Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-11, 21:36   #51
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Haha, nei man kødder ikke med nordmenn og deres ostehøvler
Skjønt mannen min har ledd litt (mye) av meg i løpet av denne desperate jakten på THE ostehøvel

Jeg synes det er så kult! Jeg er som regel flau over å bry meg om slike små detaljer i livet, og jeg prøver å undertrykke det, så det er befriende at noen starter en slik tråd

for særheter

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 21:57   #52
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg synes det er så kult! Jeg er som regel flau over å bry meg om slike små detaljer i livet, og jeg prøver å undertrykke det, så det er befriende at noen starter en slik tråd

for særheter

Da er jeg heller sær når det gjelder tykkelse på agurkskivene! De må ikke være tykkere enn at man kan dandere dem vakkert.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 21:59   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg er som regel flau over å bry meg om slike små detaljer i livet, og jeg prøver å undertrykke det,

Er det ikke de små detaljene som erlivet da?

Vi har to ostehøvler, en fra sambo og en fra meg. Jeg syns begge er greie nok, men sambo får helt hetta om det bare er "min" som er rein

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 22:14   #54
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Agurkskiver som skal være i skiver (f.eks. i agurksalat) må skjæres med ostehøvel, helst uten riller. Men i salaten skal agurken skjæres opp med kniv i relativt tykke skiver, for så å kuttes i strimler på tvers (4 strimler på en skive). Jeg har desverre en del særegenheter på kjøkkenet, spesielt når det kommer til dandering på tallerken og rekkefølgen ting spises i Det min mann har hatt det mest moro med er fiskepinnemiddagene mine (den gang jeg spiste sånt). Fiskepinnene skulle skrelles etter de var ferdig stekt, hvorav "skallet" ble lagt til sides. Innholdet (altså fisken) ble spist sammen med tilbehøret og skallet ble spist med fingrene helt til slutt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 22:17   #55
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Sambo har en kjempehang-up på oppvask.. Vi har bestikkkurv med tre rom i maskinen, og han har fått det for seg at bestikket må sorteres på kniv-gaffel-skje i rommene, i samme rekefølge som de ligger i skuffen. Jeg er glad det ikke bare er jeg som har ting for meg....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 22:20   #56
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo har en kjempehang-up på oppvask.. Vi har bestikkkurv med tre rom i maskinen, og han har fått det for seg at bestikket må sorteres på kniv-gaffel-skje i rommene, i samme rekefølge som de ligger i skuffen. Jeg er glad det ikke bare er jeg som har ting for meg....

Mann har samme hangup Jeg derimot må fylle bestikkurven ved å starte med å legge et bestikk i ene rommet for så å fylle på med et og et bestikk i hvert rom før jeg fyller på med bestikk nr. to på samme måte.

Hmmm ... nå høres jeg helt nevrotisk ut. Det er jeg altså ikke, for jeg kan helt fint leve med at det ikke blir gjort på samme måten av andre ... i hvert fall nesten

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:07   #57
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hurra! Endelig en god ostehøvel i hus. Fant en Bjørklund Amitto på TilBords på Strømmen. Spenningen var til å ta og føle på da jeg testet den på et stykk mishandlet norvegia, og jubelen sto i taket da den uten problemer høvlet en tykk, fin og ikke minst hel osteskive med riller

Så fint du fant den, og likte den.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 12:59   #58
Kirsti120
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 29
Kirsti120 er på en erverdig vei

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Jeg holdt på å lete meg ihjel etter en sånn ostehøvel med riller. De vi hadde med treskaft holdt på å gå sund, og mannen insisterte på å ha rillede brunostskiver på brødskiva. Da jeg kom til den 6. butikken på et kjøpesenter, fikk jeg beskjed om at rillede ostehøvler er en gammeldags ting, så hun ba meg spørre på Fretex!

Men til slutt fant vi på Jernia. Kjøpte to stykk med det samme, så har vi ei stund.

Kirsti120 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 15:21   #59
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo har en kjempehang-up på oppvask.. Vi har bestikkkurv med tre rom i maskinen, og han har fått det for seg at bestikket må sorteres på kniv-gaffel-skje i rommene, i samme rekefølge som de ligger i skuffen. Jeg er glad det ikke bare er jeg som har ting for meg....

Kjenner flere med den hang-upen. Men man må være obs så ikke bestikket legger seg for tett inntil hverandre, da blir det ikke rent. Det er mye vanskeligere for kniver og klistre seg sammen hvis en gaffel eller skje er i mellom. Det samme gjelder for dem alle. Et lite tankekors bare. Min kjære prøvde å innføre det samme hos oss. Men etter noen maskiner med skittent bestikk gikk vi tilbake til uorganisert rot i bestikkurven.

Når det gjelder ostehøvler så har jeg to fra Sveico som ser helt like ut. Kutter bra. Men den ene lager tynnere skiver enn den andre. Så det er ikke bare modellen som gjør forskjell. Kan være individuelle forskjeller og.

Sitat:

Selv holder jeg en knapp på den danske ostehøvelen jeg, med tråd

Enig! Men min gikk helt i stykker her forleden. Og de jeg har sett har kostet så mye at jeg har avventet. Hadde håpet å finne en under 100-lappen.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 17:12   #60
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo har en kjempehang-up på oppvask.. Vi har bestikkkurv med tre rom i maskinen, og han har fått det for seg at bestikket må sorteres på kniv-gaffel-skje i rommene, i samme rekefølge som de ligger i skuffen. Jeg er glad det ikke bare er jeg som har ting for meg....

Jeg blir skikkelig irritert om kniver, gafler og skjeer står om hverandre nedi bestikkkurven. Er så mye enklere å tømme når knivene er for seg selv

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 17:15   #61
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Pøsh, her.

Jeg blir skikkelig irritert om kniver, gafler og skjeer står om hverandre nedi bestikkkurven. Er så mye enklere å tømme når knivene er for seg selv

Vi har ikke oppvaskmaskin.. Jeg vasker opp etter 5 stk flere ganger hver dag. Det værste er at jeg koser meg når jeg gjør det! Det gir meg tid og rom for tanker og filosofering. INGEN som tør forstyrre meg for da henter jeg kopphåndduken slik at de må tørke oppvasken.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 17:44   #62
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Jeg liker også å vaske opp! Min drøm er å flytte inn i et hus med oppvaskbenken plassert under et vindu slik at jeg kan stå og se ut og drømme

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 18:27   #63
Bernina
Juniormedlem
 
Bernina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 16
Bernina er på en erverdig vei

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Hardangerbestikk har skarpe gode ostehøvler med riller.
Her i huset har vi to stk

__________________


Bernina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 19:50   #64
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Men man må være obs så ikke bestikket legger seg for tett inntil hverandre, da blir det ikke rent. Det er mye vanskeligere for kniver og klistre seg sammen hvis en gaffel eller skje er i mellom.

Vi har ikke sånn kurv det ligger i, bare sånn man setter det nedi. Dessuten får ingenting komme i NÆRHETEN av maskinen om det ikke er skylt ordentlig av først (min hang-up ) Har sett for mange skitne oppvasker på jobb o.l fordi folk bare hiver tingene inn uten å skylle. Dessuten går maskinen tett hele tida. Det skal se vasket ut først.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:00   #65
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg liker også å vaske opp! Min drøm er å flytte inn i et hus med oppvaskbenken plassert under et vindu slik at jeg kan stå og se ut og drømme

Tenk at oppvasken skal bli en meditasjonsstasjon?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:56   #66
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Tja, jeg er veldig glad i oppvaskmaskinen vår, jeg da

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 20:57   #67
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Tja, jeg er veldig glad i oppvaskmaskinen vår, jeg da

Jeg elsker vår oppvaskmaskin! Jeg tør påstå livskvaliteten min steg mange titall hakk da jeg fikk den

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 02:01   #68
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Var på meny, rema og ica i dag. Skulle ha fiberhusk og måtte lete litt, men heldigvis hadde meny. Mens jeg gikk rundt i de forskjellige butikkene tok jeg meg selv i å sjekke ostehøvler Må ha lest denne tråden som om den var ett oppdrag
Ingen av ostehøvlene hadde riller, kjekt å vite
Utrolig hvor revet med man blir noen ganger asså. hihi.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 02:37   #69
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 40
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Men jeg ble veldig nysgjerrig på om ostehøvelen fra Synnøve var noe tess..?

Jeg er også veeeeldig sær på ostehøvler (blant tusen andre ting ) og ut i fra det Cyan skriver ser det ut som vi har samme ostehøvel-kriterier, BORTSETT fra det med rillene....

Jeg skal flytte om et par uker og er på desperat leting etter min egen ostehøvel...

Om jeg kibber ostehøvelen her fra barndomsheimen (som er den eneste gode jeg vet om og som ingen vet hvor er kjøpt) er det ikke bare opphavet som kommer til å tippe, både broder'n på 36 og søstern på 40 lager seg gulostblingser når de er på besøk, og begge sier at de aldri har funnet maken til god høvel...! *sukk*

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 08:11   #70
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Jeg har ikke fått ostehøvelen fra Synnøve enda, men jeg hadde en før og den var jeg veldig fornøyd med Jeg skal komme med rapport når Synnøve er i hus

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 20:40   #71
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Synnøvehøvelen kom i dag, og den er veldig bra den også. Ser at det står Fiskars på den, så det er vel den samme som noen linket til lengre opp her i tråden.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 20:56   #72
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Man kan justere litt på tykkelsen på skivene ostehøvelen lager med å bende litt og endre skjærevinkelen på ostehøvelens, sånn dersom man får litt for tykke eller tynne osteskiver enn det man ønsker.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 12:18   #73
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Hvor finner jeg en god ostehøvel?

Jeg har maange ostehøvler.
1 smal med spiss som har riller
2 rulleostehøvler
2 ostehøvler med streng, på ene siden tynn, andre tykk.
1 tinnhøvel
1 med nesten ikke noe blad, bare skjærer
1 Ikea høvel
og 1 favoritthøvel som skjærer i alle slags oster.

Orker du mere??
Høres ut som jeg er fanatisk osteelsker, men er jo ikke det

Godt å høre at du endelig har fått den du ville ha. Fornøyd nå, tenker jeg

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange karber per 100 g er det i rips, og hvor finner jeg oversikt!? Jente 1980 Ketolysekuren 4 16-03-11 21:53
Hvor finner jeg disse oversiktene over hvor mye karbo det er i ulike matvarer? Sugarmom Spørsmål og svar 2 26-11-10 19:07
Svinefarse-Hvor finner man det? supha Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 29-05-09 19:29
Jeg finner ikke lavkarbo-pølser i Oslo. Hvor finner jeg de? miss_chica Ketolysekuren 8 28-05-09 22:08
Hvor finner man kokosolje? leenam Lavkarbo generelt 5 04-10-05 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no