Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Føler vi mangler en skravletråd

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 11:52   #1
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Føler vi mangler en skravletråd

skulle hatt en tråd her som kun var til skravling, ikke bare div kategorier, men en tråd der man kan skrive om alt å ingenting, om dagen sin osv.

så jeg begynner her

heei folkens. vil bare innom med et smil å ønske dere en god helg. jeg snik veide meg idag, ned 1 kg så det er ikke dumt, nå er det kun 2,1 kg igjen til bmi grensen wee..
i helga skal vi i bryllup, det blir koselig.
jeg har bare generelt en god dag idag kjenner jeg.
håper dere andre å får en god helg.


minner om bloggen min http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.com/

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 13:05   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39090

Dette er en slags skravletråd

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:01   #3
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Altfor langt å lese alt i den tråden når en ikke har fulgt med fra begynnelsen....


Jeg kan gjerne være med i denne

Livet er ikke alltid lett å leve, men akkurat nå har jeg det egentlig ganske bra. Har hatt besøk av mannen jeg elsker, men som ikke elsker meg...han liker meg og har lyst på meg, (det viste han i dag)..det er nok for meg å leve på til neste gang vi møtes....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:58   #4
Plinoto
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 33
Plinoto er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Jeg kan også godt bli med å skravle.

Har hatt en regnfull fredag, og lite har blitt gjort. Ferien nærmer seg over, og det skal bli litt godt å komme inn i hverdagen igjen. (Selv om jeg egentlig ikke kan få nok ferie )

Håper dere får en fin helg alle sammen som stikker innom her.

Plinoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 00:33   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Altfor langt å lese alt i den tråden når en ikke har fulgt med fra begynnelsen....


Jeg kan gjerne være med i denne

Livet er ikke alltid lett å leve, men akkurat nå har jeg det egentlig ganske bra. Har hatt besøk av mannen jeg elsker, men som ikke elsker meg...han liker meg og har lyst på meg, (det viste han i dag)..det er nok for meg å leve på til neste gang vi møtes....

Kanskje han elsker deg også?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 02:07   #6
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Slenger meg på her. Er 8 uker siden jeg mistet lyset jeg bar på, og dagen har vært tung. Men det har bedret seg. En kjapp tur ut med kameraet for å forevige solnedgangen, med påfølgende påminnelse om at et fotokurs kunne vært nødvendig ^^
Ellers sitter jeg her og debatterer mot meg selv om jeg skal ta meg en atkinsbar eller ikke, i og med at det blir sjokolademousse i morgen (low carb style, NAM! ) Synes atkins barene gir meg litt småvondt i magen, føler meg tykk liksom, men det kan være psykisk etter å ha lest at atkins bar kan gi vektstopp her inne ^^

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 17:21   #7
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Kanskje han elsker deg også?

Å, du prøver bare å trøste meg du....Snill mot meg du

At han elsker meg? Det er det jeg prøver å overbevise ham om.... Nei, han vil være fri og vi er bare knullekompiser og gode venner..... Men om det er eneste måten jeg kan få ha ham i livet mitt er det slik det må bli...jeg orker ikke å leve uten ham....

Jeg skal ut i kveld og feste med gamle venner,,,satser på hvitvin og masse dansing......

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:55   #8
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

høres slitsomt å trist ut å ha det slik at du elsker han men han vil bare ha deg for sex.. håper det ordner seg for dere

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 12:08   #9
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Å, du prøver bare å trøste meg du....Snill mot meg du

At han elsker meg? Det er det jeg prøver å overbevise ham om.... Nei, han vil være fri og vi er bare knullekompiser og gode venner..... Men om det er eneste måten jeg kan få ha ham i livet mitt er det slik det må bli...jeg orker ikke å leve uten ham....

Jeg skal ut i kveld og feste med gamle venner,,,satser på hvitvin og masse dansing......

Klem til deg


Føler med deg, har etterhvert havna litt i samme situasjon her. Akkurat nå er han på ferie og jeg har ikke hørt en pip på 2 uker, men har fått inntrykk av at han vil ha en "fucking good friend" uten noe ansvar liksom. Tror ikke jeg orker å ha det sånn i lengden men får se hva han sier når han er tilbake. håper å få noen avklaringer i løpet av uka

Ellers fikk jeg veldig dårlige nyheter på torsdag så det har blitt mye tårer i helga. Min beste venninnes lille sønn (2år), som jeg har fulgt og vært "tante" for sidenhan bare var en blinkende "flekk" på skjermen har fått kreft. Han har en stor svulst rundt synsnerven og de driver nå med cellgift og han har sonde til magen for å få i han nok næring. Føler meg så maktesløs

Sorry var ikke meningen å ødelegge skravletråden for noen.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 11:56   #10
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

fyyy så tragisk å trist.. stakars lille gutt å alle rundt han.. hva er prognosene med slik kreft?

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 12:28   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Men om det er eneste måten jeg kan få ha ham i livet mitt er det slik det må bli...jeg orker ikke å leve uten ham....

Så lenge du gir han den friheten vil det være den eneste måten. Men kanskje må han kjenne på det å savne deg for å forstå at han vil ha deg mer enn til bare det? Og husk at ingen respekterer noen som ikke respekterer seg selv....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 23:49   #12
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så lenge du gir han den friheten vil det være den eneste måten. Men kanskje må han kjenne på det å savne deg for å forstå at han vil ha deg mer enn til bare det? Og husk at ingen respekterer noen som ikke respekterer seg selv....

Å, han har respekt for meg, det vet jeg helt sikkert at han har....Jeg har slitt hardt for å oppnå det jeg har gjort med kroppen min, men uten hans støtte og oppmuntring er jeg ikke sikker på om det hadde godt så bra....

Jeg unner ham av hjertet alt godt og om han ikke lærer seg å elske meg så håper jeg han i alle fall kan finne en annen å virkelig elske. Du vet hva det sies om kjærligheten...unner, misunner ikke, tilgir..... Og han har lovet meg at vi skal være venner for resten av livet....Knullingen tar vel slutt en gang uansett...

Jeg skal på besøk til ham neste uke...gleder meg så jeg er helt yr..


Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Klem til deg


Føler med deg, har etterhvert havna litt i samme situasjon her. Akkurat nå er han på ferie og jeg har ikke hørt en pip på 2 uker, men har fått inntrykk av at han vil ha en "fucking good friend" uten noe ansvar liksom. Tror ikke jeg orker å ha det sånn i lengden men får se hva han sier når han er tilbake. håper å få noen avklaringer i løpet av uka

Ellers fikk jeg veldig dårlige nyheter på torsdag så det har blitt mye tårer i helga. Min beste venninnes lille sønn (2år), som jeg har fulgt og vært "tante" for sidenhan bare var en blinkende "flekk" på skjermen har fått kreft. Han har en stor svulst rundt synsnerven og de driver nå med cellgift og han har sonde til magen for å få i han nok næring. Føler meg så maktesløs

Sorry var ikke meningen å ødelegge skravletråden for noen.

Vi er litt av og på når det gjelder kontakt, men 14 dager uten kontakt er det lenge siden vi hadde...nå snakkes vi på telefon eller sms omtrent hver dag og har det kos på den måten... Har vært flink til å ta kontakt med ham og ikke gi opp å varme ham......

Neida, du ødelegger ingenting...ut med sorgen og smerten og gleden kan kanskje komme tilbake.....ber for den lille gutten....og håper at det vil gå bra med ham


Sist redigert av Bestemamma : 09-08-11 kl 23:58.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 00:07   #13
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

høres slitsomt å trist ut å ha det slik at du elsker han men han vil bare ha deg for sex.. håper det ordner seg for dere

Nei, vi er flinke til å snakke begge to og diskusjonstema fins det jo en uendelighet av så det går fint å være venner på vår måte...han vil bare ikke ha noe press på seg om å være "sammen på ordentlig"...det slipper han, jeg er flink til å få ham til å samarbeide..... han føler varme for meg og er glad i meg så den delen går greit.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 00:43   #14
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Hadde et slikt forhold med eksen min etter at det ble slutt. Og det funket fint for han, men etter hvert funket det ikke for meg. Ville ikke være med en som bare ville ha det gode, for det er ikke slik verden fungerer. Jeg er en pakkeløsning liksom Og så er det jo det med å vite at han er der om noe skjer. Hva om du blir uventet gravid? Og så tenker jeg litt på det at du er da vel verdt at en mann vil være med deg? At han føler at du er den rette, at det ikke er noen tvil. Fuckbuddies er greit nok det om begge føler for deg, men når den ene egentlig vil ha mer så kan jo den parten ende opp med å bli skikkelig såret. Hva skjer om han møter en annen? Det er jo ingenting som binder han til deg? Han vil ha deg i sengen, men vil ikke forplikte seg til deg..... Jeg synes du fortjener bedre enn det. (hoooida, her lekser vi opp for folk vi ikke kjenner ) Ta det positivt, det er ikke ment for å være kritikk mot deg på noen måte. Men jeg kjente på de følelsene av at jeg ikke kunne kreve noe, var så redd for å miste han. Men han valgte jo å ikke være i et forhold med meg, ikke sant....

Stresser med proteiner for tiden, med det resultatet at jeg pakket i med 280g kyllingfilet for å være på den sikre siden. Joda, det ble nok, mer enn nok faktisk, og det var igrunn ikke spesielt godt etter hvert

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 08:31   #15
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

er litt frustrert idag, men skal vel ikke være det- vekta kryper jo nedover, men jeg vil den skal løpe nedover..
første uka på lavkarbo gikk jeg fra 108,6 til 105,5 kg altså ned 3,1 kg
andre uka gikk jeg opp fra 105,5 til 105,6 mensenkom, så veide meg igjen tre dager etter da veide jeg 104,6
idag var det ny onsdag å offesielt 3. veiedag - 104,4 kg.

på 3 uker har jeg da gått ned 4,4 kg det er jo mye, men synes det går så seint, i forhold til første uka..
jeg har liksom litt hast, må ned i under 102,5 innen høsten.. å det er om under 1 mnd.

første uka lå stiksene på de to mørkeste fargene, hele uka
men etter det har den ligget mellom de to fargene i midten, å igår var den mellom den lyseste å den neste..
hvorfor er den så lys nå? jeg spiser jo under 15 gr, tror iallefall det. klarer ikke det der med å regne ut.
men får jo utslag vær dag, bare svakere en første uka..

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 10:05   #16
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

første uka lå stiksene på de to mørkeste fargene, hele uka
men etter det har den ligget mellom de to fargene i midten, å igår var den mellom den lyseste å den neste..
hvorfor er den så lys nå? jeg spiser jo under 15 gr, tror iallefall det. klarer ikke det der med å regne ut.
men får jo utslag vær dag, bare svakere en første uka..

Viser stixen mørk farge kan det enkelt og greit bety at du fekk i deg for lite væske den første veka. Det er ikkje snakk om å vere LITT i ketose, enten er du i ketose eller så er du ikkje i ketose. Så får du i deg nok vatn no, kan det vere grunnen til at det er lysare. Ingenting å stresse med, med andre ord! Du har hatt ein strålande nedgong, heilt enkelt! Slapp litt av, kos deg med maten, og la ting gå litt av seg sjølv. Det tek også litt tid før kroppen innser kva som skjer og omstiller seg til det nye. Vektstress og ketostix-stress er berre dumt... Ikkje heng deg opp i det!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 17:43   #17
Julepølsa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 45
Julepølsa er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Skravletråd passet meg godt nå, så jeg kan drive litt selvskryt. I morgener det en uke siden jeg begynte å kutte karber, og i dag har jeg vært hos legen og fått veid meg, tatt blodtrykk, blodsukker og alt sånt. Veide mindre enn jeg trodde, 74 mot antatte 85-90!
Spiste to egg med spekeskinke til frokost, en fiskekake, en liten bit fish fra mammas fish and chips, en pølse uten lompe og nå skal jeg straks begynne på middag til meg og gubben; ovnsbakt omelett med litt kylingrester, bacon og diverse gode grønnsaker. Muligens litt ostesnacks litt senere. Har ikke noe merkbart vekttap enda, men har fått mer energi de siste dagene, sover stort sett bedre og det er ikke like tungt å stå opp om morran. Selv om gråværet i dag gjorde dyna ekstra god, ja...

Julepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:00   #18
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Hadde et slikt forhold med eksen min etter at det ble slutt. Og det funket fint for han, men etter hvert funket det ikke for meg. Ville ikke være med en som bare ville ha det gode, for det er ikke slik verden fungerer. Jeg er en pakkeløsning liksom Og så er det jo det med å vite at han er der om noe skjer. Hva om du blir uventet gravid? Og så tenker jeg litt på det at du er da vel verdt at en mann vil være med deg? At han føler at du er den rette, at det ikke er noen tvil. Fuckbuddies er greit nok det om begge føler for deg, men når den ene egentlig vil ha mer så kan jo den parten ende opp med å bli skikkelig såret. Hva skjer om han møter en annen? Det er jo ingenting som binder han til deg? Han vil ha deg i sengen, men vil ikke forplikte seg til deg..... Jeg synes du fortjener bedre enn det. (hoooida, her lekser vi opp for folk vi ikke kjenner ) Ta det positivt, det er ikke ment for å være kritikk mot deg på noen måte. Men jeg kjente på de følelsene av at jeg ikke kunne kreve noe, var så redd for å miste han. Men han valgte jo å ikke være i et forhold med meg, ikke sant....

Stresser med proteiner for tiden, med det resultatet at jeg pakket i med 280g kyllingfilet for å være på den sikre siden. Joda, det ble nok, mer enn nok faktisk, og det var igrunn ikke spesielt godt etter hvert

Bare å lekse opp det, vennen min...jeg tåler det godt og tilbakemeldinger er jo det jeg søker når jeg åpner opp....

Jeg tror ikke det er noen fare for at jeg skal bli uventet gravid...han har gjort en vasektomi for mange år siden og jeg er 50, så om jeg skulle bli gravid er det nok høyere makter som har vært på færde....

Om han finner en annen får jeg bare tåle det og unne ham den lykken.... jeg er jo glad i ham og vil at han skal ha det beste han kan få.....Han vil fortsatt være min venn og om han skulle finne ut at han savner meg, er jeg stadig vekk her...jeg syns for å være ærlig at alle andre menn er bare ekle...han er den eneste som tenner meg.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:25   #19
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Klart det går an, har du ikke sett på TV??????

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:59   #20
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Klart det går an, har du ikke sett på TV??????

Næh, jeg har ikke TV....Eller mangler TV-signaler... klart meg uten TV i 1,8 år... Hadde vært gøy om jeg hadde blitt gravid da... Han hadde garantert ikke løpt fra ansvaret...er en slik god mann atte....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 21:15   #21
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Bestemamma, for endel år tilbake var jeg i samme situasjon som deg. Jeg gikk noen runder med meg selv, satt kniven på strupen..(hans ) og i dag er vi samboere og forlovet! I åtte år var det frem og tilbake før jeg sa stopp. DA fikk pipa en annen lyd og jeg ble bedt om å flytte inn tvert.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 09:39   #22
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

idag må dere krysse fingrene for meg.
håpe at Nav kontoret her kan være snille å behjeleplige med meg for en gang skyld. etter år å dag med nederlag, skuffelser å myye venting
jeg var nemlig på info møte til sørlandets fotoskole igår. de utdanner fotografer. det er en privat skole å koster 45.000 å det har ikke jeg.
men de pleier vært år å ha 3- 4 elever fra nav så de mente at det ikke skulle bli no problem. så idag kl 12 skal jeg på nav å spørre om dette.
foto har vært min drøm å min hobby så lenge jeg kan huske så dette hadde vært suupert..


veide meg foresten idag. vittige greier, for veiedagen var igår å da veide jeg 104,4
idag veide jeg 103,5?? hehe.. så det vil si ned 5,1 kg på 22 dager. er meget fornøyd

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 12:50   #23
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

vræl hyl skrik hoppe og danse.. iallefall 99% sikkert dama på nav var såå stolt av meg å utviklingen jeg har gjort de siste mnd, så hun ville gjerne sponse meg med den skolen hun skulle kjempe for at jeg fikk det å snakke med sjefen til mandag. eneste måten det skulle bli at jeg ikke fikk det var vist det ikke var nok penger i potten nav har. men det trodde hun ikke ble no problem. så når jeg gikk sa hun, så får du det endelige ja et til uka hehe

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:11   #24
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ellers fikk jeg veldig dårlige nyheter på torsdag så det har blitt mye tårer i helga. Min beste venninnes lille sønn (2år), som jeg har fulgt og vært "tante" for sidenhan bare var en blinkende "flekk" på skjermen har fått kreft. Han har en stor svulst rundt synsnerven og de driver nå med cellgift og han har sonde til magen for å få i han nok næring. Føler meg så maktesløs

Sorry var ikke meningen å ødelegge skravletråden for noen.

Huff så utrolig trist... jeg har selv en sønn på 3 år og får helt vondt langt inni mamma-hjertet av å lese om slikt... Håper alt går bra med behandling... huff

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:14   #25
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føler vi mangler en skravletråd

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

vræl hyl skrik hoppe og danse.. iallefall 99% sikkert dama på nav var såå stolt av meg å utviklingen jeg har gjort de siste mnd, så hun ville gjerne sponse meg med den skolen hun skulle kjempe for at jeg fikk det å snakke med sjefen til mandag. eneste måten det skulle bli at jeg ikke fikk det var vist det ikke var nok penger i potten nav har. men det trodde hun ikke ble no problem. så når jeg gikk sa hun, så får du det endelige ja et til uka hehe

Gratulerer

Idag står det pakking på menyen... igjen... Flytting tar jammen tid når man har småttiser som løper mellom eskene... hihi.... Heldigvis har vi enda 5 uker før vi må være ute av leiligheta.... spørsmålet er bare, hvor skal vi bo da?? jaja... det løser seg nok...

Håper å få tid til noen fjellturer på tross av en ellers hektisk hverdag... Kjenner meg litt tung i hodet idag, så kunne trengt en lang luftetur... vi får se....

Ha en riktig så fin ettermiddag folkens

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mangler motivasjon! blå blomst Lavkarbo generelt 12 26-10-08 10:55
Blåbærpannekaken, mangler soyaprotein! touran Ketolysekuren 0 06-05-07 14:10
Hvilke mitaminer mangler du? Fridolina Lavkarbo generelt 0 03-12-06 00:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no