Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-11, 13:22   #6276
Babycherry
Medlem
 
Babycherry sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 120
Babycherry er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er ketolysevitaminene å få kjøpt på meny feks? Eller må de bestilles?
Og kan man bruke dem selv om man ikke går på ketolysedietten men på generell lavkarbo?

Babycherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 24-02-11, 13:30   #6277
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Babycherry, her.

Er ketolysevitaminene å få kjøpt på meny feks? Eller må de bestilles?
Og kan man bruke dem selv om man ikke går på ketolysedietten men på generell lavkarbo?

Finner de på meny her jeg ihvertfall - og jeg går ikke på ketolyse - men bruker de allikevel

Jeg bruker magnesium i tillegg på kveldene pga leggkramper i beina som noen opplever blir verre på lavkarbo.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 24-02-11, 13:39   #6278
Babycherry
Medlem
 
Babycherry sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 120
Babycherry er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Finner de på meny her jeg ihvertfall - og jeg går ikke på ketolyse - men bruker de allikevel

Jeg bruker magnesium i tillegg på kveldene pga leggkramper i beina som noen opplever blir verre på lavkarbo.

Ja åkei, jeg trodde det var magnesium i di tabelettene? Eller tar du ekstra kanskje?

Babycherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 24-02-11, 13:52   #6279
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Babycherry, her.

Ja åkei, jeg trodde det var magnesium i di tabelettene? Eller tar du ekstra kanskje?

De tar jeg ved siden av - fås på helsekosten Jeg må opp i 600 mg hver dag og enda har jeg rykninger og kramper og urolige bein - men jeg får ihvertfall sove (tilslutt) og slipper våkne opp med kramper slik jeg gjorde før

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 24-02-11, 14:50   #6280
Babycherry
Medlem
 
Babycherry sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 120
Babycherry er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

De tar jeg ved siden av - fås på helsekosten Jeg må opp i 600 mg hver dag og enda har jeg rykninger og kramper og urolige bein - men jeg får ihvertfall sove (tilslutt) og slipper våkne opp med kramper slik jeg gjorde før

Uff, hørtes ikke noe godt ut!
Jeg sliter med mye hodepine, senstrekk og innimellom urolige bein når jeg har lagt meg, så ska prøve ekstra magnesium og se om det hjelper!
Takk for svar!

Babycherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 24-02-11, 15:01   #6281
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis kostholdet ditt fungerer for deg skal du ikke endre det. Punktum

(Mange andre har problemer med resultat når det gjelder vektnedgang - og i slike diskusjoner kommer gjerne typiske MULIGE partystoppere opp som tema - og man prøver gjerne å redusere på slike for å se om det gir effekt. Dette vil IKKE gjelde dere som går fint og jevnt ned i vekt - så ignorer slik informasjon til dere evt kommer i en situasjon der dere må gjøre justeringer for å få resultater )

1000takk

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-02-11, 15:47   #6282
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg var ferdig med mensen for ca. 9 dager siden, men i går blødde jeg litt og det fortsatte i dag. Det er lyst på farge og litt rart. Jeg hadde bare 4-5 dager mensen sist, mens jeg vanligvis har 8-9. Kan mensen være forsinket? Venninna mi mente jeg var gravid. Kan man være det selv om man har hatt en kort mensperiode og noen dager med småblødninger? Eller er det bare noe annet med hormonene. Jeg blir nervøs...

Det vil si at det er ca. 14 dager siden siste mens første dag - ergo har du eggløsning og det er ikke uvanlig med en liten blødning da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 24-02-11, 16:05   #6283
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nytt spørsmål: Hvor mye vann må man egentlig drikke på lavkarbo? Jeg drikker mellom to og tre liter hver dag, men huden er tørr og og ser dehydrert ut ('krøller seg* når jeg klyper i den) ...

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-02-11, 17:05   #6284
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det vil si at det er ca. 14 dager siden siste mens første dag - ergo har du eggløsning og det er ikke uvanlig med en liten blødning da.

Ok. Jeg satser på det. Men nå har jeg blitt så paranoid at jeg tar en test uansett..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-02-11, 17:05   #6285
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og takk foresten..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-02-11, 18:38   #6286
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Nytt spørsmål: Hvor mye vann må man egentlig drikke på lavkarbo? Jeg drikker mellom to og tre liter hver dag, men huden er tørr og og ser dehydrert ut ('krøller seg* når jeg klyper i den) ...

Er du tørst da? Jeg drikker mye mer enn to liter. Men jeg er tørst også nesten konstant. Drikker store kopper te og kaffe med soyamelk pluss vann hele dagen.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 24-02-11, 19:18   #6287
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Nytt spørsmål: Hvor mye vann må man egentlig drikke på lavkarbo? Jeg drikker mellom to og tre liter hver dag, men huden er tørr og og ser dehydrert ut ('krøller seg* når jeg klyper i den) ...

Prøv å komme opp i 3 liter.....
Jeg drikker mellom 3 og 5 liter væske til dagen....Husk at det behøver ikke å være vann....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 24-02-11, 19:29   #6288
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Prøv å komme opp i 3 liter.....
Jeg drikker mellom 3 og 5 liter væske til dagen....Husk at det behøver ikke å være vann....

Takk. Nei, litt saft og en og annen pepsi max blir det jo. Men kaffe og te er vanndrivende, så der holder jeg meg til en kopp av hver pr. dag. Men 3-5 liter skal bli...

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-02-11, 19:48   #6289
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Takk. Nei, litt saft og en og annen pepsi max blir det jo. Men kaffe og te er vanndrivende, så der holder jeg meg til en kopp av hver pr. dag. Men 3-5 liter skal bli...

Nope, kaffe og te er ikke vanndrivende. Det har blitt forska ganske nøye på det, og det som oppleves som vanndrivende er at det er alt varm væske, og dermed går fortere gjennom systemet, sånn at det på en måte føles som om det er vanndrivende.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-02-11, 20:55   #6290
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nope, kaffe og te er ikke vanndrivende. Det har blitt forska ganske nøye på det, og det som oppleves som vanndrivende er at det er alt varm væske, og dermed går fortere gjennom systemet, sånn at det på en måte føles som om det er vanndrivende.

Sikker? For annen varm drikke fører ikke til at man må løpe på do 5 minutter senere, og så vidt jeg vet er det koffeinet som gjør det vanndrivende, ikke at det er varmt... Har du noen link til evt. dokumentasjon - jeg kunne tenke meg å lese litt om det før jeg tror helt på deg...

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-02-11, 21:43   #6291
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Sikker? For annen varm drikke fører ikke til at man må løpe på do 5 minutter senere, og så vidt jeg vet er det koffeinet som gjør det vanndrivende, ikke at det er varmt... Har du noen link til evt. dokumentasjon - jeg kunne tenke meg å lese litt om det før jeg tror helt på deg...

Ja! Jeg er sikker. For en som ikke er vant til koffein, vil det ha en marginal vanndrivende effekt, men ikke for noen som daglig inntar koffein.
Jeg leste en artikke på dn.no, men den er borte, og det står referert til den på nettsidene til Friele, her.
Ellers har pubmed en liten artikkel basert på gjennomgang av data som angår vanndrivende effekt av koffein, her.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-02-11, 22:02   #6292
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk. Alltid greit å få ny kunnskap og forkaste den gamle...

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-02-11, 22:04   #6293
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Tusen takk. Alltid greit å få ny kunnskap og forkaste den gamle...

Hehe, bare hyggelig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-02-11, 22:11   #6294
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nåja Det er et kaffeselskap som pusher den infoen ... Forskning finnes i alle retninger, og er ikke nødvendigvis nøytral der kapitalinteresser er involvert. Hvor mye nøytral forskning er blitt gjort?

Min mor og stefar som er biologer fortalte meg en gang om at det var et vanlig forsøk på biologistudiet, altså å teste ut på klassen om kaffe gir mer vannutdriving enn annen væske. I følge dem gjorde det det. Og i følge min erfaring er det en dårlig idé f eks å ta en liten kaffekopp før kino - da kan jeg glemme å nyte filmen, selv om jeg tar en tur på kinodoen før filmen. Da er det faktisk hakket bedre å ta en øl!

Jeg tror nok diskusjonene om kaffe kommer til å fortsette til evig tid ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 25-02-11, 12:33   #6295
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har fått påvist mild astma (to år siden cirka). Har ikke merka særlig til den før nå på søndag. Sleit hele søndag og halve mandag med pustingen. Fikk ny astmamedisin av legen. Jeg trodde sjøl jeg hadde lungebetennelse, men jeg hadde normal CRP. I dag har vært en jævlig dag/natt. Har tatt medisinen 3 ganger i natt og tok i sta, og nå er det like ekkelt igjen. Er det normalt å måtte ta så mye astmamedisin?? Legen mente jeg var på vei til å bli forkjøla så derfor var det så ille. Jeg skulle bare ta astmamedisin så 6-8 ganger om dagen, men kunne få hjertebank. Hvis jeg fortsetter i dette tempoet så har jeg allerede brukt opp 2 doser i dag, utenom de i natt. Er dette riktig da?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 25-02-11, 12:47   #6296
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Har fått påvist mild astma (to år siden cirka). Har ikke merka særlig til den før nå på søndag. Sleit hele søndag og halve mandag med pustingen. Fikk ny astmamedisin av legen. Jeg trodde sjøl jeg hadde lungebetennelse, men jeg hadde normal CRP. I dag har vært en jævlig dag/natt. Har tatt medisinen 3 ganger i natt og tok i sta, og nå er det like ekkelt igjen. Er det normalt å måtte ta så mye astmamedisin?? Legen mente jeg var på vei til å bli forkjøla så derfor var det så ille. Jeg skulle bare ta astmamedisin så 6-8 ganger om dagen, men kunne få hjertebank. Hvis jeg fortsetter i dette tempoet så har jeg allerede brukt opp 2 doser i dag, utenom de i natt. Er dette riktig da?

Kom deg til legen og be om å bli testet for atypisk lungebetennelse som Mycoplasma pneumoniea.Både gubben og jeg har astma og trodde det var det vi feilte, men takket være en svært oppegående lege fikk vi riktige medisiner og fikk igjen pusten i løpet av et døgn!
Evnt kan du insistere på et røntgenbilde av lungene. 2 ganger har gubben blitt avvist på legevakten, mens røntgen rekvirert av den flotte astma/allergilegen vår har påvist lungebetennelse. Og det uten forhøyet CRP!!!
Ikke gi deg når du først føler at noe ikke stemmer! Riktignok er det astma- klima ute nå for tiden(gubben sliter litt), men det kan jo være du evnt trenger prednisolon- tabletter i tillegg om det er ekstra ille!

Hva slags medisiner har du fått, forresten?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 25-02-11, 13:28   #6297
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jada, lavintensitets lungebetennelse har jeg prøvd, -så fint crp altså!!!

Men hjertebank av å gå opp en trapp og bli forbigått av folk med stokk og engang en hel barnehage , da måtte jeg late som jeg knyttet skolissen...

Husk å fylle med magebakterier under og etter antibiotika!

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 25-02-11, 14:34   #6298
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har problemer med løs mage og sitter nå og spiser noe kruskakli. Hvor lenge skal jeg unngå væske for å få fast mage? sånn ca..

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 25-02-11, 14:44   #6299
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg har problemer med løs mage og sitter nå og spiser noe kruskakli. Hvor lenge skal jeg unngå væske for å få fast mage? sånn ca..

Må du unngå væske for å få fast mage? Det tror jeg ikke... det er vel heller viktigere at du får i deg væske - feks vann eller helst farris - når du har løs mage fordi du mister en del væske i avføringen...

Er den løse magen pga kostholdet eller har du omgangssyke for tiden?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 25-02-11, 14:49   #6300
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det kan virke som om det er pga kostholdet. Men det er mye stress i livet mitt for tiden også så kan være det. Drikker jeg for mye etter å ha spist kruskakli så får jeg hvertfall løs mage... Jeg er veldig flink til å drikke mye vann ellers.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no