Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

TV2 hjelper deg

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-06, 01:43   #1
Quippini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Hurdal
Alder: 58
Innlegg: 43
Quippini er på en erverdig vei

TV2 hjelper deg

Noen som fikk med seg det programmet i kveld??
Innslaget hvor de slakter matintoleranse tester.

Lurer meg grønn på hvilke private klinikker de oppsøkte - tror nemlig ikke alle aktørene i markedet er useriøse og har akkurat anbefalt en bekjent å besøke en klinikk...
Noen som vet??

__________________
quippini

BMI opp mot 23 -
her må det skjerping til!
Quippini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - og skjeler litt til blodtype... Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 10:39   #2
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: TV2 hjelper deg

Heisann,

så innslaget - men, er ikke kvinne om å huske navnene på klinkkene.
Men, gå inn på tv2.no - der kan du se innslaget på web-tv.

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 18:04   #3
karianne2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1
karianne2 er på en erverdig vei

Sv: TV2 hjelper deg

Høvik helse

Anbefaler klinikken på det varmeste.

Har selv vært der og tatt testen for matintoleranse fra Eu Bio Tek. Tror denne er en av de mest seriøse på markedet og dessuten ganske rimelig.

karianne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:38   #4
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: TV2 hjelper deg

Nu är det väl så att antingen tror man att det går att göra matintoleransetester eller inte. Den etablerade läkarvetenskapen tror inte på det och klarar det inte att påvisa intolleranser heller. De kan bara göra vanliga allergitester, men överkänslighet slår inte ut på dessa. Jag har varit på en av klinikkerna i inslaget och det var absolut riktigt det jag fick veta. Har dessutom varit på Balderklinikken och gjort ett annat slags test och det var samma utslag som den första testen jag tog. TV2 tar väl en utgångspunkt i läkarvetenskapen och det var också de som bedömde resultatet...

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:45   #5
SjokoMons
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 40
Innlegg: 60
SjokoMons er ny på veien

Sv: TV2 hjelper deg

Si i fra her om du eller noen finner ut av det a! Selv bruker jeg Kilden Helse og har fått påvist intoleranse på gluten ( i mel) og kasein ( i melk og melkeprodukter) Jeg trur dette kan stemme når jeg tenker på hvordan livet mitt, og forholdet til maten har vært...

__________________
Ting Tar Tid
SjokoMons er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose virker Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 23:43   #6
asok12544
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4
asok12544 er på en erverdig vei

Sv: TV2 hjelper deg

Hei.

Innslaget fra TV2 ligger her: http://asok12544.googlepages.com/.

Vi har hatt veldig dårlige og skremmende erfaringer med Heggeli Helhetsmedisin, og advarer mot tester som utføres her. Les mer på linken ovenfor. Disse testene er bare bløff, og bortsett fra at de er dyre, kan resultatene være helsefarlige!

asok12544 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 00:03   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: TV2 hjelper deg

Det er fint at du kommer med info og erfaringer. Det setter vi pris på her på forumet.

Men om du mener at noen er useriøse og at du har dårlig erfaringer, hadde det vært fint om du kunne fortelle hvorfor, - hva som har skjedd. Ikke bare "vi har hatt veldig dårlige og skremmende erfaringer".

Oppdatering: Aha, nå så jeg at linken din du postet var din erfaring ! sorry !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stressmestring Summer Artikler 17 05-04-07 00:52
Tv 2 hjelper deg Skorpia Generell ernæringsdebatt 9 17-04-04 20:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no