Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dialife: pasta og kokosmel

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-07, 11:47   #1
cariell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 47
Innlegg: 12
cariell er på en erverdig vei

Dialife: pasta og kokosmel

Heisann!
Sitter og titter litt på www.dialife.dk, og lurer på om det er noen her som vet om vi på ketolyse kan spise noen av disse produktene?
Tenker på f.eks pasta, tortillas, syltetøy...
Og kokosmel!!
Er det noen som har prøvd det?

Hadde litt lyst å bestille, men tenkte jeg skulle prøve å finne ut litt mer om det først...

cariell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 12:03   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dialife: pastaog kokosmel

Hva du kan spise kommer an på hvor mye karber det er i produktene og hva de er laget av.

Mama Lupes lavkarbo tortillas har 3 karber pr stk. Innholdsfortegnelsen er OK.

Kokosmel er også OK på ketolyse, 1 gram karber pr 100 gram vare

Pastaen vet jeg ikke hva inneholder....

Og når det gjelder syltetøyet er jeg tvilende til at det inneholder 0 karber. Det er ikke praktisk mulig, siden bær jo inneholder karber, og de forsvinner ikke av seg selv. Savner en mer nøyaktig innholdsfortegnelse. Mistenker at det er noe "gørr" uten bær men med tilsatt kunstig smak av bær

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 12:13   #3
cariell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 47
Innlegg: 12
cariell er på en erverdig vei

Sv: Dialife: pastaog kokosmel

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Og når det gjelder syltetøyet er jeg tvilende til at det inneholder 0 karber. Det er ikke praktisk mulig, siden bær jo inneholder karber, og de forsvinner ikke av seg selv. Savner en mer nøyaktig innholdsfortegnelse. Mistenker at det er noe "gørr" uten bær men med tilsatt kunstig smak av bær

Når du sier det så høres det logisk ut. For det stod at det inneholdt ingen kalorier heller. Og det gjaldt egentlig de fleste produktene til denne produsenten...

Noen som har noen erfaring med å bake med kokosmelet?

cariell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 12:38   #4
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Dialife: pastaog kokosmel

Sitter her å har kjempe lyst til å bestille noe fra dialife. Er det noen som har noen anbefaliger?? Man bør kanskje kjøpe en del for at det skal bli lønnsomt

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 13:22   #5
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Dialife: pasta og kokosmel

vil bare minne dere på å tenke dere om minst to ganger.
husk bare hva som skjedde med meg, når ting ikke gikk bra for de i dialife.

selv www.netrition.com er nok litt dyrere i frakt siden de er i usa, så virker de minst 10 ganger mer seriøse.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 14:06   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Dialife: pastaog kokosmel

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Pastaen vet jeg ikke hva inneholder....

Man tager en vekt og veier opp 56 gram tørr pasta. Koker den i passelig mengde vann til den er bortimot al dente. Siler godt av og nyyyyter!!!! Denne er virkelig god!!

Det står på pakka at den inneholder 5 karber pr servings (dvs pr disse 56 oppmålte grammene av tørr pasta) Og det står lavkarbo på pakken, så jeg regner med at den er ok. Spiser pasta eller disse lefsene hver dag jeg. Knallgodt!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 16:59   #7
megselv
Medlem
 
megselv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 39
Innlegg: 470
megselv er ny på veien

Sv: Dialife: pasta og kokosmel

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje, her.

vil bare minne dere på å tenke dere om minst to ganger.
husk bare hva som skjedde med meg, når ting ikke gikk bra for de i dialife.

selv www.netrition.com er nok litt dyrere i frakt siden de er i usa, så virker de minst 10 ganger mer seriøse.

Hva skjedde?

megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 17:30   #8
Ludviginne
Juniormedlem
 
Ludviginne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 46
Ludviginne er på en erverdig vei

Sv: Dialife: pasta og kokosmel

Spiste nettopp 56 g spaghetti, kjøttdeig og saus. Fant en saus på Spar, på glass, som inneholdt bare 6 eller 8 karber. Spaghettien smakte helt som vanlig, og skulle visstnok inneholde 5 karber. Spørs hvordan magen reagerer, men måltidet var utrolig godt.
Bestilte litt andre varer fra dialife også. Bl.a. syltetøy. Men det var som en suppe ja... Ikke smakt på det enda. Spørs om det blir gele eller noe sånt av det... Kjøpte også noen sjokolader, og sjekker de grundig før jeg legger de i munnen ja. Men søtsuget er ikke så stort som jeg først trodde.

Ludviginne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 15:06   #9
cariell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 47
Innlegg: 12
cariell er på en erverdig vei

Sv: Dialife: pasta og kokosmel

Takk for gode tips!
Tror jeg skal driste meg til å bestille, skal teste ut pasta, tortillas og kokosmel. Gleder meg
Leste i en annen tråd her om ei som anbefalte kokosmel

cariell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 21:44   #10
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Dialife: pasta og kokosmel

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

Hva skjedde?

les hele tråden.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....=larver+atkins

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Larver i atkinsbar fra dialife Siljevanilje Lavkarbo generelt 47 21-11-07 09:21
Kokosmel cilemora Ketolysekuren 7 02-10-07 14:30
Grov Hjemmelaget Pasta ElenaS Annen mat 1 20-03-07 16:19
Tofu middager Marianne Middag 1 01-03-06 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no