Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Veldig fornøyd

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-06, 09:54   #1
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Veldig fornøyd

Dette forumet et skikkelig bra. Både innholdsmessig og hvordan det er lagt opp. Og ikke minst har jeg fått et særdeles godt inntrykk av medlemmene her. Flinke og hjelpsomme. Viktig for en som er så ny som meg. Men det er en ting jeg savner litt.. Det er muligheten til å få opp en oversikt over de trådene som har nytt innlegg og en oversikt over de trådene en selv har innlegg i. Stikk innom Slankenett.no så ser dere det der i praksis under mine innlegg, nye innlegg. Er ikke så glad i dette manuelle abonnenmentsopplegget på tråder som er her inne. Så er det mulig å skifte opplegg til automatisk oversikt slik som de har inne hos SN?

Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 10:01   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Veldig fornøyd

Hei du

Kanskje jeg ikke helt skjønner hva du etterlyser? For det finnes muligheter for å se "nye innlegg", "nye innlegg siste xx dager", tråder du har innlegg i selv osv. osv. her

I "headingen" er det en egen knapp som heter "Nye innlegg". Der er det også en knapp som heter "Søk". Dette er en nedtrekksmeny hvor det er mange forskjellige valg.

Men kanskje jeg misforsto deg? Kanskje det er noe helt annet du mente?

VILJEN min til å hjelpe er stor i dag - men EVNEN er det dårligere med. Etter en uke med bare 3-4 timers søvn hver natt....

og Velkommen forresten

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 10:03   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Veldig fornøyd

Kontrollpanel, der finner du tråder du har skrevet i
og
uleste innlegg så finner du tråder med nye innlegg i

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 10:04   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Veldig fornøyd

Du finner det du leter etter under 'søk' øverst.

Sist jeg sjekka så abonnerte alle nye medlemmer automatisk på tråder de deltar i. Ønsker du å abonnere på en tråd uten å skrive innlegg så trenger du å gjøre det manuellt. Du kan også sette innstillingene for trådabonnement i kontrollpanelet ditt.

Abonnerte tråder finner du i kontrollpanelet

Takk for god tilbakemelding!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 10:09   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Veldig fornøyd

Den nye "søk"-funksjonen er helt glimrende, og der kan du søke på uleste innlegg, innlegg med ett svar, innlegg du har svart på osv. HP har gjort en fantastisk jobb med dette forumet, og det er fantastiske mennesker som er her inne. Jeg blir varm om hjertet når jeg tenker på dem, og er glad for at du trives allerede.

  Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 10:16   #6
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Veldig fornøyd

Jammen, nå har jeg funnet ut av det. Fiksa litt på options så visp var alt jeg trengte på plass.
Tusen takk for hjelpa dere! Blir bare mer og mer fornøyd med detta stedet jeg!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Det går veldig fort!!? Spinny Ketolysekuren 13 21-06-05 19:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no