Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Larver i atkinsbar fra dialife

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-07, 07:51   #26
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

det burde være en slik norsk butikk. men alt jeg trengte

ingen så vil starte lavkarbo butikk? eheh

Det har jeg også tenkt på!! Jeg har veldig lyst å starte en slik butikk. Men det er jo en del jobb med det.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 09:20   #27
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det har jeg også tenkt på!! Jeg har veldig lyst å starte en slik butikk. Men det er jo en del jobb med det.

ja det er det nok. men det er jo med hvilken som helst butikk egentlig

men jeg tror at du vil få en gansk så okay stor kunde krets, alle her på forumet

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 09:39   #28
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

men jeg tror at du vil få en gansk så okay stor kunde krets, alle her på forumet

Ja, om jeg hadde startet en slik butikk, så hadde det nok vært fint å reklamere litt på dette forumet.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:22   #29
Villemo
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 74
Villemo er ny på veien

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Uuuuæh! Å Gud så grusomt!! Jeg føler enormt med deg! Og du som skal på ferie og alt. Skrekk og gru og mye mer enn det. Jeg har vært skikkelig sugen på noe snop i dag, men denne artikkelen fikk meg veldig fort vekk fra de tankene skal jeg si deg. Har nemlig tre atkins barer i skapet, nokså like de du fikk larver av. Åh herregud, det er bare så innmari ekkelt.

Synes også at både Atkins folka og Dialife fortjener kritikk. "vanlig med larver i maten", hva i he.... slags mat spiser de i USA? Jeg pleier ikke spise så mye larver.

God bedring, håper dette ikke ødeleger hele ferien for deg!

Klem Villemo :-)

Villemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 20:39   #30
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ja, om jeg hadde startet en slik butikk, så hadde det nok vært fint å reklamere litt på dette forumet.


Go For It !

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 14:21   #31
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Tenkte på deg Silje, da jeg leste denne... Du snakket om å gå til pressen..?

http://www.nettavisen.no/innenriks/article1368061.ece

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 14:37   #32
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Jeg fikk en gang en flatbrødpakke med kokonger i spinn på baksiden av en leiv. Den leiven jeg spiste på.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 14:42   #33
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

fikk en liten kompensasjon igår i posten. men det er ikke noe jeg spesielt liker. :P men men jeg får se når jeg kommer hjem fra thailand. vi drar på mandag så jeg har ikke spesiellt god tid :P

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 15:06   #34
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Kan jeg spørre hva du fikk?..:Flere barer??..
Uffameg...er så fælt dette...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:20   #35
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

fikk en liten kompensasjon igår i posten. men det er ikke noe jeg spesielt liker. :P men men jeg får se når jeg kommer hjem fra thailand. vi drar på mandag så jeg har ikke spesiellt god tid :P

Som den nysgjerrigperen jeg er... så må jeg jo bare spørre.. selv om det ikke er særlig dannet
Hva fikk du da... ?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:38   #36
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

jeg og lure

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:18   #37
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Men du Silje, jeg har tenkt ... de larvene kan umulig ha "slått seg ned" i tarmen din? Hadde det vært en type mark/orm, så ... men larver er jo pr def uutviklede individer, og dermed kan de ikke legge egg! Så de eggene du har sett i avføringen må du ha spist, de kan ikke ha blitt lagt etter at du fikk i deg dette.

Skjønner ikke helt hvordan en lege kan gi deg åtte ganger vanlig dose av vermox på bakgrunn av dette, det høres ikke veldig fornuftig ut ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 06:22   #38
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Kan jeg spørre hva du fikk?..:Flere barer??..
Uffameg...er så fælt dette...

ja jeg fikk: en av den samme så larvene var i, den blir nok ikke spist. litt for ekkelt. + pluss tre andre av en ny type som jeg egentlig ikke liker.

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Som den nysgjerrigperen jeg er... så må jeg jo bare spørre.. selv om det ikke er særlig dannet
Hva fikk du da... ?

totalt 4 barer. 1 lik den som kom med ekstra proteiner i og 3 andre-

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

jeg og lure



Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men du Silje, jeg har tenkt ... de larvene kan umulig ha "slått seg ned" i tarmen din? Hadde det vært en type mark/orm, så ... men larver er jo pr def uutviklede individer, og dermed kan de ikke legge egg! Så de eggene du har sett i avføringen må du ha spist, de kan ikke ha blitt lagt etter at du fikk i deg dette.

Skjønner ikke helt hvordan en lege kan gi deg åtte ganger vanlig dose av vermox på bakgrunn av dette, det høres ikke veldig fornuftig ut ...

legen jeg var hos er ikke min fastlege, sånn turnus greie. han kunne redegjør for hvilken type det var, ( lettere inkompetent lege) så han ga meg en super hestekur så skulle ta det meste.

vanlig dose er 1 tabl i uka, men jeg tok 2 til dagen i 3 dager, så pause i 14 dager og rett før jeg drar hjem er det på tide med en ny kur.

tingen er at i mine øyne var det som var i baren, er larver, men det kan være noe annet ekkelt. og når jeg oppdaga at baren inneholdt mer enn jeg hadde betalt for så jeg ikke etter egg. men kun flere larver.

og det som kom ut på porselenet var definitivt egg, de liknet på sesamfrø med sort tupp. og jeg hadde ikke spist sesamfrø på den tid jeg kan huske.

uansett hvor det har kommet fra og hva det er, så var det inni meg. men jeg merker ingenting nå heldighvis.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 20:28   #39
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Åh, herregud!

Dette har ikke jeg sett før nå. Og jeg som lykkelig hentet pakke fra Dialife i dag. Dog uten Atkinsbarer, da.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 20:58   #40
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Denne tråden så jeg ikke før i dag og jeg tror jeg har spist min siste bar etter det bildet!

Det er jo helt utrolig og håndteringen og kompensasjonen var smålig...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:43   #41
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

hva fikk du i kompensasjon forresten??

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:48   #42
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

hva fikk du i kompensasjon forresten??

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

ja jeg fikk: en av den samme så larvene var i, den blir nok ikke spist. litt for ekkelt. + pluss tre andre av en ny type som jeg egentlig ikke liker.

totalt 4 barer. 1 lik den som kom med ekstra proteiner i og 3 andre-

...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 23:22   #43
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Du KØDDER??.....Du skulle fått HELE bestillinga di refundert, samt at de burde betalt lege og alt for deg..Og bedt så VELDIG om unnskyldning!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 01:14   #44
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

ja. veldig dårlig. så jeg oppfordrer alle til å boikotte hele dialife.
det skal hvertfall jeg. punktum.
god service, my ass. god service helt frem til ting ikke går veien :P

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:26   #45
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

å FY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der ble jeg kvitt suget etter ATKINS bar !! Syned du burde gå til media jeg og ta kontakt med ATKINS produsentene direkte-dialife er vel bare et dårlig mellomledd? De bør definitivt boikottes!! LilleRosin- skal vi slå oss sammen ? Har også tenkt på det behovet er stort

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:31   #46
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

ÆSJ!! Jeg tror jeg boikotter hele Atkinsgreia jeg. FYSJ!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 09:04   #47
Linnmk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østfold
Alder: 47
Innlegg: 32
Linnmk er på en erverdig vei

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Å fysj! Det må jo være det verste man kan få i munnen. Jeg tror jeg hadde dødd og så spydd. Eller omvendt.

Signerer.

Jeg tror jeg (seriøst altså) hadde blitt alvorlig syk hadde dette hendt meg. Jeg tåler lite i matveien fra før og noe sånnt tror jeg faktisk ville ført til en form for psykisk sykdom. Paranoia der jeg forsøkte klore, skrape og manuelt fjerne hvert eneste spor av baren, larvene og eggene...

Og ja jeg vet det er "normalt" med mark i magen nå og da og særlig hos barn. Samt denne bendelormen og sånn. Men hadde dette hendt med meg så hadde jeg nokk gått inn i sjokk eller noe. Kjenner jeg vrir meg bare ved tanken!!!

*grøss**grøss**grøss*

Har du vært i avisa?

__________________

Linnmk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...nybegynner!! Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 09:21   #48
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Linnmk, her.

Jeg tror jeg (seriøst altså) hadde blitt alvorlig syk hadde dette hendt meg.

...noe sånnt tror jeg faktisk ville ført til en form for psykisk sykdom. Paranoia der jeg forsøkte klore, skrape og manuelt fjerne hvert eneste spor av baren, larvene og eggene...

Me too!! Kunne ikke sagt det bedre....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra "dum" til geni med Eye q ?? elian Kosttilskudd 3 30-01-11 02:01
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Sakset fra Dagbladet i dag..... Pianoman Nyheter / media 4 09-03-05 11:44
Har Fått Svar Fra Vg !! Nille Nyheter / media 13 09-12-04 10:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no