Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hva savner dere mest å spise?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-11, 19:55   #1
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Hva savner dere mest å spise?

Jeg for min del sliter veldig med å holde meg unna frukt.. Jeg er vant med å fråtse i frukt, og nå prøver jeg å kun spise litt bringebær på kvelden.. Jeg har alltid frukt i huset pga barna, og jeg synes det er sååååå vanskelig å holde meg unna Hva er det dere savner mest å spise etter dere la om kostholdet??

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 20:01   #2
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Hva savner dere mest å spise??

Akkurat nå... God gammeldags brun saus og syltede grønne tomater (er så mye mel og sukker).. til svinefileten som jeg spiser...

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 20:41   #3
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Chips i alle varianter ...

Fiskeboller i hvit saus.

Hvetebrød med syltetøy.

Dette er noen av grunnene til at jeg ble stor, så da lar jeg det være.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 20:45   #4
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Hva savner dere mest å spise?

havregryn, musli og frokostblanding..!

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 21:07   #5
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Skikkelig pizza, og frokostblanding...

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 21:11   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Appelsinjuice, TortillaChips + vanlig chips, Caramello og Crispo sjokolade, sjokoladepudding og vailjesaus, alle slags kaker, brunost og komler.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 21:17   #7
tora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 21
tora er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Marsipankake

tora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:26   #8
mysil
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 43
Innlegg: 201
mysil er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Jeg savner kjapp mat når man har dårlig tid Ellers er det ikke noe spes jeg savner, maten på lavkarbo er jo så god, og lysta på godis, pottis og anna usunn mat er helt borte

__________________







mysil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:28   #9
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest å spise??

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Akkurat nå... God gammeldags brun saus og syltede grønne tomater (er så mye mel og sukker).. til svinefileten som jeg spiser...

Hmmmm brun saus lager du enkelt av Erlings oksefond (kjøpes på Rema) blander inn litt fløte og soyasaus nydelig brun saus, kan også ha i hele pepper så blir det peppersaus, smaker faktisk som "vanlig" brun saus:-) prøv deg frem hva du liker best, så finner du nok din favorittmåte å lage sausen på:-)

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:32   #10
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Appelsinjuice, TortillaChips + vanlig chips, Caramello og Crispo sjokolade, sjokoladepudding og vailjesaus, alle slags kaker, brunost og komler.....

Sjokoladepudding kan lages alla lavkarbo, samme kan vaniljesaus, masse gode lavkarbo kaker finnes det også, caramello og crispo sjokolade kan vel lages selv alla lackarbo, vio jeg tro, bare til å prøve seg frem:-)
Jeg har hatt gjester idag og alle har spist lavkarbo kaker og dessert uten å vite det:-) he,he.....de ble litt paff da jeg fortalte det, men de likte det jo og hadde jo spist masse, så de kunne ikke plutselig si nei jeg likte det ikke.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:35   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Jeg for min del sliter veldig med å holde meg unna frukt..

Frukt smaker faktisk bare vann etter en stund på lavkarbo. Skikkelig skuffende da jeg skulle skeie ut med et av mine favorittepler

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

havregryn, musli og frokostblanding..!

Du kan lage nydelig musli av solsikkekjerner, linfrø, hakkede nøtter og soyaflokker. Bland med tyrkisk youghurt og bringebær

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:37   #12
galbi
Medlem
 
galbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 81
galbi er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest å spise?

brød og bakverk fra Åoent bakeri. men det går bra uten også

__________________
galbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:42   #13
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Hva savner dere mest å spise??

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Hmmmm brun saus lager du enkelt av Erlings oksefond (kjøpes på Rema) blander inn litt fløte og soyasaus nydelig brun saus, kan også ha i hele pepper så blir det peppersaus, smaker faktisk som "vanlig" brun saus:-) prøv deg frem hva du liker best, så finner du nok din favorittmåte å lage sausen på:-)

Takk og takk. Det er på en måte noe jeg har tenkt mye på at jeg kom til å savne i fremtiden, selv om jeg ikke spiste det så ofte. Og min pleide å være fet... Så kan jeg jo eksperimentere med å brune litt smør å ha i... Igjen takk !!

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:45   #14
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Søte gule epler. Og ferske rundstykker. Men det er en vanesak og jeg savner det ikke nå. Frisk salat erstatter frukt, og jukseloff av egg erstatter brød veldig bra, synes jeg. Jeg har det finfint jeg. Særlig fordi det fuinker så veldig bra for å få ønsket vekt. For meg er det å være tynn større lykke enn å kunne gnafse hva som helst.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:49   #15
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Pastagugge. Og pommes frittes. Men det siste er greit egentlig, for det er jo så j#€&" usunt. Men pastaguggen erstatter jeg med squash da, skjærer det i tynne strimler og steker til det er mykt, blander med ost og litt tomatpure. Namnam.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:59   #16
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest å spise?

hjemmebakte varme rundstykker med brunost.
vannmelon, druer og appelsin.
men det går greit. skal spise litt frukt på stranda til sommeren

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:02   #17
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Frukt smaker faktisk bare vann etter en stund på lavkarbo. Skikkelig skuffende da jeg skulle skeie ut med et av mine favorittepler


Du kan lage nydelig musli av solsikkekjerner, linfrø, hakkede nøtter og soyaflokker. Bland med tyrkisk youghurt og bringebær

ja, har laget musli med nøtter og frø har ikke prøvd med soyaflokker i da, men har nettopp kjøpt det, så da skal jeg putte oppi det også neste gang jeg skal lage musli tusen takk for tips!

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:03   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Pasta, my greatest love

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:07   #19
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Moro å lese om hvor forskjellige vi er... Jeg greier meg fiiiin uten både pasta, frokostblandinger og kaker bare jeg får ha frukten min.... Fruktsalat med krem.. MMMM,,, Finnes ikke bedre godis

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:08   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Frukt trodde jeg skulle bli skikkelig vanskelig å ligge unna. Men har ikke spist frukt på type fire år og det frister så absolutt ikke, selvom jeg spiser Lindbergsk og fint kan ta meg en frukt om jeg vil det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:09   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Bare for å være litt kjip, å tenke på hva man savner er ofte ikke den beste motivasjonen for å holde ut...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:11   #22
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Holdt på å si at jeg savner ris, men så kom jeg på at det ikke er risen som er god, det er gryten/curryen/sausen. Og den spiser jo jeg fortsatt, og mer av. Men savner det enkle med "vanlig mat", muligheten til bare å ta noe kjapt når en er sliten etter jobb.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:13   #23
Bolletryne
Juniormedlem
 
Bolletryne sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Nordaførr
Alder: 52
Innlegg: 18
Bolletryne er ny på veien

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Jeg savner gulrot... Og frukt, særlig appelsiner på denne tida når de begynner å bli søte og saftige

__________________



Start Ketolyse 11.05.09 Lindberg-inspirert lavkarbo fra 06.11.09.
Bolletryne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:17   #24
tkh
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Spydeberg
Alder: 48
Innlegg: 90
tkh er på en erverdig vei

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Savner ikke så mye og egentlig ikke brød, bortsett fra hvitløksbrød.

__________________
Startet på nytt 25.01.11


Min rabattkode på Iherb: UDE982 - den gir $5 i rabatt ved 1. kjøp.
tkh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 23:17   #25
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Hva savner dere mest å spise?

Heldigvis så tåler kroppen min hvetemel veldig dårlig.. En tur på peppes pizza, og resten av kvelden er ødelagt i form av en vond og oppblåst mage med masse luft i.. Det aller, aller verste jeg kan spise er bensinstasjonboller. Da får jeg noe som minner meg om kolikksmerter Så sånnsett så er det greiere å ikke savne disse prodiktene i og med at jeg rett og slett blir dårlig av dem... men jeg kjenner jo savnet litt fremdeles.. I går var mamma barnepike mens jeg var på jobb, og da reiste de inn til Ski storsenter og spiste på peppes.. Kjente jeg ble litt småmisunnelig og hadde fryktelig lyst på jeg også.... Men kjekt at de legger inn sånne ting når jeg er på jobb da

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Savner dere Smash-sjokoladen? Se her SunnhetMedSirrup Kake/dessert og snacks 65 24-03-11 00:35
Hva er du mest glad for at du kan spise på Ketolyse? Jabba Ketolysekuren 23 04-01-09 18:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no