Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-07-11, 19:39   #1
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Se her for bilder!

Snart har jeg spist LCHF i hele 6 måneder, jøye meg og tiden flyr! kun 4 kg, men mange cm er borte, ikke minst er kroppen sunnere og mer spretten enn noen gang.

Ja bare se selv, resultatet er soleklart, og jeg har ikke sultet en eneste dag!

Jeg må bare si, LCHF kan jeg anbefale på det varmeste, ikke bare til dere som vil ned en kilo eller 30, men til alle. Jeg har ikke vært forkjøla på 6 måneder, som faktisk er ny rekord, og jeg føler meg bedre enn noen gang. Jeg koser meg med deilig mat, jeg har fått sansen for å bake og lager faktisk mat fra bunnen raskere enn fjordland (omtrent). Treninslysten er på topp og kroppen ser bedre ut. Sukkersuget er under kontroll og jeg spiser utrolig mye sunnere mat nå enn tidligere. Ja, jeg bruker til og med mindre penger på mat, siden jeg ikke kjøper så mye drit på Narvesen og Deli, og de pengene har kommet godt med til en slankere garderobe.

Før Jotunheimturen (som jeg kommer tilbake til), kjøpte jeg meg et par Gina bukser i størrelse 28, og var helt fantastisk fornøyd. Nå, ca 3 uker etterpå (og etter mange mil på baken), kjøpte jeg de samme buksene i størrelse 27, jippie!! Jeg er også størrelse S og 36 i andre størrelser, hvor jeg tidligere var 40 og M/L. Det er så deilig!!

Joda jeg har trent, men det har gått sakte. Jeg startet med å gå mye, og det er kun de siste månedene jeg startet med løping, rolig først, og nå har jeg såvidt begynt med pulsklokke. Målet er nå Birkebeinerløpet Bra å ha mål, da er det så mye lettere å komme seg ut døra! Det er klart at treningen har bidratt til at jeg har kommet i form, men LCHF er nok en stor brikke i spillet, først og fremst for å få sukkeravhengigheten og det kontrollerte forholdet til mat under kontroll.

Jeg startet med å venne kroppen til LCHF, så har jeg redusert litt på mengden av mat (man trenger jo ikke like mye), samtidig som jeg har øket treningsmengden sakte men sikkert. Slik har jeg unngått trang til utskeielser og overbelastning i forbindelse med trening, ting er virkelig på rett vei

Lurer du på noe angående LCHF? Spør i vei

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 19:59   #2
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Wow, du var flott før, og du er flott nå! Gratulerer! Ser god forskjell på bildene, du ser rett og slett mye mer våken ut og freshere, i tillegg til slankere.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:30   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Får bare opp en blå siden når jeg trykker på linken din?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:41   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Får bare opp en blå siden når jeg trykker på linken din?

Jeg også. Men det tok bare litt ekstra tid for siden å last! Dukket opp til slutt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:51   #5
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Wow, du var flott før, og du er flott nå! Gratulerer! Ser god forskjell på bildene, du ser rett og slett mye mer våken ut og freshere, i tillegg til slankere.

tusen takk! Ser kanskje størst forskjell selv, ikke minst føler

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:51   #6
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Får bare opp en blå siden når jeg trykker på linken din?

Prøv http://ingridsblogg.no

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:53   #7
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Du ser helt utrolig ut. Ser ut som du har mistet mye mer enn 4kg og du ser mer fornøyd ut gratulerer så mye

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:33   #8
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Ser forskjell ja! Du er flink

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:17   #9
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Der kom jeg inn ja, og det var god forskjell på bildene.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:22   #10
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Du ser fantastisk ut!! Nå ble jeg kjempeglad.
Vekten min har stått stille i seks uker og selv om jeg krymper i cm hver uke så har jeg ikke klart å tro på at jeg er slankere nå. Men når jeg ser bildene av deg så skjønner jeg at litt forskjell må det jo være her også!

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 23:36   #11
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Opprinnelig lagt inn av Tufso86, her.

Du ser fantastisk ut!! Nå ble jeg kjempeglad.
Vekten min har stått stille i seks uker og selv om jeg krymper i cm hver uke så har jeg ikke klart å tro på at jeg er slankere nå. Men når jeg ser bildene av deg så skjønner jeg at litt forskjell må det jo være her også!

Helt klart! Merket veldig lite på vekta egentlig, men er svært fornøyd med cm. Har ikke fått målt meg på en stund nå, så skal bli spennende å sjekke

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 23:41   #12
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Opprinnelig lagt inn av |Ingrrid, her.

tusen takk! Ser kanskje størst forskjell selv, ikke minst føler

Misforstå meg rett, jeg ser stor forskjell, tror kanskje jeg ordla meg litt feil.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 00:12   #13
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: LCHF - 6 måneder, før etter bilder!

Du ser smashing ut, både før og nå, men du stråler mye mer på det siste bildet! Gratulerer, det må være deilig!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF og treningsoppdatering, 4 måneder! |Ingrrid Generell diskusjon 3 30-05-11 16:39
LCHF motivasjon for ikke-overvektige - før/etter bilder |Ingrrid Lavkarbo generelt 0 11-05-11 10:37
Mine resultater etter 2 måneder på lavkarbo |Ingrrid Lavkarbo generelt 0 12-04-11 09:54
Oppsummering etter seks måneder lavkarbo Sungrazer Livets lyse side 37 28-03-10 21:06
Fasit etter ca 5 måneder lavkarbo Mr. Muscle Lavkarbo generelt 46 25-03-10 19:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no