Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Her får du kjøpt lavkarbovarer

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-10, 18:47   #51
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.


Bestilte barer for i underkant av 200 og fikk varene ca 14 dager etterpå uten toll og tull Det var fra netrition.

Har bestilt fra dem før, uten det minste lille problem..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 19:06   #52
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

http://www.lowcarbmegastore.com/

Kanskje denne er interessant? Lettere å få inn varer fra England siden det er EU land

Det spiller overhode ingen rolle hvor du bestiller fra dersom varene innholder noe som ikke er lov å importere i henhold til Norsk lov. Tok en rask sjekk på lowcarbmaster, kjøpt noen Atkins barer på netrition 5 stk $ 4,99 og på lowcarbmaster.com koster tilsvarende £ 5,45. Jeg bestillte et par pizzabunner, 6 pk mama lupes og 5 Atkins barer det betalte jeg ca $ 33 i frakt på lowcarbmaster betler man £ 37,25 for inntill 30 kg. lowcarbmaster hadde ikke mama lupes.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 23:26   #53
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Jeg gir opp netrition. Har bestilt 3 ganger der fra. Alle tre gangene har tollen stoppet den og jeg sitter der og må betale for frakta og ingen varer får.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 00:59   #54
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

lowcarbmaster hadde ikke mama lupes.

Low Carb Megastore (regner med det var den du mente) har mama lupe's. De ligger innunder kategorien Bread, men heter her Tortilla Wraps - Original.

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 09:16   #55
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg gir opp netrition. Har bestilt 3 ganger der fra. Alle tre gangene har tollen stoppet den og jeg sitter der og må betale for frakta og ingen varer får.

Har du bestilt noe spesielt som ikke er lov å innføre da eller?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 09:33   #56
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Ikke for å kuppe tråden, men er stevia ulovlig å innføre fra utlandet? Regner nesten med at det er det, men må spørre i tilfelle det bare ikke er lov å selge i norge... (hvertfall til mennesker)

Ellers har de masse forskjellig på www.ebay.com og www.ebay.co.uk der handler jeg MYE

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 14:20   #57
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Ikke for å kuppe tråden, men er stevia ulovlig å innføre fra utlandet? Regner nesten med at det er det, men må spørre i tilfelle det bare ikke er lov å selge i norge... (hvertfall til mennesker)

Ellers har de masse forskjellig på www.ebay.com og www.ebay.co.uk der handler jeg MYE

Man har lov til å ta inn kosttilsudd for 3 mnd bruk fra EU-land. Stevia er jo lov i Sverige. Jeg har bestilt fra www.friendlyshop.nu ... alltid fått det!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 23:45   #58
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Ikke for å kuppe tråden, men er stevia ulovlig å innføre fra utlandet? Regner nesten med at det er det, men må spørre i tilfelle det bare ikke er lov å selge i norge... (hvertfall til mennesker)

Du har lov til å bruke det til dyrefor. Jeg kjøpte det i danmark og da står det kun til dyrefor trykket med røde bokstaver på boksen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 23:55   #59
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Thaleia, her.

Low Carb Megastore (regner med det var den du mente) har mama lupe's. De ligger innunder kategorien Bread, men heter her Tortilla Wraps - Original.

Yepp, selfølgelig var det det jeg mente...

Når det gjelder gjelder kosttilskudd så må dere huske å sjekke at varene ikke inneholder noe som er ulovlig å importere til Norge. Det er ganske strenge regler for import og man blir straffet i henhold til legemiddelloven - som er ganske streng.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 00:37   #60
tina therese
Medlem
 
tina therese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
Innlegg: 93
tina therese er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

siden det er snakket mye om mamma lupes tortillas her i denne tråden,
så spør jeg her jeg: Har dere fryst ned tortillaene? og i såtilfelle hvordan? Med bakepapir mellom hver? Jeg bestilte tre pakker nå sammen med noen attkins barer og var ikke klar over at det var så mye som 7 karber pr lompe...det blir litt drøyt for meg som er i ketose så jeg tenkte kansje jeg kunne fryse dem til jeg ikke skal være i ketose lenger...

__________________


tina therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 02:06   #61
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av tina therese, her.

siden det er snakket mye om mamma lupes tortillas her i denne tråden,
så spør jeg her jeg: Har dere fryst ned tortillaene? og i såtilfelle hvordan? Med bakepapir mellom hver? Jeg bestilte tre pakker nå sammen med noen attkins barer og var ikke klar over at det var så mye som 7 karber pr lompe...det blir litt drøyt for meg som er i ketose så jeg tenkte kansje jeg kunne fryse dem til jeg ikke skal være i ketose lenger...

Jeg bare fryser hele pakkene, har fungert greit hittil. Sto at det var 3kh per lefse på de jeg har kjøpt, så håper det stemmer. Spiser ikke det hver dag, men greit innimellom for å variere litt.

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 08:12   #62
tina therese
Medlem
 
tina therese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
Innlegg: 93
tina therese er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

ok..men da får man vel ikke løs en og en men må tine hele pakken eller?
Bare 3 g karbo??...hmmm...og det er mamma lupes det også?
Mener jeg har lest her på forumet også at det er 7g pr lompe også jeg...

__________________


tina therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 08:35   #63
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Thaleia, her.

Jeg bare fryser hele pakkene, har fungert greit hittil. Sto at det var 3kh per lefse på de jeg har kjøpt, så håper det stemmer. Spiser ikke det hver dag, men greit innimellom for å variere litt.

Jeg pleier åpne pakka og legge bakepapir mellom hver lefse før jeg legger dem i frysern. Kjempeenklet å få en løs da!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 18:57   #64
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av tina therese, her.

ok..men da får man vel ikke løs en og en men må tine hele pakken eller?
Bare 3 g karbo??...hmmm...og det er mamma lupes det også?
Mener jeg har lest her på forumet også at det er 7g pr lompe også jeg...

Dro akkurat ut en pose fra fryseren og det står 7g men på Amerikanske varer så må man trekke fra kostfibrene (dietary fiber)som er 4g og da blir sluttresultatet 3 kh pr lefse.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 19:19   #65
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Her har de tatt inn dreamfieldspasta og atkins-sjokolader: http://www.kinsarvik.no/ Endelig en norsk nettbutikk for oss utenlandsskremte
Jeg har akkurat bestilt noen sjoklader og 5 pakker med pasta.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 20:18   #66
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Der var jo et utrolig godt utvalg av atkins barer

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 21:11   #67
Stineplinepløne
Medlem
 
Stineplinepløne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 62
Stineplinepløne er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Her har de tatt inn dreamfieldspasta og atkins-sjokolader: http://www.kinsarvik.no/ Endelig en norsk nettbutikk for oss utenlandsskremte
Jeg har akkurat bestilt noen sjoklader og 5 pakker med pasta.

Oi, så bra
Er dette en pasta man trygt kan spise til middag?? Hver dag?
Jeg levde på pasta før jeg begynte med lavkarbo

Stineplinepløne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 23:11   #68
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Stineplinepløne, her.

Oi, så bra
Er dette en pasta man trygt kan spise til middag?? Hver dag?
Jeg levde på pasta før jeg begynte med lavkarbo

For den mentale helsen sin skyld ville jeg vel anbefalt å variere litt... Dessuten er det vel best med natulig mat?

Forøvrig er det en liten huskeregel at det man sliter mest med å kutte ut er som regel det man mest trenger å kutte...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 00:01   #69
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

De Atkins-sjokoladene til kinsarvik er DYRE! Men, de skal vel tjene penger de også...

Men man sparer en god del på å bestille fra USA. Kokossjokoladen til Atkins (som smaker som Bounty) koster 18,80 kroner pr. stk MED porto når man kjøper fra netrition.com. (Ved bestilling av en 5-pk). Hos kinsarvik koster de 25 kroner pr. stk., og det er FØR porto...

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 00:20   #70
tina therese
Medlem
 
tina therese sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørumsand
Innlegg: 93
tina therese er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Dro akkurat ut en pose fra fryseren og det står 7g men på Amerikanske varer så må man trekke fra kostfibrene (dietary fiber)som er 4g og da blir sluttresultatet 3 kh pr lefse.

oj så fantastisk!!
Da blir det tortilla på mor neste gang vi har taco

fryser de ned med matpapir mellom så jg kan ta bare en jeg også
tusen takk for tips og hjelp

__________________


tina therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 00:25   #71
Stineplinepløne
Medlem
 
Stineplinepløne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 62
Stineplinepløne er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

For den mentale helsen sin skyld ville jeg vel anbefalt å variere litt... Dessuten er det vel best med natulig mat?

Forøvrig er det en liten huskeregel at det man sliter mest med å kutte ut er som regel det man mest trenger å kutte...


Ja, kommer nok ikke til å spise hver dag akkurat Men har såå lyst på pasta

Stineplinepløne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 09:09   #72
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

hva er næringsinnholdet i denne pastaen? finner ikke det på sida der! Sikkert kjekt å ha i hus om en har valdig lyst på en pastarett av og til...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:50   #73
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

http://www6.netrition.com/dreamfield....html#NUTFACTS

Det står nutritionfacts på siden der. Linken over viser næringsinnhold

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 11:21   #74
Stineplinepløne
Medlem
 
Stineplinepløne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 62
Stineplinepløne er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Så denne pastaen er OK å spise for oss på lavkarbo??
Vil ikke få for store forhåpninger her

Stineplinepløne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 11:23   #75
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer


Ja såvidt jeg kan lese så kan vi det...skal jo trekke fra fiber her..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbovarer i England Helene Lavkarbo generelt 14 12-06-10 23:49
Noen som har tips om hvilke lavkarbovarer jeg bør kjøpe i Sverige? gamlasnyeliv Lavkarbo generelt 10 18-02-10 01:27
Hvor får man kjøpt? L.S Dr Lindbergs 7 14-10-07 18:42
Lavkarbovarer i England?! TinaF Atkins kosthold 4 01-06-05 00:07
Nettbutikk med lavkarbovarer? apple Lavkarbo generelt 7 13-10-04 13:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no