Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre nettsted?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-08, 21:23   #1
tonemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 29
tonemor er på en erverdig vei

Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre nettsted?

Er denne god, eller blir jeg skuffet?
Hva annet anbefaler dere derfra?
Andre nettsteder og anbefalinger?

tonemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 19.09.08, restart 08.12.2010 Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 22:34   #2
Vibekebra
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Voss
Alder: 45
Innlegg: 51
Vibekebra er på en erverdig vei

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Har ikkje prøvd den eg.
Har kjøpt pasta frå lavkarbopikene eg... Det er litt godt i blandt. Den er god!

__________________


Vibekebra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 14:03   #3
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Jeg har handlet frå dialife i Danmark, og jeg var kjempefornøyd med varene og servicen derfra....har og prøvd atkins frå Sverige, men var ik så fornøyd der, og frakten der var KJEMPE dyr...

Tenkte jeg skulle prøve lavkarbopikene, men de var utsolgt da jeg ville ha pasta

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 20:56   #4
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Browniemixen er kjempegod. Jeg lagde den til søsteren min sin bursdag i sommer og hadde bær og vaniljekesam til, alle likte, også mannfolka som ikke er så ivrig på ting uten sukker.

Formkakemixen er også kjempegod, hadde med på jobb med samme tilbehør som over og unnskyldte meg litt med at den var sukkerfri, men alle spiste og syntes den var saftig og god.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:15   #5
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Jeg syns mandelgrøtmixen og brødmixen er kjempegode! Brødet smaker ordentlig brød!

Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:42   #6
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Men kan vi på ketolyse spise brownies mixen, brødmixen, formkakemixen og mandelgrøtmixen...jeg bare spør da jeg ikke har sett på de???

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 13:00   #7
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Noen av mine favoritter fra nettbutikken er Sour punk jordbær, soft-knecks, brødmixen, Hi-Maze, Sukrin og pokerfrukt.

Opprinnelig lagt inn av solsikke, her.

Men kan vi på ketolyse spise brownies mixen, brødmixen, formkakemixen og mandelgrøtmixen...jeg bare spør da jeg ikke har sett på de???

Jeg kan ikke uttale meg så mye om ketolysekuren, men det handler vel om å ikke overskride antall karbo? Og de produktene du nevner er lavkarbo. Ingrediensene og karboinnhold står under hvert produkt.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:57   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Opprinnelig lagt inn av solsikke, her.

Men kan vi på ketolyse spise brownies mixen, brødmixen, formkakemixen og mandelgrøtmixen...jeg bare spør da jeg ikke har sett på de???

Nei, dette er vel ting man helst venter med til man er ferdig på kuren

Karbohydratene vi skal ha på kuren skal komme hovedsaklig fra næringsrik mat; grønnsaker

Så min anbefaling er å ikke bruke slike ertatninger på kuren.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 08:36   #9
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre netts

Opprinnelig lagt inn av solsikke, her.

Jeg har handlet frå dialife i Danmark, og jeg var kjempefornøyd med varene og servicen derfra....har og prøvd atkins frå Sverige, men var ik så fornøyd der, og frakten der var KJEMPE dyr...

Tenkte jeg skulle prøve lavkarbopikene, men de var utsolgt da jeg ville ha pasta


Jeg la nettopp inn en bestilling som jeg kanselerte da jeg fikk prisen på frakt! Kjøpte varer for 230kr og de skulle ha 300kr i frakt + toll!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har dere prøvd antikarb Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 27-02-09 10:59
Hvilken probiotika anbefaler dere? dingpot Kosttilskudd 11 25-08-08 10:49
Anbefaler dere cocosa? Sol Ketolysekuren 8 28-01-08 13:15
Hva anbefaler dere? Pia Eurodiett 4 05-12-07 14:48
Har noen av dere prøvd Brasilian Waxing? Iset Generell diskusjon 60 17-04-06 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no