Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Lovende test av pizzabunn

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-11, 22:55   #51
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Lovende test av pizzabunn

Da får jeg vel belage meg på en tur til helsekosten i morgen.

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:33   #52
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jeg prøver nok igjen nå som jeg fant ut at jeg må ha gjort en liten feil ja. Men tviler på at det blir pizza igjen FØR torsdag

Men i oppskrifta på første siden står det 0,5 liter vann. Men jeg tipper det skal være 0,5 desiliter

Puster lettet ut her - da skal JEG prøve i morgen og så legge ut resultatet her

Kanskje TS kan gå inn og justere vannmengden om det ikke allerede er gjort?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:42   #53
raskall
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 52
Innlegg: 136
raskall er ny på veien

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av krepso, her.

Er det rett at det skal være 5 dl vann (0,5 liter) til ca. 1 del mel? Kan det bli til en deig?

Her hadde det sneket seg inn en skrivefeil, ja. Det skal være 0,5 dl. HAHA.. Da forstår jeg at noen har fått en veldig klissete deig. LOL!

__________________




Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:43   #54
raskall
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 52
Innlegg: 136
raskall er ny på veien

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av raskall, her.

Her hadde det sneket seg inn en skrivefeil, ja. Det skal være 0,5 dl. HAHA.. Da forstår jeg at noen har fått en veldig klissete deig. LOL!

Jeg har forøvrig rettet det opp nå.

__________________




Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:52   #55
raskall
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 52
Innlegg: 136
raskall er ny på veien

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Ildern, her.

Denne har jeg lyst til å prøve. Har ikke glutenmel, da. Kan jeg bruke noe annet i stedet?

Som Iset sier så er det glutenmelet som gjør at dette blir en deig. Glutenmel inneholder 20% karbohydrater. En spiseskje er vel ca. 8 gram. Dermed utgjør glutenmelet 4 gram karbohydrater i denne oppskriften. Spielberger-sojaen inneholder 3,41% karber noe som jeg velger å kalle 0 gram med så lite som 2 spiseskjeer.

Jeg tipper din favoritthelsekost tar inn glutenmel hvis de ikke har det. Jeg fikk tak i det hos Life i Østfoldhallen.

__________________




Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:55   #56
raskall
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 52
Innlegg: 136
raskall er ny på veien

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av raskall, her.

Som Iset sier så er det glutenmelet som gjør at dette blir en deig. Glutenmel inneholder 20% karbohydrater. En spiseskje er vel ca. 8 gram. Dermed utgjør glutenmelet 4 gram karbohydrater i denne oppskriften. Spielberger-sojaen inneholder 3,41% karber noe som jeg velger å kalle 0 gram med så lite som 2 spiseskjeer.

Jeg tipper din favoritthelsekost tar inn glutenmel hvis de ikke har det. Jeg fikk tak i det hos Life i Østfoldhallen.

Det er også verdt å nevne at glutenmelet har 75% proteiner og det kan vi vel like veldig godt, kan vi ikke?

Jeg bruker denne melblandingen i vafler og pannekaker også. Sukrin/Stevia som søtning og egg som væske. Også klatter man litt rømme og fløte oppi for å få det ekstra godt.

__________________




Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 15:35   #57
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Puster lettet ut her - da skal JEG prøve i morgen og så legge ut resultatet her

Kanskje TS kan gå inn og justere vannmengden om det ikke allerede er gjort?

Virkelig spent på hvordan ditt resultat ble. Skal du forsteke bunnen?

Jeg prøver meg på nytt i dag med denne, selv om det ble fiasko sist. Med er jo en forskjell på 5dl vann og 0,5 dl hehe

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 16:08   #58
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Virkelig spent på hvordan ditt resultat ble. Skal du forsteke bunnen?

Jeg prøver meg på nytt i dag med denne, selv om det ble fiasko sist. Med er jo en forskjell på 5dl vann og 0,5 dl hehe

Hmmm - jeg kommer nok til å forsteke i 5 minutter kanskje først - og så ha på fyllet. Gleder meg - blir om ikke lenge nå!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 16:17   #59
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hmmm - jeg kommer nok til å forsteke i 5 minutter kanskje først - og så ha på fyllet. Gleder meg - blir om ikke lenge nå!

Har veldig trua på denne bunnen. Eneste vi gjør nå i forhold til standard hvetemelpizzabunn er å bytte ut hvetemelet med soyamel, glutenmel og fiberhusk. Så jeg er veldig spent altså.

Tenkte du å legge den ut på brettet for å heve den?

Selv om min ble veldig misslykka sist så heva den voldsomt i ovnen når jeg stekte pizzaen. Så nesten så jeg vurderer å droppe gjæret, for jeg liker den tynn og ikke slik luftig og tjukk. Hehe.

Også tenkte jeg å bruke fersk gjær i stede for tørrgjær.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 18:35   #60
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lovende test av pizzabunn

Åssen gikk det? Jeg skal begynne med min nuh. Er litt spent ja

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 19:30   #61
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Lovende test av pizzabunn

Bare melder min interesse, er SÅ nysgjerrig på hvordan resultatene deres blir
Takk for at dere tester

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 19:37   #62
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lovende test av pizzabunn

Min står til forsteking nå. Ser veldig bra ut altså. Er jo en skikkelig pizzaDEIG dette.
Jeg lagde dobbel porsjon da, så den dekte nesten ett stort stekebrett i vanlig ovn.
Lot den sto på 70 grader i 20 min først for heving. Den heva litt.
Også skrudde jeg opp til 225 og steker den i 5 min nå. Så tar jeg på alt fyllet og steker videre på 225 grader i 10-12 minutt til

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 19:44   #63
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Lovende test av pizzabunn

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 19:53   #64
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lovende test av pizzabunn

Ok, ferdigutprøvd! Anbefales! Selv om min deig ikke hevet (for varmt vann?), ble det tynn og fast nok til at den holdt seg sammen etterpå. Ikke noe problem å kjevle ut og løfte over på plata - hang godt sammen. Hadde kjøttdeig med tomatsaus på så det ble litt bløtt, men bunnen holdt seg sammen selv om den ble litt bløt av fyllet. Skal forsøke å forsteke som marjusen sier først neste gang - for den sprøe delen ytterst ble veldig god på smak Til og med min ikke-lavkarbo samboer syntes det ble veldig godt. Dobbelt porsjon anbefales men halver saltet for jeg syntes det smakte litt for salt (nå synes jeg jo alt smaker salt på lavkarbo da hehe).

Må prøves!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:07   #65
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Må prøves!

Da blir det pizza i morra
Tusen takk

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:10   #66
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lovende test av pizzabunn

Jeg har nok en litt annen oppfatning på denne bunnen.
Kjenner veldig godt soyasmaken av spielberg soyamelet. Den ble langt i fra sprø og veldig svampete. Jeg syntes første biten var veldig god, men så klarte jeg ikke mer bunn. Jeg måtte derfor ta av fyllet.

Mulig bunnen blir bedre om man krydrer bunnen MYE og tar i litt ost? Men slik den er nå er nok dette langt i fra en hvetepizzabunn. Kjenner det godt på lukta også at man bruker soyamel.

Så desverre må jeg nok skuffe dere som trodde dette var en hvetepizza

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:11   #67
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jeg har nok en litt annen oppfatning på denne bunnen.
Kjenner veldig godt soyasmaken av spielberg soyamelet. Den ble langt i fra sprø og veldig svampete. Jeg syntes første biten var veldig god, men så klarte jeg ikke mer bunn. Jeg måtte derfor ta av fyllet.

Mulig bunnen blir bedre om man krydrer bunnen MYE og tar i litt ost? Men slik den er nå er nok dette langt i fra en hvetepizzabunn. Kjenner det godt på lukta også at man bruker soyamel.

Så desverre må jeg nok skuffe dere som trodde dette var en hvetepizza

Marius

Når jeg lager vanlig pizzabunn så har jeg 1ts med provencekrydder samt 1ss med raspet parmesan. Jeg kunne ikke tenke meg å lage en pizzabunn uten dette. Jeg pleide å hate parmesan, men i pizzabunn er det verd å prøve

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 23:09   #68
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Lovende test av pizzabunn

soyamel er vel ikke så sunt heller så...

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 07:07   #69
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

soyamel er vel ikke så sunt heller så...

Tror ikke 2 ss soyamel en gang i blant vil utgjøre noe fare for helsa? JEG synes den var den beste av de jeg har smakt - den er ikke "eggete" - og såpass at den holder seg sammen så jeg kan spise pizza med fingrene og ikke kniv og gaffel. Jeg kjente ingen "soyasmak" - men dette er nok helt individuelt. Bruker ikke soyaprodukter i særlig grad ellers heller så jeg vet ikke helt hva det skulle smakt - hehe.

Veldig fornøyd med å ha et alternativ som funker nå man skal ha pizza - og som sagt - så lenge ikke-lavkarboeren i huset har godkjent den så da så

Ha en deilig dag alle sammen og takk til TS for å dele oppskriften

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 13:30   #70
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Lovende test av pizzabunn

Nå holdt jeg på å ikke finne igjen denne. Har tenkt å prøve denne i kveld, så da var det krise. Har alt utenom gjær, så får vel skaffe det. Bruker jo ikke mye av det på lavkarbo.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:19   #71
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jeg har nok en litt annen oppfatning på denne bunnen.
Kjenner veldig godt soyasmaken av spielberg soyamelet. Den ble langt i fra sprø og veldig svampete. Jeg syntes første biten var veldig god, men så klarte jeg ikke mer bunn. Jeg måtte derfor ta av fyllet.

Mulig bunnen blir bedre om man krydrer bunnen MYE og tar i litt ost? Men slik den er nå er nok dette langt i fra en hvetepizzabunn. Kjenner det godt på lukta også at man bruker soyamel.

Så desverre må jeg nok skuffe dere som trodde dette var en hvetepizza

Marius

Må dessverre si meg enig. Selv med sterk smak og mye hvitløk i fyllet, og masse deilig ost ble bunnen for mye.

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 21:41   #72
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lovende test av pizzabunn

Lagde denne i sted og er fornbøyd Ble sprø og fin, overhode ikke soyasmak på melet jeg brukte!

Denne skal vi bruke igjen!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 21:42   #73
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Lagde denne i sted og er fornbøyd Ble sprø og fin, overhode ikke soyasmak på melet jeg brukte!

Denne skal vi bruke igjen!

Hvilket mel brukte du?

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 21:46   #74
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Hvilket mel brukte du?

Bauckhofs... Økologiskt i en brun papirpose. Er riktignok 14 gr karb i dette, men det kan jeg leve med de gangene jeg vil ha denne pizza`n

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 21:52   #75
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Lovende test av pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Bauckhofs... Økologiskt i en brun papirpose. Er riktignok 14 gr karb i dette, men det kan jeg leve med de gangene jeg vil ha denne pizza`n

Blir litt for mye for meg på ketolyse. Jeg måtte lage dobbel oppskrift for å få en pizza som er stor nok til at jeg blir mett som en middag.

Da blir bunnen 14 kh med melet ditt, som er litt drøyt når jeg kan bruke maks 20 i løpet av hele dagen

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pizzabunn Musti Bakst 32 12-04-12 13:48
Pizzabunn? bærrgen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 13-05-11 21:34
Pizzabunn Lindabtn Middag 31 01-05-08 12:47
Pizzabunn? cilemora Dr Lindbergs 11 07-11-07 20:21
Pizzabunn rsy Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 24-03-05 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no