Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-11, 18:45   #101
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord


En så lang diskusjon fordi en eller annen ikke liker at et slang-uttrykk blir brukt

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:43   #102
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Det er egentlig et veldig interessant spørsmål. Personlig prøver jeg å holde meg for god til ting jeg ikke synes er riktig, selv om andre ikke gjør det. Er ikke det en viktig del av det å trives med seg selv og ha respekt for seg selv?

Jeg prøver, jeg og. Men noen ganger blir det litt mye (det er ikke bare inne på dette forumet at jeg prøver på slikt), og før eller siden gir man opp litt. Dessverre. Dessuten føles det innimellom ganske godt å gi folk litt av sin egen medisin. La oss se hvor mye mer de føler for å håne andre når de blir hånet selv, ettersom å be dem om å stoppe ikke virker.

Forøvrig verken trives jeg med eller har respekt for meg selv uansett. Jeg er alt for overvektig til at jeg klarer det.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:46   #103
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Vidundra: Tror du har misforstått begrepet "troll" litt Et forumtroll er en som kommer inn på et forum KUN for å erte på seg folk, ved å slenge ut noe provoserende. Ikke for å skape debatt, men for å skape strid og splid. Det kommer fra begrepet "trolling" som ikke har noe med å være "et troll" utenfor et forum, å gjøre.

Jeg har slettes ikke misforstått. Jeg har "internerdet" i 16 år, og vet godt hva "troll" og "trolling" er. Men ettersom så mange var så kjappe med å stemple TS som troll uten at han faktisk var det, blir jeg ikke overrasket om jeg får samme behandling.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:51   #104
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Jeg prøver, jeg og. Men noen ganger blir det litt mye (det er ikke bare inne på dette forumet at jeg prøver på slikt), og før eller siden gir man opp litt. Dessverre. Dessuten føles det innimellom ganske godt å gi folk litt av sin egen medisin. La oss se hvor mye mer de føler for å håne andre når de blir hånet selv, ettersom å be dem om å stoppe ikke virker.

Forøvrig verken trives jeg med eller har respekt for meg selv uansett. Jeg er alt for overvektig til at jeg klarer det.

Der tror jeg du egentlig sa noe veldig essensielt. I allefall hvis du tenker slik jeg gjør og ofte så kjenner man andre på seg selv..

Jeg har det ofte slik at så lenge JEG ikke klarer inneha selvrespekt og selvfølelse, så skal jeg jaggu meg sørge for at ANDRE ikke trenger slite i motvind. Jeg føler at det er kanskje slik det er denne gangen med tanke på deg, ts og "alle andre".? Eller tar jeg feil? Synes du er tøff som tar til motmæle, men samtidig så skjønner jeg ikke hele diskusjonen. Ts fikk jo det vedkommede håpet på (slik jeg ser det) respons på sitt innlegg.

Nå har jeg ikke tatt stilling til denne saken i det hele tatt, men som sagt, jeg synes du er tøff som fronter noe du synes er feil!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 20:34   #105
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har sletta innlegget selv om jeg står for hvert ord i det, så da kan jo dere slette innleggene deres som siterer mitt innlegg eller?

Ikke bare hyggelig det innlegget som var rettet mot meg heller uten at noen har reagert på det, heller ikke meldingen som jeg fikk i fra vedkommende. Jeg har gjort mitt, nå kan dere følge opp!!!!!!!

Ok, slettet. Og jeg skjønner hva du mener, men jeg oppfattet uansett der en litt annen tone som ellers har vært gjennomgående. Beklager om du føler deg oversett. PM-er har vi selvfølgelig ikke noe innsyn i.

Men ærlig talt så synes jeg denne diskusjonen kan få lov til å legges død nå. Dette er i grunn noe som kommer opp med jevne mellomrom, og det er i prinsippet noe som er fint og viktig å få luftet og røsket litt i tidvis, ikke minst for å selv bli mer bevisste på hvordan vi både leser hva andre skriver, og hvordan vi selv uttrykker oss, men jeg mener det er blitt sagt nok i denne omgang.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 03:27   #106
sugar daddy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 3
sugar daddy er på en erverdig vei

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Takk for alle svar. Egentlig litt morsomt å se at min lille irritasjon rundt ett ord skapte så mye følelser. Vet jeg ikke kan forandre verden til å tenke slik som meg Hadde ingen illusjon om det i utgangspunktet.
Uansett har jeg altid trodd på det å si det man mener, på tross av at det kan være kontroversielt. Selvfølgelig da på en høflig måte.

Siden det er ytringsfrihet respekterer jeg alle svarene (selv de sinte) jeg fikk

Jeg ser i ettertid at overskriften kunne virke litt vell krass. Men må inrømme jeg i øyeblikket var litt grepet av emosjoner jeg også :P

Og ja jeg vet jeg har masse språkfeil, da jeg sliter med milde skrivevansker. Men tråden handlet om et ord. Karber. Smak på det ordet. Kaaarrrrber.

sugar daddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 05:10   #107
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Hihi, snakk om storm i et vannglass

Til TS, glad du har humoristisk sans og ikke lar deg avskrekke av enkeltes (mine også) morsomheter. Og det er bedre å smake på ordet kaaarrrrrrber, enn de virkelige karbene

(Daske seg selv på lanken med våt bussbillett for forsøk på humor igjen)

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 06:44   #108
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dette er faktisk litt over the top, altså. Jeg har ikke reagert særlig negativt i denne tråden, ikke nok til at jeg anser det nødvendig med noen irettsettelse (der må vi vel bare være enige om å være uenige, Vidundra, selv om jeg i prinsippet er enig med tanken din bak det), men dette er på grensen til personangrep, og det er ikke greit.

Dette var en forvirrende uttalelse. Hva er det som som først nå er litt "over the top" og som grenser til personangrep?

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 17:41   #109
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Tilgi meg at jeg trekker opp denne igjen, men det hadde gått meg hus forbi at TS hadde svart igjen.

Opprinnelig lagt inn av sugar daddy, her.

Takk for alle svar. Egentlig litt morsomt å se at min lille irritasjon rundt ett ord skapte så mye følelser. Vet jeg ikke kan forandre verden til å tenke slik som meg Hadde ingen illusjon om det i utgangspunktet.
Uansett har jeg altid trodd på det å si det man mener, på tross av at det kan være kontroversielt. Selvfølgelig da på en høflig måte.

Siden det er ytringsfrihet respekterer jeg alle svarene (selv de sinte) jeg fikk

Jeg ser i ettertid at overskriften kunne virke litt vell krass. Men må inrømme jeg i øyeblikket var litt grepet av emosjoner jeg også :P

Og ja jeg vet jeg har masse språkfeil, da jeg sliter med milde skrivevansker. Men tråden handlet om et ord. Karber. Smak på det ordet. Kaaarrrrber.

Kudos fra meg for avslappet og selvreflekterende holdning! Og velkommen skal du være, lavkarbohydrat eller lavkarbo


Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Hihi, snakk om storm i et vannglass

Til TS, glad du har humoristisk sans og ikke lar deg avskrekke av enkeltes (mine også) morsomheter. Og det er bedre å smake på ordet kaaarrrrrrber, enn de virkelige karbene

(Daske seg selv på lanken med våt bussbillett for forsøk på humor igjen)

nemlig!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 17:53   #110
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Dette var en forvirrende uttalelse. Hva er det som som først nå er litt "over the top" og som grenser til personangrep?


Dette er nok ettersleng fra et innlegg som var ufint... MOT deg..
Jeg og flere med meg reagerte på det, men reaksjonsinnleggene ble tatt bort siden innlegger trakk sitt innlegg. Dessverre dette etterslepet i innlegget fra Photo.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 17:54   #111
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Dette er nok ettersleng fra et innlegg som var ufint... MOT deg..
Jeg og flere med meg reagerte på det, men reaksjonsinnleggene ble tatt bort siden innlegger trakk sitt innlegg. Dessverre dette etterslepet i innlegget fra Photo.

Du mener vel kanskje "derfor", ikke "dessverre"?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 18:15   #112
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Du mener vel kanskje "derfor", ikke "dessverre"?

Joda, du har rett.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 19:04   #113
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Ah, se der. Jeg håper det var en misforståelse. Jeg slettet sitatet etter ønske. Den ble kanskje slettet før en av de involverte så den.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 19:25   #114
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah, se der. Jeg håper det var en misforståelse. Jeg slettet sitatet etter ønske. Den ble kanskje slettet før en av de involverte så den.

Du slettet ikke alt.. Jeg husker dette innlegget, både du og jeg reagerte på det. Du redigerte innlegget ditt da innlegger slettet innlegget, men redigeringa di ble litt feil, for det var nemlig mot det slettede innleget du reagerte, IKKE mot trådstarter..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 19:31   #115
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du slettet ikke alt.. Jeg husker dette innlegget, både du og jeg reagerte på det. Du redigerte innlegget ditt da innlegger slettet innlegget, men redigeringa di ble litt feil, for det var nemlig mot det slettede innleget du reagerte, IKKE mot trådstarter..

Ja, ok. Jeg ser det nå. My bad! Men du har jo helt rett.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 19:36   #116
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Herregud.... og jeg som spiser 20 karbiser for dag... ikke rart jeg ikke går ned i vekt.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:00   #117
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Dette er da en underholdende tråd, - er det ikke ? Jeg synes det er flott å høre andres oppfatninger om ord, språk, slang og språkutvikling. Jeg oppfattet absolutt ikke trådstarter (jeg liker overhoooodet ikke forkortelser, - bortsett fra kh, dah ) som provoserende i det hele tatt. En ytring om ordet 'karber' - som jeg forøvrig anser som er vederstyggelighet. Ordet, altså. Ikke ytringen.)

Men der har dere MEG, da, liksom. Og joda, - nå er det sikkert mange som reagerer på mine mange o'er i 'overhodet' og h'en i 'da. Og min muntlighet i det unødvendige ordet 'liksom'

Men æ'kke det greit, 'a ???

Jooooo ! Vi vil 'diskutere' språk også her inne, vil vi ikke ? Og eventuelt dekkdimensjoner, - for de som ønsker det.

Jada. Jeg vet at jeg har altfor mange tankestreker, - men jeg liker det !

Takk for et flott forum ! ( - og klem til trådstarter - )

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 27-06-11 kl 21:55.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:07   #118
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Tankestrek er kult, men når du bruker det trenger du ikke komma.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:14   #119
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Dette er da en underholdende tråd, - er det ikke ? Jeg synes det er flott å høre andres oppfatninger om ord, språk, slang og språkutvikling. Jeg oppfattet absolutt ikke trådstarter (jeg liker overhoooodet ikke forkortelser, - bortsett fra kh, dah ) som provoserende i det hele tatt. En ytring om ordet 'karber' - som jeg forøvrig anser som er vederstyggelighet. )

Men der har dere MEG, da, liksom. Og joda, - nå er det sikkert mange som reagerer på mine mange o'er i 'overhodet' og h'en i 'da. Og min muntlighet i det unødvendige ordet 'liksom'

Men æ'kke det greit, 'a ???

Jooooo ! Vi vil 'diskutere' språk også her inne, vil vi ikke ? Og eventuelt dekkdimensjoner, - for de som ønsker det.

Jada. Jeg vet at jeg har altfor mange tankestreker, - men jeg liker det !

Takk for et flott forum ! ( - og klem til trådstarter - )

Klem til deg også selv om jeg ikke er trådstarter!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 20:15   #120
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Re: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Tankestrek er kult, men når du bruker det trenger du ikke komma.

Ikke strekk strikken for langt da!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 21:12   #121
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Tankestrek er kult, men når du bruker det trenger du ikke komma.

Nemlig ! Men det er en øøøørliten. . . hva skal jeg si . . . synkope der. Altså i tankestreken. Det ER jo ikke et komma !

Dessuten liker jeg semikolon også, Vidundra, - som du bruker. det blir brukt altfor sjelden !

Så det, såh !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:17   #122
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Re: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Nemlig ! Men det er en øøøørliten. . . hva skal jeg si . . . synkope der. Altså i tankestreken. Det ER jo ikke et komma !

Dessuten liker jeg semikolon også, Vidundra, - som du bruker. det blir brukt altfor sjelden !

Så det, såh !

Pst!... Du glemte stor bokstav i nest siste setning.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:18   #123
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

det Var med Vilje, -

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 23:28   #124
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

det Var med Vilje, -

Visste jeg vel, luringen.......

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karber som teller og karber som ikke teller tiris Spørsmål og svar 38 21-06-11 19:06
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
Klarer ikke spise nok karber! Wilma Ketolysekuren 16 12-02-09 20:06
Hvor mange karber pr dag? Og hvorfor går jeg ikke ned? Solfroken Spørsmål og svar 7 10-02-09 22:33
Får ikke i meg nok mat/karber trillian78 Ketolysekuren 24 29-01-09 21:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no