Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-06, 18:33   #1
Nydelige
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 38
Innlegg: 2
Nydelige er på en erverdig vei
Red face

Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

Jeg tenkte å starte med Atkinsen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal sette opp matplan? Vet heller ei hva jeg kan spise osv?! Kunne noen hjulpet meg med å sette opp en matplan for de to første ukene? Om noen har en slik liste eventuelt?

Nydelige er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 18:45   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

Den beste måten å finne ut hvor mye av hva og hvordan er å kjøpe og lese boka. Det er en norsk utgave på 296 sider som heter Dr. Atkins Nye Slankerevolusjon. Men den er ltt gammel, utdatert og full av feil. Den nyeste beste utgaven er Dr. Atkins New Diet Revolution - er på engelsk og 542 sider. Du kan supplere med det du finner her:

Dr Atkins:

Det er veldig viktig at du leser minst en av bøkene før du begynner på Atkins. Da lærer du hvordan og hvorfor ting funker og også hva du kan/ikke kan spise og hvor mye. Atkins kan være en radikal kostomleggig for mange og det krevet litt forhåndskunnskaper for at det skal funke. Det sier seg selv at 296 sider ikke lar seg oppsummere kort en en post !

Om det er noe du ikke finner i boka, eller noe du er usikker på eller lurer på, så svarer vi gjerne på spørsmål. Vi hjelper og støtter hverandre så godt vi kan. Men det å sette opp en matplan for en uke eller to for noen som ikke har lest boka, - det tror jeg dessverre ikke du kan forvente at noen vil ta seg tid til.


Så les og lær - og lykke til videre !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 18:45   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

Les boka!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 18:45   #4
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

et tips er å bestille bok pakken fra atkins,da får du 4 bøker for 199 og finner ut av alt du lurer på..hovedpoenget er at du ikke skal ha i deg mer enn 20 karbohydrater for dagen ellers kan du spise det du vil til du er mett...ikke noe sukker eller søt stoffer ivertfall de 14 første dagene! ellers kan du søke her inne på det du lurer på så finner du sikkert svar på alt du lurer på typisk jeg spiser er egg,bacon,alt "rent kjøtt,fisk,noe ost,rømme,fløte osv...du kan også bake med soyaprotein eller soya mel,ligger flere oppskrifter her inne...lykke til!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 18:53   #5
Nydelige
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 38
Innlegg: 2
Nydelige er på en erverdig vei

Sv: Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

Hvor kan jeg bestille boken da?

Nydelige er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 19:02   #6
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

bokkilden.no der koster pakken med 4 bøker 199 (har sett samme pakken til 375 andre steder)

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no