Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Proteinpulver

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-13, 11:22   #1
glitter80
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: vestlandet
Innlegg: 157
glitter80 er ny på veien

Proteinpulver

Er det noen som har erfaring med proteinpulver?
Jeg trener mye og lurer på om jeg får nok proteiner. Vil bygge opp musklene og ikke slite ned.
Lurte på å gå innom XXL og se litt på pulver i dag.

__________________
If you can dream it, you can do it



glitter80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 11:24   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver

På Xxl har de Tech nutrition sitt proteinpulver. All right det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 11:57   #3
glitter80
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: vestlandet
Innlegg: 157
glitter80 er ny på veien

Sv: Proteinpulver

Will do, Nellie

__________________
If you can dream it, you can do it



glitter80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 13:05   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinpulver

Trodde ikke det var vanlig å få i seg for lite proteiner på lavkarbo? Jeg får i alle fall i meg mer proteiner enn noengang, og kan ikke se noe poeng i å ta proteintilskudd..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 13:14   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver

Finnes det noe fasitsvar på det altså?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 14:51   #6
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinpulver

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Finnes det noe fasitsvar på det altså?

Har jeg sagt det? Trodde ikke jeg hadde insinuert noe slikt, men så feil kan man ta. Men jeg sitter med det inntrykket at det man bør passe seg for på lavkarbo er å ikke få i seg for mye proteiner, ikke for lite. Men noen kan kanskje ha større behov, hva vet jeg. Kanskje jeg også hadde hatt godt av mer proteiner for alt jeg vet...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 16:59   #7
glitter80
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: vestlandet
Innlegg: 157
glitter80 er ny på veien

Sv: Proteinpulver

Jeg har slitt med kvalme periodevis og har muligens fått i meg for lite av det meste. Siden jeg trener en del så tenkte jeg at det kunne hjelpe med proteinpulver . I hvertfall en periode.

__________________
If you can dream it, you can do it



glitter80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Proteinpulver kiril Kosttilskudd 1 24-07-10 08:47
Proteinpulver? Madeleine Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 22-03-08 22:03
Proteinpulver? cathrine Spørsmål og svar 14 27-10-06 18:43
Proteinpulver Metalpus. Kosttilskudd 9 07-09-06 08:30
Proteinpulver songbird Spørsmål og svar 1 10-05-06 10:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no