Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Cloetta sjokolade i Oslo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-09, 13:58   #1
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Cloetta sjokolade i Oslo

Jeg har alltid vært så glad i sjokolade med kjeks i, da spesielt den tidligere Freias melkesjokolade med kjeks, eller Marabou sin Digestive sjokolade... Til min store glede fant jeg en sjokolade fra Cloetta da jeg var på harryshopping, den het Cloetta Melkesjokolade crisp. Og denne smakte nesten like godt Freia og Marabou!!! Som jeg bare er SÅÅÅÅÅÅ glad i! Og gjett om jeg ble happy da jeg fant Cloettaen!!! Den er uten tilsatt sukker, så har ca 13g karbo/100g, og en plate er jo 100g... Så er ikek så ille... Men så kom problemet da... Kjøpte jo bare en... Og det er mange uker siden... Er tom, og utrolig sjokoladesyk i dag! Får jeg ikke tak i denne i løpet av uka, så går jeg garantert på en sprekk! Klarer ikke styre meg!

Er det noen som kan hjelpe meg? Noen som vet om et sted i Oslo som selger Cloetta med crisp? Ikke de andre melkesjokoladene, har de og bryr meg ikke om de... Er avhengig av dette med kjeksbiter inni!!! DESPERAT!!!


Sist redigert av Snehvit : 06-03-09 kl 14:08.
Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:18   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Cloetta sjokolade i Oslo

Ikke for å være kjip, men er ikke dette en glimrende anledning til å ta livet av den gamle sjokkolade/jheks avhengigheten?
Lavkarbo er minst like mye å gi slipp på gamle vaner som å spise rett...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:31   #3
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: Cloetta sjokolade i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke for å være kjip, men er ikke dette en glimrende anledning til å ta livet av den gamle sjokkolade/jheks avhengigheten?
Lavkarbo er minst like mye å gi slipp på gamle vaner som å spise rett...

Du kan så si! Jeg har så og si ikke hatt noe som helst sjokoladesug siden jeg begynte på ketolyse i oktober 2008! Men noen ganger så sier kroppen og jeg at jeg MÅ ha, og da syns jeg det er greit med en stripe av denne Cloettaen... Tenk, har faktisk bare spist EN hel plate cloetta på ALLE de månendene! Og før kunne jeg sette til livs ETT PAR HUNDRE gram daglig!!! Så syns egentlig jeg har vært flink! Men noen ganger så går det bare ikke... Dessverre...

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, hvor mange karbs er det i Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker? xeena82 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 30-10-10 00:50
Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ... Karbosara Lavkarbo generelt 16 18-09-08 20:52
Cloetta Mørk sjokolade totitten Spørsmål og svar 5 10-04-08 19:49
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 02:11
70 % sjokolade kontra 85 % sjokolade donjuanwannabe Lavkarbo generelt 1 28-11-04 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no