Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-13, 00:18   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Hadde dere gjestegaver? Evt hva?

Om du ikke er gift eller forlovet men har åpnet denne posten allikevel, har du noen ideer og tips?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 00:36   #2
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Jeg har vært i flere bryllup, men aldri i et hvor det har vært gjestegaver.. Det nærmeste har vel vært vinglass som har vært dekorert med glassmaling f.eks og brukt som både drikkeglass og navne"lapp"...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 07:37   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Hadde ikke gjestegaver og ikke fått det noe sted heller.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 07:58   #4
glitter80
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: vestlandet
Innlegg: 157
glitter80 er ny på veien

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Nope . Vi hadde ikke gjestegaver . Har ikke mottatt heller.

Vi tar med oss bordkortet når vi drar. Det har somregel bruden lagt litt arbeid og innsats i

__________________
If you can dream it, you can do it



glitter80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 08:16   #5
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Aldri fått og ikke vil jeg ha heller. Men i et bryllup jeg var i, var det satt frem ei stor korg på toalettet med nødvendigheter som sikkerhetsnåler, kondomer, strømpebukser, bind, våtservietter, kam, hårspray osv i. Det var ganske artig

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 09:50   #6
Kafferosa
Juniormedlem
 
Kafferosa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 23
Kafferosa er på en erverdig vei

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Nei det har jeg ikke hørt om engang. Og jeg tenker straks at det skal vel ikke bli slik at gjestene også skal ha gaver. Er det ikke nok styr slik det er?

Kafferosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 10:36   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Er dette nok en amerikansk ting som handelsstanden vil påprakke oss? Har aldri hørt om gjestegaver (med unntak av godteposer i barneselskap) og synes det er helt på trynet. Bryllup er da dyrt nok om man ikke skal gi gaver til en drøss med gjester i tillegg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 11:00   #8
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Jeg har vært gift i snart 29 år og den gangen hadde jeg ikke hørt om gaver til gjestene (heldigvis). Vi hadde et meget enkelt bryllup hvor gjestene bare var bedt til kaffe og kaker. Det meste laget vi selv. Mannen min kjøpte en dress og jeg brukte bunaden min. Tror det kostet oss ca kr 3.000,- tilsammen.

Når sønnen min giftet seg for et par år siden hadde de gjestegaver. Svigerdatteren min kjøpte små gaveposer i organza og puttet tre konfektbiter i hver. Jeg tror hun kjøpte sjokoladen i Sverige. Det ble nok ikke så dyrt og det var forsåvidt koselig med noen biter konfekt, men jeg tror det er viktig at man våger å gjøre det man synes er best selv.

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 15:12   #9
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Vi hadde ikke gjestegaver og ikke har jeg fått det i selv det mest påkostede bryllup heller.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 15:39   #10
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke skjønner hvorfor gjestene skal få gaver heller jeg, da De får jo mat og drikke og kaffe og kaker. Og så er det vel brudeparet som skal feires, ikke gjestene...?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 15:42   #11
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Helt enig med kluten.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 16:53   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg må helt ærlig si at jeg ikke skjønner hvorfor gjestene skal få gaver heller jeg, da De får jo mat og drikke og kaffe og kaker. Og så er det vel brudeparet som skal feires, ikke gjestene...?

Enig, men tre konfektbiter hadde jeg alltids klart å presse i meg. Det var jo litt koselig da - jeg så for meg noe dyrere og annet enn det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 18:52   #13
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Jeg skal gifte meg og syns det er koselig med noe som ligger på bordet.. vet ikke hva jeg skal ha der ennå,men har kjøpt slike små organzaposer, blir sikkert noe småtteri oppi der, ikke "gaver" da men, ja.. litt bordpynt/snop Så er kanskje jeg rar,men dette har jeg fått og syns nå det var litt koselig jeg da!

http://www.bryllupsbutikken.no/shops...ay&PId=1110600 feks

skal ha dem i matchende farge til blomster og annen pynt.. JA jeg liker dill

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 19:34   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg skal gifte meg og syns det er koselig med noe som ligger på bordet.. vet ikke hva jeg skal ha der ennå,men har kjøpt slike små organzaposer, blir sikkert noe småtteri oppi der, ikke "gaver" da men, ja.. litt bordpynt/snop Så er kanskje jeg rar,men dette har jeg fått og syns nå det var litt koselig jeg da!

http://www.bryllupsbutikken.no/shops...ay&PId=1110600 feks

skal ha dem i matchende farge til blomster og annen pynt.. JA jeg liker dill

Jeg innrømmer at jeg så for meg noe helt annet og dyrere. En liten pose med noen konfektbiter (jeg antar det ikke er en eske Sfinx som er delt opp) er jo koselig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 13:25   #15
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Men måtte forhøre meg om ideer her. At et bryllup er dyrt nok som det er er det ikke tvil om, men i mitt tilfellet er bruden glad i å gi bort små oppmerksomheter så hun VIL ha en liten gave-ekse til hver som bordkort. Og da skal jeg som forlover jo hjelpe henne med det så klart!

Å kjøpe noe som ingen trenger er ikke planen, bare en koselig liten oppmerksomhet.

Vi har kjøpt små lekre gave-esker som også kan brukes som bordkort. Har så langt også bestillt små sjokolader innpakket i hjertepapir og innpakket tannpirker til å legge oppi. Og vi syns det holder med det.

Men å høre her etter inspirasjon skader ikke tenkte jeg.

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 13:27   #16
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Re: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Ja, det er enda en amerikansk greie som vi hermer etter. Dog denne synes jeg er ganske ålreit!

At et bryllup er dyrt nok som det er er det ikke tvil om, men i mitt tilfellet er bruden glad i å gi bort små oppmerksomheter så hun VIL ha en liten gave-ekse til hver som bordkort. Og da skal jeg som forlover jo hjelpe henne med det så klart!

Å kjøpe noe som ingen trenger er ikke planen, bare en koselig liten oppmerksomhet.

Vi har kjøpt små lekre gave-esker som også kan brukes som bordkort. Har så langt også bestillt små sjokolader innpakket i hjertepapir og innpakket tannpirker til å legge oppi. Og vi syns det holder med det. Både innhold i esken og selve esken er i matchende farger til resten av pynten btw!

Men å høre her etter inspirasjon/andre ideer skadet ikke tenkte jeg.

__________________




Sist redigert av Tetra : 27-08-13 kl 13:39.
Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 14:02   #17
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Jeg skal nå ha litt snop til gjestene når jeg gifter meg.

Kan tenke meg noe sånt som dette: http://www.mymms.com/weddings/Default.aspx

Blir jo en liten gjestegave, men ikke noe voldsomt Litt koselig

Må bare vente til mannen frir nå, så er de bestilt

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 14:51   #18
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Jeg var i et meksikansk bryllup hvor "gjestegaven" var et lite såpebobleglass og et juletreornament - såpeboblene brukte vi selvfølgelig i stedet for ris.

Jeg har ikke helt sansen, men om det er noe som "brukes/spises" er det ok...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 14:53   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Jeg skal nå ha litt snop til gjestene når jeg gifter meg.

Kan tenke meg noe sånt som dette: http://www.mymms.com/weddings/Default.aspx

Blir jo en liten gjestegave, men ikke noe voldsomt Litt koselig

Må bare vente til mannen frir nå, så er de bestilt

Prøvde å bestille slike, men de leverer kun til usa og canada...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 17:32   #20
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Jeg fikk m&ms med bilde av brud og brudgom på sist jeg var i bryllup.. søtt men.. det er ganske dyrt har jeg hørt.

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 17:54   #21
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Jeg fikk m&ms med bilde av brud og brudgom på sist jeg var i bryllup.. søtt men.. det er ganske dyrt har jeg hørt.

m&ms med bilde av brudeparet!? Er det ikke litt ekkelt å spise brudeparet?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 19:30   #22
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Haha, nei du, de smakte akkurat likedan haha jeg så ikke at det var dem før bruden sa det så.. Hun brukte 10 000 på "gaver" til gjestene i småtteri og dill dall, og ingen la merke til det omtrent så.. tror nok en ikke trenger legge FOR mye i dette nei Jeg har organzaposer som sagt og så blir det noe småtteri nedi dem og thats it tenker jeg De får da en 3-retter pluss kake og fri bar og overnatting så syns igrunn det holder :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 20:04   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Haha, nei du, de smakte akkurat likedan haha jeg så ikke at det var dem før bruden sa det så.. Hun brukte 10 000 på "gaver" til gjestene i småtteri og dill dall, og ingen la merke til det omtrent så..

En sånn liten pose med noen konfektbiter (eller noe sånt) i holder da i lange baner. Å lage egne sukkertøy/sjokolader med bilder av brudeparet er... tja... Litt bridezilla?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 21:22   #24
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Spesielt når prisen er flere tusen kroner for bittelitt!! Ja det er ikke noe jeg gidder bruke pengene mine på :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 09:16   #25
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Noen gifte her? Hadde dere gjestegaver? Hva?

Vi hadde ikke noen gjestegaver da vi giftet oss for 22 år siden - men mye har sikkert forandret seg siden det.
I et par bryllup ha vi fått morsomme, hjemmelagde bodrkort som gjestene fikk med seg hjem. Fx hadde et brudapar plukket stein i fjæra og limt på forskjellige ting som sa noe om gjesten. Gubben fikk en liten veteranbil og jeg fikk en miniflaske med pepsi-max !!

Da vi hadde konfirmasjon i fjor, heklet jeg serviettringer (små blomster med blader), og mange av gjestene spurte om de kunne få ta de med hjem. Det fikk de selvfølgelig lov til

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som hadde mye vondt i hodet eller migrene før dere begynte på lavkarbo ... Blåbærpiken Lavkarbo generelt 9 23-08-12 09:47
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? beate Ketolysekuren 10 28-11-11 22:51
Noen som skal gifte seg til sommeren? Nutta Mer enn 30 kg overvekt 0 04-12-09 14:48
Noen som skal gifte seg neste år? nina25 Livets lyse side 3 09-10-09 12:22
Når merket dere at dere hadde pcos? Boxie PCOS og karbohydratkontroll 17 12-06-06 12:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no