Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ketostix (igjen)

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-11, 08:12   #1
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Ketostix (igjen)

Startet 4 Jan på ketogent kosthold i håp om å miste noen kilo.
Første 2 ukene fikk eg utslag på stixen, mellom rosa, siste uka har den vært beige noe som indikerer på at den er negativ.. Kva er det eg gjer galt? Har gått ned fra 72kg til 67kg pluss -8,5cm rundt midjen de 2 første ukene, medan siste uka har eg stått still. Har ikke endret på noe ting når det gjeld mat eller drikke.
Håper noen kan svare meg på dette. Vet at resultatet er megabra men det er so rart at stixen plutselig blir bare negativ no.

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:14   #2
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

Startet 4 Jan på ketogent kosthold i håp om å miste noen kilo.
Første 2 ukene fikk eg utslag på stixen, mellom rosa, siste uka har den vært beige noe som indikerer på at den er negativ.. Kva er det eg gjer galt? Har gått ned fra 72kg til 67kg pluss -8,5cm rundt midjen de 2 første ukene, medan siste uka har eg stått still. Har ikke endret på noe ting når det gjeld mat eller drikke.
Håper noen kan svare meg på dette. Vet at resultatet er megabra men det er so rart at stixen plutselig blir bare negativ no.

Må være pga maten du spiser, hvis du legger ut en typisk dagsmeny her så er det nok lettere å se hva du har gjort feil

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:24   #3
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Må være pga maten du spiser, hvis du legger ut en typisk dagsmeny her så er det nok lettere å se hva du har gjort feil

Frokost: egg/ost m/bacon.
Lunsj: Kylling/kjøtt med bacon, rosenkål og brokkoli eller om eg er mett so spiser eg 7-8 gullsalami m/ost og agurk.
Middag: kjøttdeigform med rosenkål og brokkoli eller kjøtt, salat og grønnsaker,bruker 2ss bearnaisesaus eller smør på grønnsakene.

Mellom: Gullsalami m/ost og agurk

Drikker ca 2-3 l vann om dagen
2 kopper kaffe

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:27   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Det første som slår meg er gullsalamien. Salt ? Vannansamling ?
Er det hjemmelaget bernaise eller pose ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:30   #5
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det første som slår meg er gullsalamien. Salt ? Vannansamling ?
Er det hjemmelaget bernaise eller pose ?

Ja salamien er vel kanskje for salt, og ja bruker pose, ikke mer en 2 ganger i uka toppen Bruker stortsett smørdampet grønnsaker

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:38   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Masse karber i pose- sausene.Bedre å bruke Fjordland ferdigsaus!

None kvinner får ikke utslag på stiks i forbindelse med mens, forresten.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:42   #7
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Masse karber i pose- sausene.Bedre å bruke Fjordland ferdigsaus!

None kvinner får ikke utslag på stiks i forbindelse med mens, forresten.

Skal kutte ut sausen og gullsalamien å sjå om det hjelper Mensen er eg akkurat ferdi med (heldigvis) 3 dager sia

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:46   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

Mensen er eg akkurat ferdi med (heldigvis) 3 dager sia

Og stiksen har vært negativ den siste uken......
Henger fint sammen, det!

Husk at du ikke må henge deg opp i stiksen. Den sier bare noe om innholdet i urinen din.Det finnes mange "feilkilder". Drikker du mye så urinen blir tynnet ut, vil du ikke få utslag. Trener du mye så ketonene blir brukt opp til energi, vil det ikke være overskuddsketoner i urinen osv.

Dersom du vet at du gjør det meste riktig og vekten/cm går nedover, er det viktigere enn hva stiksen viser!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:50   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Først og fremst: Fantastisk resultat !
Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men utgangspunktet ditt er jo ikke så mye overvekt og det er de som har lite å ta av (eller er nærme målet) det generelt sett går saktest for, men du har stått stille i EN UKE! Det er ikke noe å tenke på. Kroppen går litt i rykk og napp, særlig etter et så formidabelt vekttap, og det kan ta fire-seks uker fra oppstart til kroppen er i full fettforbrenning.
Som det nevnes er posebearnaisen ikke noe særlig. Fjordland er visst greit nok, men ellers er det utrolig lett (og godt!) å lage sin egen.

Når måler du på døgnet? Det tidspunktet som gir mest riktig resultat er et par timer etter dagens siste måltid. Trener du? I tilfelle kan du faktisk ha brukt opp overskuddsketonene. Husk at sticksene egentlig ikke sier noe om hva som skjer i kroppen din, kun i urinen .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:51   #10
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Og stiksen har vært negativ den siste uken......
Henger fint sammen, det!

Husk at du ikke må henge deg opp i stiksen. Den sier bare noe om innholdet i urinen din.Det finnes mange "feilkilder". Drikker du mye så urinen blir tynnet ut, vil du ikke få utslag. Trener du mye så ketonene blir brukt opp til energi, vil det ikke være overskuddsketoner i urinen osv.

Dersom du vet at du gjør det meste riktig og vekten/cm går nedover, er det viktigere enn hva stiksen viser!

Takker for svar Får satse på at det er den berømte uka sin feil at stixen er neg. Og ja eg drikker endel vann spesielt på kvelden Trening er så som så, det blir spasertur med vogn kvar dag, men ikke noe utenom det.

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:12   #11
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Først og fremst: Fantastisk resultat !
Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men utgangspunktet ditt er jo ikke så mye overvekt og det er de som har lite å ta av (eller er nærme målet) det generelt sett går saktest for, men du har stått stille i EN UKE! Det er ikke noe å tenke på. Kroppen går litt i rykk og napp, særlig etter et så formidabelt vekttap, og det kan ta fire-seks uker fra oppstart til kroppen er i full fettforbrenning.
Som det nevnes er posebearnaisen ikke noe særlig. Fjordland er visst greit nok, men ellers er det utrolig lett (og godt!) å lage sin egen.

Når måler du på døgnet? Det tidspunktet som gir mest riktig resultat er et par timer etter dagens siste måltid. Trener du? I tilfelle kan du faktisk ha brukt opp overskuddsketonene. Husk at sticksene egentlig ikke sier noe om hva som skjer i kroppen din, kun i urinen .

Når det gjeld måling so blir det i 22 tida medan siste måltid har vært inntatt i 17-18 tida
Ja eg kan ikke klage på reslutatet, høgda mi er 166cm, men det som er so pussig er at stixen plutselig er blitt neg, men det kan no vere at eg har hatt mens da?

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:22   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

Når det gjeld måling so blir det i 22 tida medan siste måltid har vært inntatt i 17-18 tida
Ja eg kan ikke klage på reslutatet, høgda mi er 166cm, men det som er so pussig er at stixen plutselig er blitt neg, men det kan no vere at eg har hatt mens da?

Ja, det er en mulighet! Men ikke tenk så mye på det! Jeg prøver å anbefale folk å teste med sticks minst mulig, og lytte til og 'kjenne' på kroppen mest mulig .
Med 67 kg på 166 cm er du normalvektig. Klart, jeg vet jo ikke mye om kroppsbygginga di, men det kan hende du ikke går ned mer i kilo, men bare kommer mer på plass i kroppsammensettinga di (fett/muskler).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:33   #13
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det er en mulighet! Men ikke tenk så mye på det! Jeg prøver å anbefale folk å teste med sticks minst mulig, og lytte til og 'kjenne' på kroppen mest mulig .
Med 67 kg på 166 cm er du normalvektig. Klart, jeg vet jo ikke mye om kroppsbygginga di, men det kan hende du ikke går ned mer i kilo, men bare kommer mer på plass i kroppsammensettinga di (fett/muskler).

Ja eg får prøve å teste litt mindre med stixene og heller lytte
Nei eg er ikke overvektig, men røykeslutt(7 år sia) og 4 svangerskap har gjort ett stort hopp i vekta..Vekta var 60 frem til siste svangerskap.Men går eg ikke ned mer so er det ok det ogsåfår heller stramme opp det som henger her,he he

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:37   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

Ja eg får prøve å teste litt mindre med stixene og heller lytte
Nei eg er ikke overvektig, men røykeslutt(7 år sia) og 4 svangerskap har gjort ett stort hopp i vekta..Vekta var 60 frem til siste svangerskap.Men går eg ikke ned mer so er det ok det ogsåfår heller stramme opp det som henger her,he he

Skjønner! Men en kropp endrer seg etter svangerskap også. Mange kan nok ikke regne med å ha den samme vekta man hadde da man var "ung og uberørt" , og den vekta du hadde da er kanskje ikke den rette for kroppen din nå!
Men du har uansett gjort et sunt og fornuftig valg av kosthold, og det er kroppen din kjempeglad for

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:45   #15
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Skjønner! Men en kropp endrer seg etter svangerskap også. Mange kan nok ikke regne med å ha den samme vekta man hadde da man var "ung og uberørt" , og den vekta du hadde da er kanskje ikke den rette for kroppen din nå!
Men du har uansett gjort et sunt og fornuftig valg av kosthold, og det er kroppen din kjempeglad for

He he, ung og uberørt
Du har nok rett, men når man har vært bortskjemt med at dei 3 første s.skapene kom på 8-10 kilo som var forsvunnet når eg reiste heim fra føden da blir man litt.. ja ka skal eg sei, litt snurt når det etter 4 ligger 12 ekstra Men ja eg trøster meg med at kroppen har det bedre med dette kostholdet enn all den karboen den fikk tidlegare

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 19:44   #16
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Ketostix (igjen)

Jeg har fått med meg at man fint kan være i ketose selv om stix er negativ, og at man ikke skal stole blindt på stixene, selvsagt ikke Men jeg merker ikke så mye på kroppen ennå, verken ene eller andre veien, så jeg kjøpte stix for å ha en viss peiling på om jeg er der jeg skal være eller ikke

Jeg lurer imidlertid på om man kan få utslag på stixene UTEN at man er i ketose? Virker sånn på det jeg har lest her. Noen som vet hvorfor?
Jeg har bare holdt på med ketolyse i 4 dager, og prøvde første gang ketostix i dag og fikk rosa utslag. Målte da jeg kom hjem fra jobb, fem timer etter lunsj men før middag. Hadde ikke trent.

Typisk meny er to egg m to osteskiver til frokost, liten salat m kylling/reker/annet kjøtt og rømme til lunsj, 150g kjøttdeig stekt i smør m blomkålmos m/fløte til middag. 1,5-2 liter vann. Litt pepsimax el kaffe. Hvis jeg spiser lite grønt til lunsj tar jeg litt mer til middag, og omvendt.

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 20:52   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Jeg har fått med meg at man fint kan være i ketose selv om stix er negativ, og at man ikke skal stole blindt på stixene, selvsagt ikke Men jeg merker ikke så mye på kroppen ennå, verken ene eller andre veien, så jeg kjøpte stix for å ha en viss peiling på om jeg er der jeg skal være eller ikke

Jeg lurer imidlertid på om man kan få utslag på stixene UTEN at man er i ketose? Virker sånn på det jeg har lest her. Noen som vet hvorfor?
Jeg har bare holdt på med ketolyse i 4 dager, og prøvde første gang ketostix i dag og fikk rosa utslag. Målte da jeg kom hjem fra jobb, fem timer etter lunsj men før middag. Hadde ikke trent.

Typisk meny er to egg m to osteskiver til frokost, liten salat m kylling/reker/annet kjøtt og rømme til lunsj, 150g kjøttdeig stekt i smør m blomkålmos m/fløte til middag. 1,5-2 liter vann. Litt pepsimax el kaffe. Hvis jeg spiser lite grønt til lunsj tar jeg litt mer til middag, og omvendt.

Det er faktisk vanlig at kroppen "er i ketose" på morgenen feks hvis det er mange timer siden man har spist, uansett kosthold. Derfor vil jeg anta at utslagene på ketoner viser at du "er i ketose" - forstår ikke helt hvordan du mener at du "ikke er i ketose"?

Det mest riktige resultatet får man om man måler et par timer etter dagens siste måltid

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 22:25   #18
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er faktisk vanlig at kroppen "er i ketose" på morgenen feks hvis det er mange timer siden man har spist, uansett kosthold. Derfor vil jeg anta at utslagene på ketoner viser at du "er i ketose" - forstår ikke helt hvordan du mener at du "ikke er i ketose"?

Det mest riktige resultatet får man om man måler et par timer etter dagens siste måltid

Jepp, forstår det. Jeg forklarte meg sikkert litt klønete Evt så tenker jeg bare klønete...
Kan stixen vise rosa/lilla pga andre ting enn at man spiser riktig mengde (altså lite nok) karbs? For eks for mye/lite fett, for mye/lite vann...osv...

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:16   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Jepp, forstår det. Jeg forklarte meg sikkert litt klønete Evt så tenker jeg bare klønete...
Kan stixen vise rosa/lilla pga andre ting enn at man spiser riktig mengde (altså lite nok) karbs? For eks for mye/lite fett, for mye/lite vann...osv...

Stixen måler ketoner i urinen din - that's it. Drikker du mye vann kan den vise lysere utslag enn om du drikker lite vann feks.
Folk som faster eller går på ultralavkcaloridietter vil også være i ketose fordi de spiser så lite.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ang ketostix vimseguri Spørsmål og svar 5 07-11-10 22:50
Ang. ketostix? twinnsy Lavkarbo generelt 6 24-02-10 14:14
Ketostix lura Spørsmål og svar 6 04-03-09 22:43
Hmm ... I ketose på ketolyse-ketostix, men ikke på ketostix fra apoteket? wollafruen Ketolysekuren 10 15-02-09 12:14
Ketostix polvott Spørsmål og svar 11 29-05-06 20:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no