Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-11, 10:01   #26
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Det er kanskje ikke nødvendig å provosere folk med vilje, da? Synes man burde respektere andres meninger, selv om man ikke er enig.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:02   #27
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Uttrykket "karber" er et typisk eksempel på stammespråk. Begrepet blir helt meningsløst hvis man ikke kjenner koden, og kan derfor oppfattes som uforståelig. Et uforståelig og lite presist språk er ikke positivt.

Minner meg om en fyr som fortalte meg at han hadde utvidet minnet på datamaskinen sin fra 2 til 4 RAM.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:02   #28
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Siden du er språkentusiast må jeg bare få påpeke en liten ting: Det heter enig med ovennevnte talere ... evt enig i det de sier. En av mine små kjepphester

Det har du alldeles rett i. Sånn går det når man bare har sovet skarve tre timer om natten.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:04   #29
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Det har du alldeles rett i. Sånn går det når man bare har sovet skarve tre timer om natten.

Hehe, fort gjort

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:11   #30
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Man kan ikke annet enn å elske dette forumet og dens mangfold

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:12   #31
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Synes man burde respektere andres meninger, selv om man ikke er enig.


Ja, absolutt! Trådstarter hadde en mening om uttrykket "karber". Den meningen burde selvsagt alle respektere.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:23   #32
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Ja, absolutt! Trådstarter hadde en mening om uttrykket "karber". Den meningen burde selvsagt alle respektere.


-

Når man slenger ut noe sånt på et lavkarbo - unnskyld lav-karbohydrat (pust og pes) forum så må man forvente reaksjoner. Jeg ser selv mye her inne av rettskriving som irriterer meg noe helt grenseløst (spesielt da/når) men jeg lager ikke en egen tråd på det for det. Slang er helt normalt i slike fora og det syns jeg trådstarter kan respekter.

Og til alle dere som pirker i rettskrivning, husk nå på at det faktisk finnes folk med bl.a. dysleksi både her og andre plasser og slike kommentarer kan virke veldig sårende. Sånn det var dagens moral.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:25   #33
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Det er kanskje ikke nødvendig å provosere folk med vilje, da? Synes man burde respektere andres meninger, selv om man ikke er enig.

Da vil jeg si at jeg fant kommentaren til TS provoserende, så kanskje h*n bør respektere min mening?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:34   #34
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Nå er det jo ikke en mening TS kommer med her, han BER oss faktisk om å slutte å si karber, altså det er en beordring, ikke et ønske. Så det å respektere å bli beordret om å slutte å si et ord som er lettere å skrive og gjør forumet lavformelt gidder jeg faktisk ikke. Folk skal få gjøre slik de vil!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:40   #35
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Jeg tror dette er trolling, jeg. Og det virker ...

"Karber" og "carbs" er en del av lavkarbo-lingoen, det har det vært i mange år. Det er helt naturlig å forkorte et langt ord som karbohydrater når man bruker det mye. Drit i disse provokatørene og besserwisserne

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:43   #36
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Folk skal få gjøre slik de vil!

...alle unntatt trådstarter?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:44   #37
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Nå mener jeg ikke å kverulere, men det er en forskjell på å "be innstendig om" noe, og å beordre det. Trådstarter har ikke beordret noe som helst, slik jeg ser det. Han har bedt om noe, og alle står fritt til å ta hensyn til ønsket hans eller ikke. Dersom dette provoserer noen er jo det selvfølgelig synd, men det var neppe trådstarterens intensjon, og etter den responsen han har fått vil det ikke overraske meg om han ikke føler seg velkommen her og ikke gir lyd fra seg igjen, noe jeg synes er synd. Det er tross alt ikke det samme å uintensjonelt provosere noen ved å ytre sin mening og legge fram et ønske, og å med viten og vilje skrive ting kun for å irritere.

Og ja, jeg vet at det finnes folk med dysleksi. Jeg vet også hva som kjennetegner dysleksi, og hva som er mer typisk for latskap (f.eks. å aldri sette punktum, aldri begynne ny setning med stor bokstav, etc.). Det er likevel sjeldent at jeg faktisk pirker på andre, fordi det er alltid noen som blir fornærmet, og sånt drama og tull gidder jeg ikke.

I disse "troll"tider kan det kanskje være fordelaktig om man leser andres innlegg i beste mening, i stedet for i verste? Selv om jeg ser hvordan innlegget hans kan virke som trolling, er det jo slettes ikke sikkert at dette er tilfellet, og da synes jeg det blir litt urettferdig å bare slenge ut slike anklagelser i øst og vest. Men kanskje jeg er mer tolerant og åpen enn folk flest?

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:49   #38
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Trådstartar skal så gjerne få skrive "karbohydrat" i kvar setning, om ønskeleg. Eg vil overhodet ikkje ta anstøt av det, og reint personleg syns eg "karber" er eit teit ord, isolert sett. Men eg trur det nok blir vanskeleg å stanse og reversere ein norsk og internasjonal trend som har søkt å forkorte og forenkle eit ellers noko langt og tungvint ord, i ei uformell setting som dette forumet er. Men det er eit poeng at ein kanskje burde unngå slang i typiske introduksjonspostar til emnet lavkarbo.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:50   #39
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

...alle unntatt trådstarter?


-

Hva mener du? han skriver jo karbohydrater i stedenfor karber som de fleste andre her gjør, han gjør jo akkurat slik han vil!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:52   #40
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.


I disse "troll"tider kan det kanskje være fordelaktig om man leser andres innlegg i beste mening, i stedet for i verste? Selv om jeg ser hvordan innlegget hans kan virke som trolling, er det jo slettes ikke sikkert at dette er tilfellet, og da synes jeg det blir litt urettferdig å bare slenge ut slike anklagelser i øst og vest. Men kanskje jeg er mer tolerant og åpen enn folk flest?

Jeg tror nok mer det har med fartstid på forumet å gjøre

Vedkommende har skrevet ett innlegg, og har ikke vært pålogget siden ... Om det ikke er trolling, så er det vel lite taktisk av "Sugar Daddy" å starte med å kritisere forumet (der stort sett alle skriver karber og sånn sett kan føle seg truffet).

Men det er jo agurktid, moro med litt trolling

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:57   #41
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Skal vi være litt gnien, så ja ordet karber er helteit og jeg bruker det ikke som en fornorsket versjon av carbs, men et slang som er kortere og mindre komplisert enn å skriver karbohydrater hver gang. Det er et langt og tungt ord som blir OFTE skrevet på et sånt forum. Så jeg bruker som regel karbo eller karber for å gjøre det lett og raskt. På et tastatur så kommer ikke ordet karbohydrater flytende, hvertfall ikke for meg, så jeg gjør det for å gjøre det lettere for meg, men finner han det lettere å skrive hele ordet så vær så god! Jeg skal ikke stoppe ham.
De som er godt kjent på forumet og ellers i lavkarbo-verdenen vil ikke stusse på ordet karber engang! Det er ikke mulig å ta feil av f.eks karbiser (karbonader) og karber (karbohydrater). De som greier å blande er ny her og vil tilvenne seg ordene etterhvert, så det er ikke vits i å lære gamle hunder nye triks og be oss om å skrive et annet ord enn hva VI er vandt til bare fordi en nybegynner strever med akkurat det ordet..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 11:31   #42
beths
Medlem
 
beths sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 46
Innlegg: 189
beths er en juvelbeths er en juvelbeths er en juvel

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Som språkentusiast kan jeg innrømme at jeg godt forstår Sugar Daddys lille frustrasjon. Alle har sine "pet peeves"; selv har jeg alltid hengt meg opp i rettskrivning (til den grad at jeg har korrigert mine egne lærere og professorer) og grammatikk.


Hehehe, jeg er også språkentusiast og nettopp derfor kjenner jeg til begrepet slang! Dere er ikke mye opptatt av språk om dere ikke aksepterer og omfavner slang. Det er kjempeviktig i språket vårt!

beths er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 11:32   #43
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

hihihi
Dere er så søte atte

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 11:36   #44
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Lavkarbo er jo heller ikke et ord...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 11:43   #45
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av beths, her.

Hehehe, jeg er også språkentusiast og nettopp derfor kjenner jeg til begrepet slang! Dere er ikke mye opptatt av språk om dere ikke aksepterer og omfavner slang. Det er kjempeviktig i språket vårt!

Dette er en ganske feilaktig påstand. Det finnes mange måter å være entusiastisk på når det gjelder språk. Ett aspekt er å omfavne slang, et annet er å være mer tradisjonsrettet og foretrekke det gamle og etablerte. Også finnes det grader av dette. Jeg kjenner også til begrepet slang, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis kan skille et slangord fra et begrepsord når jeg som ferskis leser om noe jeg overhodet ikke har forkunnskap om. Jeg nyter også mine slangord nå og da, samt pussige uttrykk som ikke gir mening for noen andre enn mine venner og meg, og det er gøy nok det, men at det er "kjempeviktig" vil jeg kanskje ikke påstå.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 11:50   #46
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Lavkarbo er jo heller ikke et ord...

Nei akkurat! Rart han skal gidde å være med på et forum som til og med heter noe som ikke er et ord for å så klage over at et annet ord vi bruker ikke er et ord heller hihi

Nei jeg blir helt svett at dette jeg.. tror jeg melder meg ut av dette styret hehe. Det er så usaklig

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 11:53   #47
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

"Choose your battles", heter det seg på godt nynorsk. Sugar Daddy valgte åpenbart feil.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 12:18   #48
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

"Choose your battles", heter det seg på godt nynorsk. Sugar Daddy valgte åpenbart feil.

Eller kanskje tvert i mot, han valgte helt bevisst å komme inn her å provosere? Nok av forumtroll der ute.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 12:36   #49
sugar daddy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 3
sugar daddy er på en erverdig vei

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Hei. Beklager hvis denne posten kanskje virket litt for provokativ på noen. Er ikke meningen å rakke ned på alle sine skrivefeil eller språkferdigheter. Har selv dyslektiske venner og har stor forståelse for det. Vet også at jeg er langt dårlig på og formulere meg skriftelig enn verbalt. dette var bare kritikk av ordet karber

Jeg er ikke noen erfaren formumbruker så jeg hvis noen retter på hvordan jeg poster, eller om jeg har skrivefeil setter jeg pris på det

Dette er ikke noen troll eller krig mot alle formumbrukerne her inne.
Jeg liker faktisk dette forumet og dens holdninger veldig godt

sugar daddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 12:39   #50
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Åh, jeg spiste en SHITLOAD av carbs i natt :O

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karber som teller og karber som ikke teller tiris Spørsmål og svar 38 21-06-11 19:06
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
Klarer ikke spise nok karber! Wilma Ketolysekuren 16 12-02-09 20:06
Hvor mange karber pr dag? Og hvorfor går jeg ikke ned? Solfroken Spørsmål og svar 7 10-02-09 22:33
Får ikke i meg nok mat/karber trillian78 Ketolysekuren 24 29-01-09 21:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no