Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Fra dagens VG-nett (vektklubb)

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-12, 14:00   #26
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fra dagens VG-nett (vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Jeg er sikker på at Drevon selv spiser lavkarbo, og sitter og gnir seg i hendene når han får folk til å spise masse brød - for da tjener han mer penger og kan kjøpe seg enda mer digg lavkarbomat

Det tror jeg faktisk du har helt rett i
Sleipingen.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 14:57   #27
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fra dagens VG-nett (vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Jeg er sikker på at Drevon selv spiser lavkarbo, og sitter og gnir seg i hendene når han får folk til å spise masse brød - for da tjener han mer penger og kan kjøpe seg enda mer digg lavkarbomat

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det tror jeg faktisk du har helt rett i
Sleipingen.

Enig jeg også!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vektklubb.no: Kjemp mot sultfølelsen Brokkoli Artikler 10 27-03-12 18:48
Vg nett - tett på nett i dag Nerthus Lavkarbo generelt 3 29-09-11 11:47
Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb) LenaBeatrice Nyheter / media 52 26-05-10 23:53
Vg tett på nett med fedmeprofessor i Vektklubb.no, Grethe Støa Birketvedt Siljevanilje Nyheter / media 67 31-01-06 14:47
VG sin vektklubb Helene Generell diskusjon 6 15-11-05 09:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no