Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Har dere erfaringer med Bailine?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-11, 12:05   #1
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien
Lightbulb

Har dere erfaringer med Bailine?

Da har jeg endelig somla meg til å bestilt prøvetime hos Bailine. Har hørt mye positivt om dette, men hadde vert gøy å høre om noen lavkarbere har erfaring med denne behandlingen.
Vil du evt. dele historien / erfaringen med meg og andre?

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:23   #2
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Har dere erfaringer med Bailine?

Jeg har erfaring ja

Første runden hadde jeg i 2002. Tok prøvetime og kjøpte deretter 20 timer, da ble jeg stamkunde og fikk redusert pris på videre behandlinger. Etter de tjue behandlingene hadde jeg gått ned 17 kg og inn totat 100 cm fra topp til tå -spiste generell lavkarbo da ved siden av, noe som den gang var helt nytt og begrensert seg til å bytte ut margarin med smør og unngå sukker, hvitt mel, melk, for mye salt, ris og pasta. Fokus på ren mat som kjøtt, egg, fugl, fisk og grønnsaker

Etter de tjue behandlingene tok jeg 2 mnd pause, deretter 5 vedlikeholdstimer, pause i to måneder, så 5 behandlinger igjen..Holdt på sånn en god stund før jeg stoppet helt. Når jeg stoppet gikk jeg opp 8 kg, men ikke ut særlig i cm

Hadde en ny runde i 2008, men da gikk jeg ikke like lenge. Var mest for å komme inn i en brudekjole etter ett svangerskap Gikk bra det

Jeg synes iallefall det hjalp, men desverre ksoter det en del så jeg går ikke der nå. Mulig njeg gjør et en gang, men akkurat nå klarer jeg meg fint med LCHF kosthold og trening

Lykke til

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:31   #3
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Har dere erfaringer med Bailine?

Woow. Fantastisk resultat. Gratulerer. Det er jo ganske kostbart, ja. Leste om en som hadde nådd målene sine, men som i ettertid tok en time sånn ca hver 14 dag. Kanskje bedre det enn lange opphold der en må ha serier med flere behandlinger på sånn innimellom?

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 13:08   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Har dere erfaringer med Bailine?

Scroller du heeeelt nederst på siden her, finner du flere tråder om temaet og ikke bli forundret om du også flere steder leser om min entusiasme og lovprisning.
Hadde jeg hatt råd, hadde jeg hatt time der 2 ganger i uken resten avmitt liv!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 15:58   #5
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 62
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Har dere erfaringer med Bailine?

Hjelper Bailine på huden - strammer det inn løshud?

Har jeg spurt om dette før?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 16:00   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Har dere erfaringer med Bailine?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Hjelper Bailine på huden - strammer det inn løshud?

Har jeg spurt om dette før?

Det tror jeg du har, og svaret mitt er nok desverre akkurat det samme!
Det strammer nok litt opp til å begynne med, men er elastikken i huden ødelagt er det kun en kirurg som kan hjelpe!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 21:05
Bailine Snorkfrøken__ Generell diskusjon 31 15-07-11 00:56
Bailine StegforSteg Generell diskusjon 1 16-04-10 09:02
Kostholdsråd fra Bailine dani Lavkarbo generelt 2 11-09-09 12:54
Noen med erfaringer fra Bailine eller lign. EMS? Carbokiller Generell diskusjon 3 28-04-05 19:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no