Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Vedvarende vekttap

Har jeg nådd mitt Kritiske Karbohydrat Nivå for Tap (KKNT)?

Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-07, 11:36   #1
london
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2
london er på en erverdig vei

Har jeg nådd mitt Kritiske Karbohydrat Nivå for Tap (KKNT)?

Er i vedvarende vekttap-fasen, og det går veldig bra. Har totalt gått ned fra 111 kilo til 100.5 kilo siden 14. februar. Jeg er nå på 45g karbohydrater per dag, men siden jeg begynte med det har jeg ikke gått ned, og faktisk gått opp et par hundre gram. Skal holde meg på 45g ut uka, og se hvordan det går, men lurer på om jeg kan ha nådd KKTN? Noen som kan dele sine KKTN med meg? Vil helst ikke legge meg på for lavt nivå heller :-)

london er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo, og i ketose ved vektreduksjon Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 15:35   #2
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 52
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: Har jeg nådd mitt Kritiske Karbohydrat Nivå for Tap (KKNT)?

Opprinnelig lagt inn av london, her.

Er i vedvarende vekttap-fasen, og det går veldig bra. Har totalt gått ned fra 111 kilo til 100.5 kilo siden 14. februar. Jeg er nå på 45g karbohydrater per dag, men siden jeg begynte med det har jeg ikke gått ned, og faktisk gått opp et par hundre gram. Skal holde meg på 45g ut uka, og se hvordan det går, men lurer på om jeg kan ha nådd KKTN? Noen som kan dele sine KKTN med meg? Vil helst ikke legge meg på for lavt nivå heller :-)


Står å lese i Atkins VVT at når du ikke lenger går ned i vekt,eller begynner legge på deg, så bør du gå ned 5g.karb.Da har du antagelig funnet ut hvor mye karb. DU kan spise for å fortsette å gå ned i vekt.Står også at for de fleste mennesker er dette et sted mellom 40 og 60g. karb. daglig.
Håper dette var til litt hjelp...

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 16:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no