Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Cloetta sukkerfri sjokolade

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-10, 15:13   #1
sam03
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: skien
Innlegg: 28
sam03 er på en erverdig vei

Cloetta sukkerfri sjokolade

har en mann som er helt vill etter sjokolade.spesielt freia melkesjokolade og helnøtt.er ikke så langt etter jeg heller da :-)

det har vært kjempe vanskelig å finne rette sjokoladen som man bytte den ut med.har kjøpt sjokolade på meny, som heter sukkerfritt mener jeg.med forskjellige innhhold.den med mandler og vanlig melkesjokolade smakte som billig julekalender sjokolade.alså grei nok. den med nøtter i var litt bedre.

men i går fant jeg en som var HELT nydelig. coletta sukkerfri lys melkesjokolade. den var heeelt rååå.smaker helt som freia sin melkesjokolade.åssen det er mulig å lage en så deilig sjokolade helt uten sukker er ufattelig.er mektig imponert.
denne blei kjøpt på rema 1000 til kr 25 for 100 g plate (mener jeg det var)

så har jeg et spørsmål, er det noen som vet om man får kjøpt denne i sverige, og hvor.og til hvilken pris?
skal snart til nabolandet, så da hadde det vært greit å få med seg sjokolade til en billigere penge :-)

er det oxo noen andre produkter dere andre kjøper i sverige, som er røverkjøp. greit å få andres sine synspunkter :-)

sam03 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 17:11   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: coletta sukkerfri sjokolade.

Den finnes i Sverige ja Jeg kjøper på Maxi mat på Svinesund, men har ikke sett dem på Nordby..
Der har de også en med noe som ligner på puffa ris i seg. Den er også god.
Om den er så mye billigere.. Det vet jeg ikke.
Er nok mest kursen.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 17:22   #3
Tvilling82
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Indre Østfold
Innlegg: 54
Tvilling82 er på en erverdig vei

Sv: coletta sukkerfri sjokolade.

Den er en del billigere i Sverige ja. Koster ca 15 SEK

Tvilling82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:03   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: coletta sukkerfri sjokolade.

Vet det er ett mantra som går om og om igjen. Men vær så snill å PRØV LITT å ligge unna sjokolade da. Det spiller liten rolle om den er sukkerfri så lenge man faktisk forblir sjokoladeslave. Det handler litt om å endre tankegang og livsstil.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 19:10   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: coletta sukkerfri sjokolade.

Nå er det litt forskjell på å spise sjokolade fordi at man vil og å spise det fordi at man MÅÅÅÅ da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:32   #6
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Fant både CLoetta 72% sjokolade og Melkesjokolade på Rema 1000 idag. Kjøpte den mørkeste og den smaker godt

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 00:14   #7
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: coletta sukkerfri sjokolade.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nå er det litt forskjell på å spise sjokolade fordi at man vil og å spise det fordi at man MÅÅÅÅ da

Veldig enig!
Man må da kunne unne seg noe en gang i blandt fordi om man lever lavkarbo.
Jeg hadde i allefall ikke giddet å holde ut med lavkarbo hvis jeg måtte unngå alt som jeg synes var godt.
Verre er det med dem som er skikkelig sjokoholikere og går på lavkarbo for å komme seg unna gamle vaner

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 00:39   #8
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Er så enig med det å unne seg noe godt en gang iblant...

Jeg skjønner jo selvfølgelig at enhver person gjør det de selv føler seg komfortabel med: noen unngår uansett type godteri helt fordi de er redde for å sprekke - andre gjør det fordi de vil være sunn, og noen tåler det ikke. Etc etc etc, listen fortsetter...

En god idé er jo kanskje å unne seg en liten lavkarbodessert eller godbit om man har nådd et spesieltdelmål: jeg unnet meg kokosmelk-kakao (5.1 g kh) og en sjokolade med kun 1.1 g kh til dessert i dag fordi jeg nå har gått ned 5.8 kilo (nesten på 67-tallet) - noe jeg er skikkelig fornøyd med!

Poenget mitt er at vi er mennesker, og jeg mener at, så lenge:

1. Det kun er en gang iblant;
2. Det er kontrollert, og;
3. Man ellers er streng og følger dietten,

Må man kunne unne seg en liten belønning - om det så er krem, sukkerfri sjokolade eller et stykke lavkarbokake.

Dette er forresten ikke ment å være fornærmende på noen som helst måte (unnskylder om det kanskje høres sånn ut for noen)...

God helg til alle sammen, forresten!

__________________


Sist redigert av Julie : 09-10-10 kl 00:44.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 11:49   #9
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Er den Colettaen HELT sukkerfri eller "ikke tilsatt sukker"?
Joda, lurt å vite at man kan unne seg noe, da er det lettere å la være for min del.

Vi er forskjellige og da jeg sluttet å røyke MÅTTE jeg ha røyk i hus. Her var det Jeg som skulle si nei og ikkke gå rundt å ha angst for at det ikke fantes noen i huset.
På samme måte haj jeg det med sjokolade. TRENGER å vite hvilken butikk som har en sjokolade jeg KAN ha. Vite at jeg KAN spise baconchips selv om jeg ikke gjør det fordi selv om man ikke teller kalorier så må man ha det i bakhodet...

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 12:15   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Er den Colettaen HELT sukkerfri eller "ikke tilsatt sukker"?

Det står : Äkta Cloetta mörk choklad, helt utan tilsatt socker! på min!
1g sukker pr plate!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 12:40   #11
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Vet det er ett mantra som går om og om igjen. Men vær så snill å PRØV LITT å ligge unna sjokolade da. Det spiller liten rolle om den er sukkerfri så lenge man faktisk forblir sjokoladeslave. Det handler litt om å endre tankegang og livsstil.


Nå bestemmer vel folk det selv vil jeg tro
Hun ba ikke noen legge seg opp i valget om å spise sjokolade eller ikke, så da er vel det unødvendlig å gjøre også

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 13:39   #12
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Denne sjokoladen er den beste sukkerfrie sjokoladen jeg har smakt! men den har litt for mye karber til at jeg kjøper den......men god er den!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 14:01   #13
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Som noen andre nevnte er det ca 15 kr pr plate i Sverige. Jeg synes dette er den beste sjokoladen jeg har smakt uten sukker. Både jeg og mannen og stort sett ungene holder oss unna vanlig sjokolade pga den, synes ikke det er så verst jeg,men det er meg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 15:29   #14
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Er det den mørke Colettaen du mener da? Jeg kjøpte nemlig en lys en i går på Rema 1000 og den var knallgod, men det er jo 12 karboer i den da så kommer ikke til å kjøpe flere. Ikke noe flink til å ha det liggende for å si det slik..

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 18:05   #15
danielve
Medlem
 
danielve sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 150
danielve er på en erverdig vei

Sv: Cloetta sukkerfri sjokolade

Har spist cloetta og synes også den er veldig god, men liker den fra sjokoladeprinsen anda bedre og den har jo enda mindre kh.
Har jo kommet sååå mange nye sukkerfrie sjokolader nå at det ikke er lett å velge.

__________________


danielve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, hvor mange karbs er det i Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker? xeena82 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 30-10-10 00:50
Cloetta sjokolade wevi Ketolysekuren 47 16-04-10 11:39
Cloetta sjokolade i Oslo Snehvit Ketolysekuren 2 06-03-09 14:31
Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ... Karbosara Lavkarbo generelt 16 18-09-08 20:52
Cloetta Mørk sjokolade totitten Spørsmål og svar 5 10-04-08 19:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no