Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Tren som en mann og se ut som en gudinne

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-12, 23:04   #101
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

De skal vel være mer skånsomme for håndleddene. Jeg får ikke teken på dem, men synes de er bedre enn rette stenger til å curle med.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 23:08   #102
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

De skal vel være mer skånsomme for håndleddene. Jeg får ikke teken på dem, men synes de er bedre enn rette stenger til å curle med.

Det er vel individuelt hvordan man liker dem sikkert ja. Den koster bare 299,- så jeg tror jeg gir den en sjanse.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 23:12   #103
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Det er vel litt som det meste annet.. avhenger helt av hvordan man bruker det!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 10:30   #104
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Jeg synes jeg får bedre grep og kontakt med en EZ-bar for curls.
Men skal du bruke stanga til andre ting, f eks militærpress, makrløft, etc, ville jeg gått for rett stang.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 12:40   #105
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg kjenner rumpa mi i dag kan dere trygt si. Trente på mandag og tok da 4x5 knebøy med 80 kg og 4x5 markløft med 75 kg. Må nesten rygge ned trappa, men det er litt sånn godt vondt.

Må skryte litt mer av meg selv for jeg tar nå 4x5 en-arms roing med 22-24 kg. Det er driiiiiittungt, men ganske gøy når småguttene gir meg fortvilte blikk for jeg løfter mer enn de

WOW!
Ser at jeg må nok komme meg ut av komfortsonen min

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 14:09   #106
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

WOW!
Ser at jeg må nok komme meg ut av komfortsonen min

Er bare å gi gass å få rævva i gir - bokstavelig talt

Det er deilig å se at kroppen strammes opp og at jeg er mer definert i spesielt bein og armer, selv om ikke vekta rikker seg en tøddel en gang. Nå er det jo et par uker siden den treningsøkta og jeg makser nå knebøy på 110 kg og trener på 80-85 kg. Det føles godt å mestre dette og kjenne at det gjør godt for kroppen. Jeg har slutta helt med bodypump og slikt, nå er det tung stryke og kondistrening (selv om det har blitt dårlig med det i det siste--- ehhmm ) som gjelder.

Er bare å gi jernet alle sammen, det føles godt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 15:23   #107
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Se så. Da var curl baren i hus! Jeg ble litt oppgitt da jeg var på XXL altså, fyren jeg snakket med først virket så treig på en måte, men han hentet da det jeg skulle ha. Da jeg kom i kassen sto det jo ikke strekkode på curl baren og jenta i kassen ba fyren finne nummeret på den, greit nok. Men da han sa at han skulle finne nummeret på ez-stanga så hun ut som et spørsmålstegn og sa:"På curl baren ja" og han bare gliste og sa:"Ez-stanga ja!" Hun så like forvirret ut og gjentok "Curl baren!" og jeg bare så på henne og sa:"Han bare tuller med deg, det er det samme..."

Jeg trodde faktisk at når man jobber på en sportsbutikk så burde man vite såpass - selv jeg vet jo det! Men jaja, nå er sakene i hus i alle fall.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 15:25   #108
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Hey hey, grattis med nytt verktøy!

Og ja, det er lov å kødde med de folka der. Kjært barn har mange navn!

Pørv deg på body drag curls! Artige saker.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:57   #109
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Da var første økta med curl-baren unnagjort - kjempegøy! Jeg liker den kjempegodt så langt i alle fall og det varer nok ikke lenge før jeg må ha flere vektskiver ser jeg.

Lille Gubben frykter sterkt at han må slite skikkelig for å henge på meg i skisporet nå og mener at jeg må gå på dårlige ski mens han skal gå på sine nye grisedyre! Særlig...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 00:29   #110
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Er bare å gi gass å få rævva i gir - bokstavelig talt

Det er deilig å se at kroppen strammes opp og at jeg er mer definert i spesielt bein og armer, selv om ikke vekta rikker seg en tøddel en gang. Nå er det jo et par uker siden den treningsøkta og jeg makser nå knebøy på 110 kg og trener på 80-85 kg. Det føles godt å mestre dette og kjenne at det gjør godt for kroppen. Jeg har slutta helt med bodypump og slikt, nå er det tung stryke og kondistrening (selv om det har blitt dårlig med det i det siste--- ehhmm ) som gjelder.

Er bare å gi jernet alle sammen, det føles godt

Testa med 21,5 kg på enarms roing, og det gikk jo så det suste (tok bare 2x10, siden jeg hadde andre ting jeg "måtte" igjennom ) Men da ser jeg jo at 15 kg ikke var min "startmax".
Tar du knebøy med stang eller i maskin? Lurer, fordi jeg synes 60 kg er tungt med stang (har en tendens til å "henge" på stangen i tillegg ) men i maskin klarer jeg mye mer.
Markløft er jeg litt lessen på enda fordi jeg er ikke helt sikker på teknikken, og da er det bedre å ikke løfte max tungt (Tar 50-60 kilo).


Man vet ikke hva man klarer før man har prøvd!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 08:34   #111
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Testa med 21,5 kg på enarms roing, og det gikk jo så det suste (tok bare 2x10, siden jeg hadde andre ting jeg "måtte" igjennom ) Men da ser jeg jo at 15 kg ikke var min "startmax".
Tar du knebøy med stang eller i maskin? Lurer, fordi jeg synes 60 kg er tungt med stang (har en tendens til å "henge" på stangen i tillegg ) men i maskin klarer jeg mye mer.
Markløft er jeg litt lessen på enda fordi jeg er ikke helt sikker på teknikken, og da er det bedre å ikke løfte max tungt (Tar 50-60 kilo).


Man vet ikke hva man klarer før man har prøvd!!

Jeg foretrekker å bruke stang på knebøy for Smith-maskin gir ikke helt samme effekt, føler jeg, men er jeg alene stiller jeg inn sidebarene på stativet slik at de kan ta imot stanga dersom jeg ikke kommer meg opp. Jeg liker stanga for da må jeg også fokusere på at mage/core er med på løftet og dermed gjør jeg ikke noe særlig mageøvelser i programmet.

Det er selvfølgelig viktig med riktig teknikk, uansett øvelse, når man skal løfte tungt og det kan være en fordel og få med seg noen som kan det, evt PT for å få inn riktig teknikk slik at man kan løfte maks. Vil anbefale deg å få gang på markløft, det er øvelsen sin det

Det viktigste er nå at du trener og øker opp så ofte du klarer og kanskje pusher deg utenfor komfortsonen. Merker selv at det ikke alltid er like enkelt dersom man trener alene

Lykke til.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 09:21   #112
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Tar du knebøy med stang eller i maskin? Lurer, fordi jeg synes 60 kg er tungt med stang (har en tendens til å "henge" på stangen i tillegg ) men i maskin klarer jeg mye mer.



Man vet ikke hva man klarer før man har prøvd!!

Det er helt naturlig. Maskina hjelper deg jo en del. Regner med at det er snakk om smithmaskin her, og da slipper man å bruke en del energi på å balansere stanga.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 09:24   #113
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg foretrekker å bruke stang på knebøy for Smith-maskin gir ikke helt samme effekt, føler jeg, men er jeg alene stiller jeg inn sidebarene på stativet slik at de kan ta imot stanga dersom jeg ikke kommer meg opp. Jeg liker stanga for da må jeg også fokusere på at mage/core er med på løftet og dermed gjør jeg ikke noe særlig mageøvelser i programmet.

Det er selvfølgelig viktig med riktig teknikk, uansett øvelse, når man skal løfte tungt og det kan være en fordel og få med seg noen som kan det, evt PT for å få inn riktig teknikk slik at man kan løfte maks. Vil anbefale deg å få gang på markløft, det er øvelsen sin det

Det viktigste er nå at du trener og øker opp så ofte du klarer og kanskje pusher deg utenfor komfortsonen. Merker selv at det ikke alltid er like enkelt dersom man trener alene

Lykke til.

Teknikk er alfa og omega for disse baseøvelsene ettersom feil teknikk kan gjøre mer skade enn nytte.

Sit-ups, beinløft etc, er ikke veien å gå dersom man ønsker en slankere midje. Da er det faktisk meget bra å bruke såkalt somach vaccum. Planke er fortrefflig til å øke styrken i kjernemusklene.
Jeg står når jeg kjører curls, skulderhev etc nettopp for å aktivere mellomgulvet og å bruke støttemusklene mer enn om jeg sitter.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 10:03   #114
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Det er helt naturlig. Maskina hjelper deg jo en del. Regner med at det er snakk om smithmaskin her, og da slipper man å bruke en del energi på å balansere stanga.

Nei, de har ikke smith-maskin der jeg trener. Men de har en av disse hvor man ligger på rygg og presser opp en plate med beina.
Jeg skjønner jo at når jeg bruker stang, så løfter jeg også min egen vekt og derfor må jeg legge på ekstra hvis jeg bruker treningsapparatet. (Men 50-60 kg + min vekt... jeg er ikke heeelt der enda )

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 10:06   #115
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Det er selvfølgelig viktig med riktig teknikk, uansett øvelse, når man skal løfte tungt og det kan være en fordel og få med seg noen som kan det, evt PT for å få inn riktig teknikk slik at man kan løfte maks. Vil anbefale deg å få gang på markløft, det er øvelsen sin det

Lykke til.

Takk!
Jo, jeg har tenkt på å kjøpe en PT-time for å få drillet teknikk på bl.a markløft. Det får bli mitt nyttårsforsett

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 10:08   #116
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Nei, de har ikke smith-maskin der jeg trener. Men de har en av disse hvor man ligger på rygg og presser opp en plate med beina.
Jeg skjønner jo at når jeg bruker stang, så løfter jeg også min egen vekt og derfor må jeg legge på ekstra hvis jeg bruker treningsapparatet. (Men 50-60 kg + min vekt... jeg er ikke heeelt der enda )

Tenker du på beinpress kanskje?

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 11:44   #117
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Tenker du på beinpress kanskje?

Jepp, det stemmer!
(Meg og navn - noen ganger står alt heeeelt musestille i andre etasje...!)

Nå er det ikkke så ofte at jeg kan bruke beinpressen, for jeg er vel og trener der kanskje 4 ggr i mnd, +/-, alt etter hvordan det passer med jobb.
Ellers har jeg tilgang på vekter og stang, og bruker det mest.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 13:26   #118
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Nei, de har ikke smith-maskin der jeg trener. Men de har en av disse hvor man ligger på rygg og presser opp en plate med beina.
Jeg skjønner jo at når jeg bruker stang, så løfter jeg også min egen vekt og derfor må jeg legge på ekstra hvis jeg bruker treningsapparatet. (Men 50-60 kg + min vekt... jeg er ikke heeelt der enda )

Jeg synes det er verdt hver ei krone med PT, ikke bare for teknikken sin del men det ga meg inspirasjon og treningslyst også. Lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om det var noen tvil: Jenter, tren som gutta! (og gutta, lær litt av jentene) gamlebyen Trening 1 07-06-12 13:34
Tren med LCHF BitTorres Trening 1 09-08-10 22:42
Tren mer! Fedonisten Trening 4 16-01-05 18:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no