Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juli-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-11, 07:29   #101
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Velkommen til alle nye!!

Jeg må jo si at jeg i utgangspunktet nyter å være på LCHF - selv om det innimellom føles litt rart å droppe alt av salater og grønnsaker, brød og lignende - salater og grønnsaker er bare for en periode, men likevel! Har vært på hyttetur i helgen, har ikke fått veid meg siden fredag - og som mange kommenterer lengre oppe, så føler ikke jeg heller at kveldsveiingen duger til noe annet enn en morsom sammenligning. Så i morgen tidlig kommer støtet - aner ikke egentlig hvilken vei det kommer til å gå... Har hatt så bra nedgang hittil at jeg ikke har de største forhåpningene!!

Lykke til alle sammen - ha en fortsatt fin søndag kveld...natt..

Så spennende Lykke til med veiing

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:21   #102
mamae
Juniormedlem
 
mamae sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 39
mamae er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Da ble det -0,7 denne uken.
Kjenner jeg er litt skuffet over meg selv,for jeg hvet jeg ville ha klart 1 kg om jeg ikke hadde skjeiet ut i helgen og trent lørdag og søndag slik jeg ville ha gjort.
(hadde barnefri helg, var ute på byen lørdag)

Ja ja,egentlig ingen grunn til å deppe for det 0,7 er jo faktist en del d da

__________________
Startet 27/-11
-7,7 = ca 16kg igjen
mamae er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolysekur 27/6-11 Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:21   #103
MissTeries
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 2
MissTeries er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Jeg er ikke helt nybegynner, men har bestemt meg for en "restart" 1. juli Er det flere Juli-startere her?

Joiner denne

MissTeries er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:25   #104
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Så spennende Lykke til med veiing

Sukk - standby... Rett og slett standby. Jeg vet at det ikke er lov til å være skuffet - men seriøst: jeg har gått ned 6,8 kg ved å nærmest sitte i ro, så blir jeg standby når jeg går lange fjellturer...snufs. Det er helt sikkert en logisk forklaring - meeeeeen ja...

Man får se det positive i det, jeg gikk i hvert fall ikke opp!!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:31   #105
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

standby når jeg går lange fjellturer...

Akkurat som meg, men begynn å følge med på midjen også...

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 16:02   #106
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Sukk - standby... Rett og slett standby. Jeg vet at det ikke er lov til å være skuffet - men seriøst: jeg har gått ned 6,8 kg ved å nærmest sitte i ro, så blir jeg standby når jeg går lange fjellturer...snufs. Det er helt sikkert en logisk forklaring - meeeeeen ja...

Man får se det positive i det, jeg gikk i hvert fall ikke opp!!!

Skjønner det kan være frustrerende..Men når du går i fjeller, så bygger du vel muskler også? Så jeg er enig med svaret nedenfor (oppenfor) dra frem målebånd å sjekk også...

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 16:21   #107
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Juli-startere 2011

Hei. Lurer på om jeg kan få bli med her hos dere?
Jeg hører egentlig til i "Januar-startere" sammen med Bollemor, men har hatt et lengre opphold nå og har begynt på'n igjen i dag.
Skal ned helst 20kg men lover å juble veldig høyt den dagen jeg når -15kg Første mål er syden om 5uker. Håper å ha tatt av maximalt innen det :P

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 16:46   #108
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Hei. Lurer på om jeg kan få bli med her hos dere?
Jeg hører egentlig til i "Januar-startere" sammen med Bollemor, men har hatt et lengre opphold nå og har begynt på'n igjen i dag.
Skal ned helst 20kg men lover å juble veldig høyt den dagen jeg når -15kg Første mål er syden om 5uker. Håper å ha tatt av maximalt innen det :P

Velkommen! Jeg hører også til en annen startere-tråd egentlig, men med restart fant jeg ut at det var best å finne en ny gruppe

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 17:18   #109
hummingbird
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 8
hummingbird er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Helgen ble alt annet enn lavkarbo var på hyttetur, utrolig skuffet over meg selv, men det er ikke så lett og dra på hyttetur når man skal handle inn felles osv. Skal ikke skylde på andre enn meg selv, men visse faktorer gjør ikke så ting blir lettere akkurat... Får kaste meg på Lavkarbo vogna igjen. Det posetive er at jeg har fått bekreftet at karbo ikke er bra for min kropp. Er mye småsulten, fysen og har vondt i magen.

__________________


hummingbird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 18:15   #110
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av chippy, her.

Akkurat som meg, men begynn å følge med på midjen også...

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Skjønner det kan være frustrerende..Men når du går i fjeller, så bygger du vel muskler også? Så jeg er enig med svaret nedenfor (oppenfor) dra frem målebånd å sjekk også...

Skjønne, skjønne dere Jeg vet jo innerst inne at dere har helt rett... MEN det er noe psykologisk med at vekten går nedover.. Som igjen raskt bygges opp til en heftig frustrasjon når det ikke går min vei Jeg er en helt vanvittig utålmodig sjel...

Men vi får ta det for det det er - mine hytteturkamerater snakket alle om å begynne på lavkarbo, jeg tar det som et tegn på at ting begynner å synes!

Takk for oppmuntring

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 19:01   #111
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Skjønne, skjønne dere Jeg vet jo innerst inne at dere har helt rett... MEN det er noe psykologisk med at vekten går nedover.. Som igjen raskt bygges opp til en heftig frustrasjon når det ikke går min vei Jeg er en helt vanvittig utålmodig sjel...

Men vi får ta det for det det er - mine hytteturkamerater snakket alle om å begynne på lavkarbo, jeg tar det som et tegn på at ting begynner å synes!

Takk for oppmuntring

Så flott da må jo være bra resultater du har, når du motiverer andre også Jeg skal ikke snakke noe om å være utålmodig, kunne tenkt meg gått ned 30 kg til i morra jeg... hehe.. men veien er nok lang spesielt siden jeg har vært dårlig på å få i meg mat nok de siste dagene.. er litt redd jeg kroppen skal gå over til sparemodus.. huff..

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 19:06   #112
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Så flott da må jo være bra resultater du har, når du motiverer andre også Jeg skal ikke snakke noe om å være utålmodig, kunne tenkt meg gått ned 30 kg til i morra jeg... hehe.. men veien er nok lang spesielt siden jeg har vært dårlig på å få i meg mat nok de siste dagene.. er litt redd jeg kroppen skal gå over til sparemodus.. huff..

Jeg er usikker på om det er resultatene de ser, eller om de bare er litt misunnelig på min manglende lyst på søppelmat Jeg synes også det er vanskelig å beregne om jeg spiser nok, for lite eller for mye - men må nesten bare prøve å stole på kroppen.

Når alt kommer til alt, så bør jeg jo være fornøyd med en nedgang på en kilo i uken... men jeg tror jeg døøøøøøør hvis det er tempoet det skal ta Har brukt noen år på å spise meg kjempestor, så det tar vel noen år å spise meg liten igjen også sukk... tulledag i dag...

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 12:05   #113
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Jippi!!! Lett nedgang - måtte bare dele mitt gode humør også - når jeg delte mitt dårlige med dere i går!!!

Ha en strålende dag!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 12:45   #114
volvojenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: oppland
Innlegg: 32
volvojenta er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hiver meg på her jeg og. Har gradvis gått over til lavkarbobriks istedet for brød og på fredag kuttet jeg helt ut pasta, ris og poteter.
Er fullstendig grønn på mange ord og uttrykk og er veldig spent på om det vil fungere for meg. Har vært overvektig i ca 15 år og ser at nå må noe gjøres hvis jeg ikke skal bli syk.
Er 100% frisk i dag og fungerer i jobb. Har en fordel at jeg har vært i veldig god form en gang er fortsatt er jeg sterkere enn de fleste men blir fort andpusten når jeg går opp bratte bakker.
Lurer på hva som er "nok fett"? Har kuttet ut alle lettprodukter og bruker meierismør til matlaging.

volvojenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 13:53   #115
megog
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 13
megog er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Litt sent i juli - men kan også jeg få bli med her?
Etter to graviditeter har jeg visst 30 kg å ta av.. Har tenkt å prøve meg på lavkarbo/ketolyse, startet i går..

megog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 16:23   #116
kvitre
Juniormedlem
 
kvitre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 25
kvitre er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

nei og nei.. her har jeg gått glipp av en tråd gitt.. hehe.. jeg har startet i juli.. la meg til julistarternes vekttråd og trodde det var den eneste tråden å følge.. men den gang ei.. håper jeg fortsatt er velkommen

Jeg er 1.70m, skal ned 12 kg og er 23 år

__________________


kvitre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:03   #117
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Jeg er usikker på om det er resultatene de ser, eller om de bare er litt misunnelig på min manglende lyst på søppelmat Jeg synes også det er vanskelig å beregne om jeg spiser nok, for lite eller for mye - men må nesten bare prøve å stole på kroppen.

Når alt kommer til alt, så bør jeg jo være fornøyd med en nedgang på en kilo i uken... men jeg tror jeg døøøøøøør hvis det er tempoet det skal ta Har brukt noen år på å spise meg kjempestor, så det tar vel noen år å spise meg liten igjen også sukk... tulledag i dag...

Jeg har faktisk kun brukt 2 år på over 30 kg jeg, så kunne jo minst halvert det for å gå ned igjen hihi.... 1 kg i uken er jo strålende da, skjønner du vil ned mer, men er jo kjekt at huden får hengt med også overflødig hud er jo vanskelig å slanke bort.. hihi.. er sånn jeg tenker når jeg ønsker voldsomme vekttap fort Trener du masse? Og ett bitte lite spørsmål til; spiser dere bacongull? ser det er så mange som gjør det, men dette inneholder jo sukker... hm..

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:33   #118
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Jeg har faktisk kun brukt 2 år på over 30 kg jeg, så kunne jo minst halvert det for å gå ned igjen.hihi.... 1 kg i uken er jo strålende da, skjønner du vil ned mer, men er jo kjekt at huden får hengt med også.overflødig hud er jo vanskelig å slanke bort.. hihi.. er sånn jeg tenker når jeg ønsker voldsomme vekttap fort.Trener du masse? Og ett bitte lite spørsmål til; spiser dere bacongull? ser det er så mange som gjør det, men dette inneholder jo sukker... hm..

Jeg tenker at jeg får huden dekket av det offentlige (magen), om det skulle henge og slenge. Jeg VET at de er villige til å hjelpe om man har slanket seg selv. Jeg tenker at jeg er såpass ung at huden på armer og bein følger med. Jeg har slanket meg før 40 kg på 10 mnd, med sult&tren-metoden, og huden fulgte fint med! Jeg trener ikke, men lever et travelt liv, og setter pris på en fjelltur i ny og ne, og lett turgåing ellers med unger og hund. Jeg sitter ikke mye i ro,da - det må jo sies Jeg spiser bacongull nesten hver dag, men ikke mer enn en håndfull eller to, det orker jeg ikke

Opprinnelig lagt inn av kvitre, her.

nei og nei.. her har jeg gått glipp av en tråd gitt.. hehe.. jeg har startet i juli.. la meg til julistarternes vekttråd og trodde det var den eneste tråden å følge.. men den gang ei.. håper jeg fortsatt er velkommen.

Jeg er 1.70m, skal ned 12 kg og er 23 år

Opprinnelig lagt inn av megog, her.

Litt sent i juli - men kan også jeg få bli med her?
Etter to graviditeter har jeg visst 30 kg å ta av.. Har tenkt å prøve meg på lavkarbo/ketolyse, startet i går..

Velkommen, begge to!!! Her er vi i alle aldre og størrelser!

Opprinnelig lagt inn av volvojenta, her.

Hiver meg på her jeg og. Har gradvis gått over til lavkarbobriks istedet for brød og på fredag kuttet jeg helt ut pasta, ris og poteter.
Er fullstendig grønn på mange ord og uttrykk og er veldig spent på om det vil fungere for meg. Har vært overvektig i ca 15 år og ser at nå må noe gjøres hvis jeg ikke skal bli syk.
Er 100% frisk i dag og fungerer i jobb. Har en fordel at jeg har vært i veldig god form en gang er fortsatt er jeg sterkere enn de fleste men blir fort andpusten når jeg går opp bratte bakker.
Lurer på hva som er "nok fett"? Har kuttet ut alle lettprodukter og bruker meierismør til matlaging.

Heisann Du høres litt ut som meg. Jeg er en jojoslanker av dimensjoner, men nå er det nok!! Jeg er kanskje litt større enn deg, usikker - men kjenner meg igjen i alt du skriver. Jeg spiser minst 75% fett hver dag, målt i energiprosent. Det kan du finne ut av ved å legge inn det du spiser på diett.no. Jeg gjorde det de første dagene, for å få litt oversikt! Om jeg er redd for at jeg får for lite, så spiser jeg en liten osteblings med majones til kvelds - bare for å være sikker Lykke til!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:27   #119
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Jeg tenker at jeg får huden dekket av det offentlige (magen), om det skulle henge og slenge. Jeg VET at de er villige til å hjelpe om man har slanket seg selv. Jeg tenker at jeg er såpass ung at huden på armer og bein følger med. Jeg har slanket meg før 40 kg på 10 mnd, med sult&tren-metoden, og huden fulgte fint med! Jeg trener ikke, men lever et travelt liv, og setter pris på en fjelltur i ny og ne, og lett turgåing ellers med unger og hund. Jeg sitter ikke mye i ro,da - det må jo sies Jeg spiser bacongull nesten hver dag, men ikke mer enn en håndfull eller to, det orker jeg ikke





Velkommen, begge to!!! Her er vi i alle aldre og størrelser!


Heisann Du høres litt ut som meg. Jeg er en jojoslanker av dimensjoner, men nå er det nok!! Jeg er kanskje litt større enn deg, usikker - men kjenner meg igjen i alt du skriver. Jeg spiser minst 75% fett hver dag, målt i energiprosent. Det kan du finne ut av ved å legge inn det du spiser på diett.no. Jeg gjorde det de første dagene, for å få litt oversikt! Om jeg er redd for at jeg får for lite, så spiser jeg en liten osteblings med majones til kvelds - bare for å være sikker Lykke til!

Ja, man får det kanskje dekket... Har slanket meg før jeg også, gikk ned 30kg, kun ved å legge om kostholdet, spise sunt, lite og ofte, pluss at jeg tok trapper istedenfor heis osv. Gikk fort ned, og holdt vekten helt til jeg ble gravid for snart to år siden, da kom alt på og litt til :s Er midt i flytting her, så har ikke blitt noe trening på meg heller. Har ei litta ei på 11mnd jeg flyr etter da hihi...

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:28   #120
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av kvitre, her.

nei og nei.. her har jeg gått glipp av en tråd gitt.. hehe.. jeg har startet i juli.. la meg til julistarternes vekttråd og trodde det var den eneste tråden å følge.. men den gang ei.. håper jeg fortsatt er velkommen

Jeg er 1.70m, skal ned 12 kg og er 23 år

det gjorde jeg først også hehe

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:45   #121
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Ja, man får det kanskje dekket... Har slanket meg før jeg også, gikk ned 30kg, kun ved å legge om kostholdet, spise sunt, lite og ofte, pluss at jeg tok trapper istedenfor heis osv. Gikk fort ned, og holdt vekten helt til jeg ble gravid for snart to år siden, da kom alt på og litt til :s Er midt i flytting her, så har ikke blitt noe trening på meg heller. Har ei litta ei på 11mnd jeg flyr etter da hihi...

Jepp - som meg. 40 kg raste av på 10 mnd. Men holdt bare vekten i halvannet år. Og DET holder jo ikke i lengden... så da må jeg prøve noe jeg kan ha for resten av livet

har forresten muffins i ovnen. Lavkarbo - 1,02 karbiser på hver - fettprosent: 75!! wOHOOOO!!

Det lukter himmelsk!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:49   #122
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Jepp - som meg. 40 kg raste av på 10 mnd. Men holdt bare vekten i halvannet år. Og DET holder jo ikke i lengden... så da må jeg prøve noe jeg kan ha for resten av livet

har forresten muffins i ovnen. Lavkarbo - 1,02 karbiser på hver - fettprosent: 75!! wOHOOOO!!

Det lukter himmelsk!!

Holdt vekten stabil i nesten 5 år jeg etter vekttapet. Men det hjelper jo ikke nå.. og jeg trenger en liten kick start for motivasjon..Også har jeg hørt så mye positivt med et naturlig kosthold, så da var det jo bare å prøve 7 dager i morra, og veiing, det er jeg spent på...:s Har du?? åå, det hørtes deilig ut det... har du funnet oppskrift her? Har akkurat tatt ut proteinbrød jeg.. jeg gleder meg meget til å gnafse

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:57   #123
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Holdt vekten stabil i nesten 5 år jeg etter vekttapet. Men det hjelper jo ikke nå.. og jeg trenger en liten kick start for motivasjon..Også har jeg hørt så mye positivt med et naturlig kosthold, så da var det jo bare å prøve 7 dager i morra, og veiing, det er jeg spent på...:s Har du?? åå, det hørtes deilig ut det... har du funnet oppskrift her? Har akkurat tatt ut proteinbrød jeg.. jeg gleder meg meget til å gnafse

Da holdt du lengre enn meg, flinke du Det betyr at du kan hvis du vil, og da går dette som en lek!!

Jeg fant den på oppskriftsidene, under muffins. Tråden het noe sånt som: ned i vekt med muffins eller noe sånt. Jeg har en glovarm her ved siden av meg, er for varm til å smake ennå!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 21:00   #124
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

De var kjempegode!! http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41667

Varme, med en dæsj meierismør på i tillegg....sukk, tenk at dette er slanking...!! <3

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 21:12   #125
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

hehe ja, det er ganske fantastisk i grunn...spise alt som før har vært fy fy jeg spiser brødet nå... kjære gud, DET var godt det... Hm, da skal jeg få testet de etterhvert også... trenger litt forandring fra egg og egg og egg

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 20:06
Olsokutfordringen -3kg 29. juli Regret Lavkarbo generelt 87 29-07-11 21:23
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no