Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Gikk rett i dørken! Hjelp!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-11, 08:21   #1
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Gikk rett i dørken! Hjelp!

På lørdag hadde jeg en skremmende opplevelse! Med svigermor, samboer og lillemor på 3 år som tilskuere gikk jeg rett i dørken, besvimte rett og slett! Jeg hadde vært endel svimmel i forkant, men jeg er vant til det, for jeg har lavt blodtrykk, 90/50. Jeg har forøvrig ALDRI besvimt før. Kan dette ha noe med at jeg lever ketogent å gjøre?? Jeg hadde jo ikke spist så mye den dagen, men jeg er i ketose og er jo ikke så veldig sulten!
Hva er ellers grunner til at man besvimer på den måten? Kan det virkelig være blodtrykket? Det skal sies at jeg hadde satt på gulvet i forkant, og dette skjedde 2 sekunder etter at jeg hadde reist meg. Men det var ekkelt, huff. (og det mest kjipe var at svigermor var der, hun er superskeptisk til ketolyse, diabetiker som hun er, hun klandret jo selvsagt kostholdet mitt)

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 08:28   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Jeg gjetter på en kombinasjon av lavt blodtrykk, at du reiste deg for fort og at du hadde spist for lite i løpet av dagen. Men jeg er ingen lege og om du er usikker og/eller engstelig så ta en telefon (eller en tur) til legen.

Lave jernlagre også kanskje?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 08:42   #3
supersol
Juniormedlem
 
supersol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 34
supersol er på en erverdig vei

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Med så lavt blodtrykk er det ikke så rart om du besvimer. Jeg har hatt ca det samme hele mitt voksne liv og har alltid besvimt lett. Litt vondt i magen, klemstre en finger, reise meg for brått, eller noen ganger bare sitte rett opp og ned og besvime. Nå midt i 50-årene har blodtrykket steget til normalt. Vil jo tro at hvis blodtrykket ditt vanligvis er så lavt må du ta noen hensyn for å unngå å besvime i tide og utide. Forstår at du synes det er ubehagelig, men jeg tror ikke det har med lavkarbo å gjøre. Du kan jo sjekke litt på en av disse linkene, leger som blogger. http://tgeisner.com/
http://espenrostrup.com/

__________________




supersol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20 g karbo, + et øye på kalorier Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 08:44   #4
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg gjetter på en kombinasjon av lavt blodtrykk, at du reiste deg for fort og at du hadde spist for lite i løpet av dagen. Men jeg er ingen lege og om du er usikker og/eller engstelig så ta en telefon (eller en tur) til legen.

Lave jernlagre også kanskje?

hehe, ja jeg har lav blodprosent, lavt jern, lavt blodtrykk, lavt stoffskifte, så her i gården går ALT litt sakte. Kanskje rart at jeg ikke har besvimt FØR, når jeg tenker meg om Men er det noen som vet hvordan man kan få opp blodtrykket??? Finnes det noe å gjøre med det?

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 08:45   #5
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av supersol, her.

Med så lavt blodtrykk er det ikke så rart om du besvimer. Jeg har hatt ca det samme hele mitt voksne liv og har alltid besvimt lett. Litt vondt i magen, klemstre en finger, reise meg for brått, eller noen ganger bare sitte rett opp og ned og besvime. Nå midt i 50-årene har blodtrykket steget til normalt. Vil jo tro at hvis blodtrykket ditt vanligvis er så lavt må du ta noen hensyn for å unngå å besvime i tide og utide. Forstår at du synes det er ubehagelig, men jeg tror ikke det har med lavkarbo å gjøre. Du kan jo sjekke litt på en av disse linkene, leger som blogger. http://tgeisner.com/
http://espenrostrup.com/

Takk takk

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 08:47   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Jeg har også gått rett i bakken etter å ha reist meg for fort - men det var på høykarbo...
MEN, til tider synes jeg at jeg har vært mer "reisersegoppsvimmel" på ketolyse enn til vanlig. Og jeg synes at det er mye lettere å kjenne det, så jeg kan ta det litt med ro og puste en gang eller to. På høykarbo gikk jeg bare rett i bakken uten noe forvarsel, ikke noe gøy..

Edit: Og mitt blodtrykk var normalt /med en tendens til å være høy. Nå er det helt normalt.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 09:02   #7
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg har også gått rett i bakken etter å ha reist meg for fort - men det var på høykarbo...
MEN, til tider synes jeg at jeg har vært mer "reisersegoppsvimmel" på ketolyse enn til vanlig. Og jeg synes at det er mye lettere å kjenne det, så jeg kan ta det litt med ro og puste en gang eller to. På høykarbo gikk jeg bare rett i bakken uten noe forvarsel, ikke noe gøy..

Edit: Og mitt blodtrykk var normalt /med en tendens til å være høy. Nå er det helt normalt.

Akkurat ja, kan jo hende at det er litt uvant for kroppen dette her, og at det kan skje lettere når man er i ketose. Men jeg har jo spist lavkarbo i mange år nå, med unntak av graviditetene mine, så jeg burde jo være vant etterhvert. Det er iallefall ikke noe gøy å være redd for å besvime, for jeg har en baby på 3 mndr som jeg bærer mye på

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 22:53   #8
mamae
Juniormedlem
 
mamae sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 39
mamae er på en erverdig vei

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

[quote=bigmum;1183166]hehe, ja jeg har lav blodprosent, lavt jern, lavt blodtrykk, lavt stoffskifte, så her i gården går ALT litt sakte. Kanskje rart at jeg ikke har besvimt FØR, når jeg tenker meg om Men er det noen som vet hvordan man kan få opp blodtrykket??? Finnes det noe å gjøre med det?[/quote]

Jeg har også veldig lavt blodtrykk og sliter med en del blodtrykksfall.
Fikk beskjed av legen å spise mere salt i kosten faktisk ( jeg salter normalt ikke maten) og jeg kune godt spise lakris for å få det opp.

__________________
Startet 27/-11
-7,7 = ca 16kg igjen
mamae er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolysekur 27/6-11 Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 23:13   #9
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Men er det noen som vet hvordan man kan få opp blodtrykket??? Finnes det noe å gjøre med det?

Som det sies over her: Liker du lakris?

Edit: litt mer info om lavt blodtrykk, se svaret fra legen litt ned på siden

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 22:11   #10
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Ja jeg vet faktisk at lakris øker blodtrykket, men det er jo neppe forenelig med min ketolysekur...sukk....

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 22:35   #11
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Men er det noen som vet hvordan man kan få opp blodtrykket??? Finnes det noe å gjøre med det?

På jobben har vi endel pasienter med lavt blodtrykk og når de svimer av eller svimler veldig gir vi de en liter med Ringer acetat. Dette pleier å funke på de.
Du kan prøve å få i deg mer væske+ salt

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 22:59   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Som damen over sier, væske og salter!!!
Men også, det du opplevde heter hydrostatisk blodtrykksfall og rammer som regel de som har lavt BT fra før. Dingsen i øret som regulerer BT ut i fra kroppsstillingen er litt treg og rekker ikke regulere fra sittende til stående fort nok.
Dersom du holder pusten og drar inn/holder inn magemusklene når du reiser deg opp, vil du kunne hindre blodet i å "bli igjen i føttene"!
Til å begynnemed må du tenke på det, etter hvert blir det en vane. Jeg svimlet bare jeg løftet hodet da jeg var tenåring og lærte meg dette trikset. Nå gjør jeg det automatisk og har i vært i bakken på over 20 år!
Selv med for lavt nivå av salter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 08:12   #13
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

På jobben har vi endel pasienter med lavt blodtrykk og når de svimer av eller svimler veldig gir vi de en liter med Ringer acetat. Dette pleier å funke på de.
Du kan prøve å få i deg mer væske+ salt

Ringer acetat? Hva er det for noe da? Brusepulver? Kjøpes på apoteket det da?

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 08:12   #14
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Som damen over sier, væske og salter!!!
Men også, det du opplevde heter hydrostatisk blodtrykksfall og rammer som regel de som har lavt BT fra før. Dingsen i øret som regulerer BT ut i fra kroppsstillingen er litt treg og rekker ikke regulere fra sittende til stående fort nok.
Dersom du holder pusten og drar inn/holder inn magemusklene når du reiser deg opp, vil du kunne hindre blodet i å "bli igjen i føttene"!
Til å begynnemed må du tenke på det, etter hvert blir det en vane. Jeg svimlet bare jeg løftet hodet da jeg var tenåring og lærte meg dette trikset. Nå gjør jeg det automatisk og har i vært i bakken på over 20 år!
Selv med for lavt nivå av salter!

Holde pusten, virkelig?? Høres jo helt omvendt ut, men skal definitivt prøves ut. Takk snille

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 08:26   #15
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Jeg har også veldig lavt blodtrykk - selv reagerer jeg veldig når det er varmt i været, også. Går ofte i dørken i sommersola før jeg "skjønner" at jeg da må øke saltinntaket enda mer enn ellers.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 08:33   #16
sjuggerpløm
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 75
sjuggerpløm er på en erverdig vei

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Ja jeg vet faktisk at lakris øker blodtrykket, men det er jo neppe forenelig med min ketolysekur...sukk....

Viktig at du får i deg nok drikke. Reis deg opp "trinnvis", og stå litt før du går avgårde, slik at du får hodet på plass.

Litt mer salt i maten er bra, for da holder du på væsken, som igjen øker trykket.

__________________







sjuggerpløm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseish Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 09:00   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Ja jeg vet faktisk at lakris øker blodtrykket, men det er jo neppe forenelig med min ketolysekur...sukk....

Det er mulig du (vi) kan ha fordel av lakrisrot-te også? Dette var nytt for meg, faktisk - men lakris-teene jeg har erfaring med har også vært så velsmakende at jeg tror jeg skal prøve å drikke det daglig en stund fremover!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 09:25   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Ringer acetat? Hva er det for noe da? Brusepulver? Kjøpes på apoteket det da?

Ringer Acetat er en pose med vann og salter som gis intravenøst. Det den unge damen nok ville frem til. var at væske og salter hjelper når man er svimlende!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 12:08   #19
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det er mulig du (vi) kan ha fordel av lakrisrot-te også? Dette var nytt for meg, faktisk - men lakris-teene jeg har erfaring med har også vært så velsmakende at jeg tror jeg skal prøve å drikke det daglig en stund fremover!

Den teen har jeg på kjøkkenbenken, nærmest ubrukt hehe. Kanskje på tide å prøve den da

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 12:10   #20
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ringer Acetat er en pose med vann og salter som gis intravenøst. Det den unge damen nok ville frem til. var at væske og salter hjelper når man er svimlende!

Haha, ja ok!! Kanskje ikke så greit for meg å bruke denne Men mer salt, ok, men da menes liksom "vanlig" salt, som i bacon f eks?? Jeg drakk MASSE Farris den dagen, for jeg kjente jo at jeg var svimmel, og hadde hørt at Farris skulle hjelpe.(pga av salt og mineraler som den visstnok inneholder) Men jeg gikk jo rett i bakken likevel

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:24   #21
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

På XXL selger noe som heter Ringer Drink + Kanskje dette kan være noe for deg?

Se link: http://www.xxl.no/kosthold

Tenke jeg skulle lime inn bilde, men det ble bare et kryss. Hvordan gjør dere det??

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:43   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.


Tenke jeg skulle lime inn bilde, men det ble bare et kryss. Hvordan gjør dere det??

Du må høyre- klikke på bildet, kopiere bildeadressen og så bruke tegnet til å lime inn adressen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:45   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Holde pusten, virkelig?? Høres jo helt omvendt ut, men skal definitivt prøves ut. Takk snille

Bare akkurat mens du reiser deg, da, ikke noe lenger!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 14:47   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Haha, ja ok!! Kanskje ikke så greit for meg å bruke denne Men mer salt, ok, men da menes liksom "vanlig" salt, som i bacon f eks?? Jeg drakk MASSE Farris den dagen, for jeg kjente jo at jeg var svimmel, og hadde hørt at Farris skulle hjelpe.(pga av salt og mineraler som den visstnok inneholder) Men jeg gikk jo rett i bakken likevel

Salt som i NaCl, vanlig bordsalt, Maldonsalt, Himalayasalt osv. Holder væske tilbake i kroppen og opprettholder væske/elektrolytt- balansen.

Har du sjekket alt dette hos legen etter siste fødsel? VIKTIG!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 15:22   #25
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Gikk rett i dørken! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Salt som i NaCl, vanlig bordsalt, Maldonsalt, Himalayasalt osv. Holder væske tilbake i kroppen og opprettholder væske/elektrolytt- balansen.

Har du sjekket alt dette hos legen etter siste fødsel? VIKTIG!!!

Har jo vært hos legen og tatt blodprøver, men tror ikke han fant noe uvanlig, bortsett fra mitt vanlige lave stoffskifte og høy urinsyre

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spiste lavkarbopizza og gikk rett ut av ketose Dolsi Ketolysekuren 10 29-04-11 20:28
Gjør jeg det rett ang % fordeling mellom fett og protein? Hjelp Happy girl Spørsmål og svar 0 08-04-11 14:12
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 18:49
Gikk tom! Cherry Spørsmål og svar 1 27-11-10 18:44
Alt gikk jo så bra ... Fofa Generell diskusjon 23 24-11-10 18:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no