Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Kostholdsveiledning

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-05, 13:49   #1
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Kostholdsveiledning

Jeg var på kostholdsveiledning klokka elleve i dag... Tvungen... Jeg sa "jeg gikk på et 8 ukers kostholdkurs og var ferdig to uker før jeg kom hit". Ingen har vel noe med hva slags kostholdskurs jeg har gått på.. Hehehe... Men jeg slapp ikke unna forde... Så da fant jeg ut at jeg fikk prøve å gjøre noe morsomt ut av det... Så da spilte jeg "bingo".. Hun stakkars dama sa ikke mye som jeg ikke hadde skrevet opp..
Det var en del komentarer som kom fra de andre som jeg syns var litt bra... En som spurte hvorfor de hadde det så bra når de spiste masse fett i gamle dager lixom.. Og da sa hun at det hadde noe med aktiviteten å gjøre.. Og da sa jeg "også hadde de ikke så mye "raske karbohydrater"". "Nei det er jo forsåvidt riktig", sa hun, også skiftet hun fort tema.. Hun brukte selv utrykket "raske karbohydrater" om sjokolade og sukker.
Også sa hun sånn som spis mye mer grønnsaker og poteter enn av kjøttet..
Mææn ass...
Men bingo var vaffal gøy!!! Man får ikke mer morro enn man lager selv vettu... Hehehe

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 30-06-05, 15:07   #2
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Driver å leser læreboka til desse gale folka, ha funne eindel sjølvmotsigelsar og dårlig argumenterte konklusjonar.
Skal poste dei når eg er ferdig med boka.

Know your enemy

205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no