Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Endelig i ketose igjen...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-11, 23:43   #1
Nesly
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: sandnes
Innlegg: 54
Nesly er på en erverdig vei

Endelig i ketose igjen...

=Deilig! Sprakk for noen uker siden og har hatt en pause på kanskje 3 ukers tid. Har holdt meg unna brød og poteter men har spist en del godteri og diverse ja..masse frukt.. Gått i vanlige knekkebrød i stedet for lakarbo.. Resultat: opp ca 2 kg.. Er nok en del vann da, så går nok fort ned igjen..
Begynte på lavkarbo/ketolyse igjen på mandag, og NÅ kjenner je en del av disse HERLIGE virkningene av ketolysen!

-Hadde ikke vært på do på mange dager, og endelig får jeg kommet på do regelmessig igjen! Har vært på do flere ganger i dag..sorry detaljene!

-HUDEN min har vært kvisete og fæl de siste ukene, etter få dager med ketolyse tørker kvisene ut og huden ser bedre ut!

-Jeg FØLER meg bedre, og slankere...høres kanskje teit ut men får en god følelse og har det bra med meg selv om jeg er på ketolyse enn når jeg stapper i meg karbo/sukker..

-Bedre humør

-Sover bedre

osv....

__________________


Nesly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 21:56   #2
ccgirl1982
Medlem
 
ccgirl1982 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 69
ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Endelig i ketose igjen...

Så bra du er igang igjen
Er helt enig med deg at vi føler oss mye bedre i kropp og sinn når kroppen kommer i ketose- føler kroppen fort blir strammere når vesken forsvinne og kg minker
Lykke til med ketolyse og målet ditt

__________________

Er nå inne i runde nr 2 med livstilsendring og Ketolyse
Tok av 10 kg sist. Er ikke av di største å tyngste men vil ner til idealvekta mi som er om ca 5-10 kg
ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 00:15   #3
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Endelig i ketose igjen...

Ja, er det ikke deilig?
Jeg har slurvet mer eller mindre siden jul, men nå når dagene blir lysere og varmere kommer viljestyrken sakte men sikker tilbake

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig gelé for oss lavkarbofolk igjen mona71 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 20 31-03-11 13:30
ENDELIG på rett vei igjen Tvilling82 Generell diskusjon 4 21-09-10 12:45
Endelig går det nedover igjen! viet60 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 05-11-09 16:38
Endelig tilbake igjen! janine75 Ketolysekuren 6 10-03-08 11:31
Jipp ... Endelig i ketose supha Ketolysekuren 1 03-03-08 14:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no