Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sjokoladeprinsen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-13, 21:08   #1
Vidos
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 7
Vidos er på en erverdig vei

Sjokoladeprinsen

Er noen av hans sjokolader "lov" når man er i ketose?

Vidos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 23:33   #2
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Sjokoladeprinsen

Det kommer helt an på hvilken sjokolade. Jeg vet han har sjokolade søtet med fruktose og annen sjokolade søtet med maltitol. De sistnevnte kan spises på ketolyse, men i begrensede mengder. noe av maltitol kan bli tatt opp av kroppen og enkelte får veldig mye luft når bakteriene tar resten.. Jeg spiser en sjokoladeprinsens drøm med karamellsmak en gang i uka.

Den opprinnelige sjokoladen var laget med xylitol og det er helt greit og, MEN for mye *-tol er lakserende så det begrenser seg naturlig. (Står somregel advarsel på pastiller og tyggegummier)

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 25-11-13, 22:06   #3
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Sjokoladeprinsen

Jeg kikket på den nettsiden du postet, Sylwester, og der var det en link til nettbutikk, men da jeg klikket på den fikk jeg bare opp at "produktet du ser etter finnes ikke". Hurra! Har du en link til nettbutikken du bruker?

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 25-11-13, 22:34   #4
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Sjokoladeprinsen

Jeg har aldri brukt nettbutikk, men kjøpt produktene på Meny/Ultra. De har begge et godt utvalg fra forskjellige leverandører, inkludert Sjokoladeprinsens drøm :-)

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 09:05   #5
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: Sjokoladeprinsen

Aahh akkurat. Hmm. Da må jeg ut på tur, for her har vi hverken Meny eller Ultra Kanskje like greit med den evnen til å begrense meg som jeg (ikke) har hehe.

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 10:10   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Sjokoladeprinsen

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Aahh akkurat. Hmm. Da må jeg ut på tur, for her har vi hverken Meny eller Ultra Kanskje like greit med den evnen til å begrense meg som jeg (ikke) har hehe.

Jeg så faktisk en Sjokoladeprinsen-sjokolade på den lokale Mix-kiosken i går.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sjokoladeprinsen Blester Spørsmål og svar 12 30-11-11 21:42
Sjokoladeprinsen frihet, lov? miniogmy Spørsmål og svar 4 02-06-11 19:48
Sjokoladeprinsen Simpfan Spørsmål om matvarer og oppskrifter 15 30-03-11 11:06
Sjokoladeprinsen Etherena Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 24-01-11 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no