Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

LCHF diett

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-09, 22:23   #1
Slankerinna
Juniormedlem
 
Slankerinna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 21
Slankerinna er på en erverdig vei

LCHF diett

Er det noen her som går på LCHF dietten??

Slankerinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 23:24   #2
Slankerinna
Juniormedlem
 
Slankerinna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 21
Slankerinna er på en erverdig vei

Lchf

Er det noen her som går på LCHF??

__________________


Slankerinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 23:29   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Hei.
Jeg slo sammen trådene dine, de var like

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 23:30   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Mener du LCHF som egen diett, eller mener du en diett basert på ketose?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 23:30   #5
Slankerinna
Juniormedlem
 
Slankerinna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 21
Slankerinna er på en erverdig vei

Sv: LCHF diett

Ja, glemte tydeligvis at jeg skrev andre innlegget i går

__________________


Slankerinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 23:31   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Det kan skje

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 20:05   #7
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

JA! Jeg gjør - men det er et kosthold for livet, ikke en diett Foreldrene mine og en kompis gjør det også. Alle har flotte helsemessige og vektmessige resultater, men gutta raser raskere ned enn damene (men de har jo mer å ta av også, da...).
Sjekk www.kostdoktorn.se og www.kolhydrater.ifokus.se

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 20:25   #8
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF diett

Jeg lever LCHF! Ser ikke på det som noen diett, men et kosthold som holder meg slank(ere) og i veldig godt humør! Det skal jo litt til å bli lei all den gode maten på LCHF

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 20:27   #9
trollfjord
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
trollfjord er på en erverdig vei

Sv: LCHF diett

Ja, mannen min og jeg følger begge to LCHF dietten og har gjort det i to måneder. Mannen min har gått ned 12 kilo på 7 uker.Han føler seg i kjempeform, sover som en sten hele natten og har ikke tatt en eneste smertestillende tablett på denne tiden. Han har hatt hjerteinfarkt for noen år siden, men sier han ikke har følt seg så sprek som nå på mange år.Han har en krevende jobb og er mye ute og reiser, men har ingen problemer med å holde dietten. Jeg er normalvektig, men har gått ned 2-3 kilo, er helt kvitt alle mageproblemer og det er en stor lettelse for meg. Jeg leser daglig de svenske nettsidene som nevnt over, samt siden til den svenske legen Annika Dahlqvist. Svenskene er kommet mye lengre på dette området enn det vi har!Tidligere har vi spist et kosthold med mye brød, frukt og lite fett samt trent mye, men vekta gikk oppover og formen nedover ettersom årene gikk. Jeg er sykepleier og helsesøster og har anbefalt denne kosten til mange på jobben og til venner og bekjente. Vi kommer aldri til å gå tilbake til tradisjonell kost med mye brød og frukt!

trollfjord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 22:44   #10
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Jeg lever LCHF! Ser ikke på det som noen diett, men et kosthold som holder meg slank(ere) og i veldig godt humør! Det skal jo litt til å bli lei all den gode maten på LCHF

Enig med Veggpryd
Er overbevist om at LCHF holder meg friskere. Og slankere. Og at det egentlig ikke er en diett - men et kosthold for livet. (Tror også at vi er forskjellige og bør finne en egen balanse mellom fett og karber, tror noen kropper kanskje trives bedre på litt mere karber enn andre - og at man over tid bedre kan kjenne signalene fra kroppen på hvor mye og når man bør spise.)

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 14:18   #11
Slankerinna
Juniormedlem
 
Slankerinna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 21
Slankerinna er på en erverdig vei

Sv: LCHF diett

Tusen takk for svar dere Men det er en ting til jeg lurer på; Er det nødvendig å beskjed til legen sin om at man har "forandret" kostholdet og er det noe spesielle vitaminer man må ta?

__________________


Slankerinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 22:47   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Slankerinna, her.

Tusen takk for svar dere Men det er en ting til jeg lurer på; Er det nødvendig å beskjed til legen sin om at man har "forandret" kostholdet og er det noe spesielle vitaminer man må ta?

Med mindre du er sjuk,tror jeg ikke du trenger å si i fra. Og du virker jo ikke til å være så overvektig at det er noen som helst fare..

Jeg har ekstremt mye høyere BMI enn deg og jeg har ikke sagt et ord til legen.. Men siden jeg faktisk skal fornye en P-ring resept, så kommer jeg til å be ham om å måle blodtrykket mitt, og ta en sjekk om noen måneder. Bare fordi jeg er ekstremt overvektig og har hjertetrøbbel i familien.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 11:13   #13
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF diett

Optimal ernæring her. Etter som jeg har forstått må vel det være tilnærmet det samme. Det er i hvert fall lavt på karbs og høyt på fett.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 22:58   #14
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: LCHF diett

Jeg spiser også LCHF, et kosthold som ligner både på atkins induksjon og ketolyse, men jeg tenker jeg skal leve sånn resten av livet. Jeg er opptatt av naturlige råvarer og holder meg så mye som mulig unna kunstig sötning ol. Ellers er jo LCHF egentlig bare et samlebegrep på lavkarbo-höyfett og kan inbefatte mange av diettene og filosofiene folk her inne fölger. Jeg fölger instinktene mine, og ser hvordan kroppen reagerer, i blandt trenger jeg mer fett og i blandt mer grönnsaker.

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 13:15   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Jeg skjønner ikke hva som er forskjellen på LCHF og andre lavkarbo filosofier jeg... Jeg har lest på lchf.no, på siden til hun Anna Dahlquist( ? ) osv, og jeg finner ikke et ord om hvor mye karbohydrater, hvor mye fett og hvor mye protein. Bare om hva man skal spise, og det er jo det samme som på både Atkins, Eat, ketylose osv....
Er det ingen restriksjoner? Det eneste jeg finner er at det står at man skal spise til man blir mett og en setning om å spise så man blir akkurat så mett at man ungår å gå sulten. Og det er jo akkurat det jeg gjør. Jeg spiser vel mest lavkarbo ala Imse mere enn noe annet... Jeg holder meg på ca 20 karbo om dagen, prøver å få med grønnsaker, egg eller kjøtt på alle måltider og fett fra oljer, fløte, creme fraiche eller fete oster. Jeg spiser meg mett, ikke overmett, men såpass at jeg ikke blir sulten før etter 3-4 timer eller noe mere..
Noen som har en bedre forklaring på lchf? Noen som kan kikke i journalen min og si om det ligner lchf eller ikke?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 13:42   #16
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF diett

LCHF betyr bare at man spiser lite karbo og mye fett. Mange av filosofiene kommer inn under dette. Det er en annen aktiv tråd her inne om dette som du burde lese. Da er jeg sikker på at du forstår mye mer. Jeg lærte selv i hvert fall ganske mye av den tråden. Her er link:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24517

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:51   #17
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: LCHF diett

Har begynt på en lchf blogg

www.lotteslchf.wordpress.com

__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:38   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Ja, det gjør jeg, i høyeste grad
Jeg vet ikke om jeg blingser nå, men mener å ha lest at man kan kan si at man lever lchf om man har mer enn 50% fett, og mindre enn 50 gr kh i kosten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 12:40   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Og, forresten: Ordet diett kommer fra ordet dieta som betyr livsstil. Så, jeg synes diett-betegnelsen har fått et slags skeivt utkomme med årene, og forbindes med slankekur. Det er jo helt feil.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 13:17   #20
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: LCHF diett

Jepp, det gjør jeg. Men kaller det heller ikke for en diett. Det er bare sånn jeg spiser. Enkelt og greit.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 17:16   #21
lebeate
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Drøbak
Innlegg: 4
lebeate er på en erverdig vei
Smile

Sv: LCHF diett

Hei, jeg tror jeg er på vei til å konvertere far Aurodiett til LCHF kosthold/diett. Men det jeg ikke helt skjønner er hvis dette er et kosthold man skal leve på resten av livet, hvordan kan man da gå ned i vekt på det? Er det noe man bør begrense i den perioden du skal ned I vekt?

__________________


lebeate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 17:22   #22
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av lebeate, her.

Hei, jeg tror jeg er på vei til å konvertere far Aurodiett til LCHF kosthold/diett. Men det jeg ikke helt skjønner er hvis dette er et kosthold man skal leve på resten av livet, hvordan kan man da gå ned i vekt på det? Er det noe man bør begrense i den perioden du skal ned I vekt?

Lavkarbo høyfett er vektregulerende, så du kan leve på dette hele livet. Så det er vel hele store forskjellen på lavkalori og lavkarbo, dette er et kosthold man kan leve på hele livet. Forfedrene våre gjorde det Og de fikk nok ikke diabetes 2 og hjerte og karsykdommer.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 20:41   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: LCHF diett

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og, forresten: Ordet diett kommer fra ordet dieta som betyr livsstil. Så, jeg synes diett-betegnelsen har fått et slags skeivt utkomme med årene, og forbindes med slankekur. Det er jo helt feil.

ENIG!!!! Når jeg sier at jeg spiser lavkarbo så får jeg ofte høre at jeg kan jo ikke leve på en diett hele livet!!!???

Diett ER jo maten man spiser!! Uansett hva slags mat man spiser....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:25   #24
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF diett

Nå ble jeg faktisk mye klokere. Men dere som har erfaring. Mister man mage-fettet av å leve på LCHF - ikke nødvendigvis noen av de andre filosofiene? Jeg er litt oppgitt fordi det finnes så mye informasjon - og ofte litt motstridende informasjon. Men syns LCHF ser så enkelt ut. Det er viktig for meg, siden jeg er nokså vanskelig å motivere

Hvordan bestemmes at man "stopper opp" i nedgangen av vekten - er det når kroppen finner sin Normal-vekt? Og hva hvis den feks er noen kg mer enn jeg selv ønsker?

Ble mange spm dette

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 21:55   #25
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: LCHF diett

Hei,
Ingen har dessverre funnet en god metode for punktslanking, dvs det er ingen diett som gir bedre resultat på ett bestemt punkt på kroppen. Mange her inne ville nok anbefale deg trening i tillegg i og med at du ikke skal ned så mange kilo og det er mageområdet som er ditt ”problem område”. Et lavkarbo kosthold vil naturlig regulere vekten, men det er jo ikke sikkert du og kroppen din er enig om hva som er din idealvekt
Mange som spiser ketogent når de slanker seg øker gradvis kh inntaket noe når de er ferdig slanket for å få et mer variert kosthold andre igjen fortsetter å spise ketogent. Det gjelder å finne det som passer for den enkelte.
Her finner du bl.a. brosjyren LCHF på 3 minutter, http://www.lchfnorge.no/kostprogram.html
Jeg har valgt ketolyse da jeg synes det er veldig enkelt kosthold å forholde seg til.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF godkjent i Sverige Kanutten Nyheter / media 13 28-04-09 16:48
LCHF knekkebrød/kjeks Adriane Bakst 7 21-02-09 18:49
LCHF Kokebok sma Oppskrifter 9 15-02-09 16:05
LCHF kokebok - veldig bra Adriane Lavkarbobøker 24 10-02-09 20:41
LCHF-konferanse i Stockholm Veggpryd Lavkarbo generelt 0 19-11-08 19:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no