raskere om det bare er vann ( som er mest sannsynlig), er jo ikke så farlig når det ikke er fett. Det er lett å bli stresset eller demotivert når det går gale veien. men det er i allefall ikke fett ( som var det de fire kiloene var sist )

Jeg gikk opp 500 g uten grunn forrige uke. Og gikk ned 1,3 kilo denne uken så kroppen passer på og justerer seg selv så lenge man spiser rett

Likevel vil en vektoppgang være demotiverende nok til å ikke ta pause før man må

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 18:07   #416
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Hvordan går det med dere folkens? Blitt stille

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 09:56   #417
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Jeg er fortsatt med, men skriver ikke så mye lengre.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 15:42   #418
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Jess jess, da er nok en veiedag her og jeg har ikke gått ned eller opp ett lite gram en gang!

gjør ikke så mye egentlig, har spist litt dårlig denne uken ( ingen sprekker eller noe sånn, men litt for lite grønt.. og LKbolle til lunch noen dager , og en for mange desserter) så denne uken skal det strammes inn igjen, kun dessert til helgen. og ingen light brus ( har bare dukket to, men vil ikke bli hekta)

jaja, kan jo dele de snacksene jeg har spist denne uken
"smash" av bacongull med sjokoladetrekk ( var litt for mørk sjokolade for min smak, neste gang litt lysere, så blir det litt mer likt smash)

vanilla fudge: ( oppskriften som ligger på forumet) var litt for merkelig ettersmak for min del, og smakte for lite karamell.. så denne var ingen høydare for min del.

fotballfruens boller : laget med kokosmel ( 50 g) og resten likt som ingrediensene .. prøver med 40 gram neste gang for denne gangen måtte jeg tilsette litt mer fløte så det ikke skulle bli for tørt.. ( og 1 ss kardemomme isteden for 2 ) men disse er kjempe gode!!

hmm.. prøvde å lage lapper denne uken og.. men dette hold seg ikke sammen og smakte for mye kokosmel.. så .. næh..


jøss så mye drit jeg har spist denne uken... et under at jeg har klart å holde meg til 15 kh!! haha..

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 15:47   #419
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Glemte å legge til at jeg har tatt kolesteroltest! og jøssenavn jeg har høyt kolesterol.. alt for høyt! 7,9 av det dårlige og 0,9 av det gode.. så forholdet mellom de er helt på bærtur..

noen andre som har testet seg??

Jeg er ikke så bekymret, tror bare det er kroppen som justerer seg ( testen ble tatt ved 8.uke) så skal teste på nytt til jul og skal teste triglyserider da også for å få ordentlig oversikt.

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 19:43   #420
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Du er jaggu mer oppfinnsom enn meg. i dag skal jeg ha eldorado sin hele med null karbon og krem til.

Husk at du kan spise mer enn 15kh nå som du har vært så lenge på kuren.

Målte mitt forrige uke og det var perfekt :-)

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 15:01   #421
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Jaja, da har jeg 7 kg igjen før jeg er på idealvekt i følge bodyscan. Må si kiloene går veldig tregt enkelte uker, men alt i alt har dette gått veldig fort og virker bra. Den vekten jeg skal ha med dagens muskler tilsier en bmi på 27 et eller annet, så tror ikke man skal henge seg opp så mye i bmi.

I dag veide jeg 96kg, startet på 121,7kg 4.august. Meget fornøyd.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 20:39   #422
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

hvor tok du body scan? har sett at de tilbyr det på sats.. men er den nøyaktig eller bare vås?

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 21:13   #423
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Jeg tok det på sykehuset i forbindelse med en annen sykdom jeg hadde(kanskje har enda). Long story short legen prøvde å skylde på overvekt som en av grunnen(når de ikke fant ut av hva som skjedde) så måtte jeg henvise til at jeg fikk sykdommen før jeg ble blubbe siden de aldri gidder å lese papira dine. Og da ble det en sjekk av det meste.

Har hørt at den på Elixia er veldig bra og at det er nøyaktig, sikkert det samme på sats. Tror ikke det er alle Elixiane som har det da.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 00:16   #424
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Hei, alle sammen

Begynte plutselig å tenke på hva jeg skal gjøre til jul.. vanligvis vil jo ikke middager være et stort problem.. men middagen på lille juleaften og juleafte og nyttårsaften er hellig.. !!

den værste er igrunn lillejuleaften, for denne retten inneholder flatbrød. typ 70 g pr 100 g... tipper jeg spiser 50 g flatbrød? kanskje mer??

Så tenkte kanskje denne dagen kunne fungere som en karbo loading dag.. sånn for å kick starte reduksjonen litt ( sjokkere kroppen i gang )

funker dette mon tro?? Er ikke noe alternativ å kutte ut.. men sånn som det ser ut nå så kan det fint bli 50-100 gram karbo på disse dagene!! :S

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 12:03   #425
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Veit du hva, når jeg starta en trist augustdag på denne kuren så tenkte jeg "på bursdagen min skal jeg spise hva jeg vil og i jula skal jeg spise hva jeg vil". Bursdagen min var for litt over en uke siden, og siden jeg akkurat hadde passert et viktig mål jeg ikke ville over spiste jeg bare litt høykarbo(en kg opp likevel) så jeg vet ikke, men planen er fortsatt å spise vanlig i jula. Det betyr jo ikke å spise så mye godteri som overhodet mulig selvsagt.
Men jeg er forberedt på å gå opp 5kg i vannvekt og da overdriver jeg ikke engang. Heldigvis så går vannvekta fort av igjen.

Kommer sikkert til å tenke meg om to ganger der også, men jeg orker ikke ødelegge en av de få tingene jeg gleder meg til i løpet av et år bare for noen få kg. Det farlige med det er jo at det er noen ganger hardere å starte på igjen hvis man først har falt av en uke. For min del er ikke det et problem da jeg hater hva jeg ser i speilet

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 20:06
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 10:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 16:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 16:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no