Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstarterne!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-13, 09:48   #1
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Oktoberstarterne!

Her tenkte jeg vi kunne samle de som starter i oktober i en tråd vi kan skravle i, spørre om råd, motivere hverandre og alt annet som skulle falle oss inn!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 09:57   #2
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Jeg kan starte med å fortelle litt om meg da

Jeg er ei jente på 20 år og bor i et hus med samboeren min og de to pusene våre. For noen år siden begynte jeg på lavkarbo og gikk ned 30 kg på et halvt år, men så kom jeg i en vanskelig periode i livet mitt som gjorde at jeg kobla helt av kostholdet. Spiste kun takeaway, mariekjeks og alt slikt dumt!

Dette gjorde at jeg gikk opp de 30 kiloene + 20 kilo til. 50 kg iløpet av noen måneder er ikke noe bra for hverken psyken eller helsen så det å komme seg tilbake ble en kamp.

I et år nå har jeg prøvd meg på "vanlig sunn kost" og å telle kalorier pluss trening, men når man trener 5 ganger i uka, spiser akkurat det man skal og man ikke mister en eneste kilo så er det jo noe som ikke fungerer.

Derfor har jeg nå kommet tilbake til lavkarbo og ketolyse og jeg trivdes fantastisk bra fra første stund. Dette kan jeg og kjenner, jeg slipper å være sulten hele tiden, jeg kan kose meg med gode kaker og kan slippe å telle de pokkerns kaloriene!

Så langt har jeg gått ned 4 kg på 4 dager, første delmål er å komme under 100 kg innen 14. Januar som er bursdagen min

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 10:49   #3
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Flott initiativ, trådstarter

Jeg er 28 år, har 3 barn ( 10år, 3,5år og snart 8 mnd) og samboer.
Etter siste svangerskap så har kiloene sittet klistret på! Trodde jeg skulle dø når jeg oppdaget før helga at arbeidsbuksa ikke passer og at jeg begynner på jobb om 1 mnd!!!

166 høy og 80 kg tung..
Ketolyse ble raskt mitt valg

Begynte om mandagen og allerede nå har jeg gått ned 3 kg, altså 1 kg pr dag..
Nyter det mens jeg kan og tenker det snart flater ut.

Mitt del mål er å nå 70 kg til 31.12 og 60 kg til 31.03
Men samtidig har jeg et mål med søster om å gå ned 7 kg 10.11! Altså på 4 uker... 3 down 4 to go.

Hun gifter seg om1, 5 uke, så det blir min første "cheat day" . Håper den ikke ødelegger for mye, for den dagen har jeg gledet meg til leeenge og da skal jeg kose meg med hele 3-rettersen, og litt kake og alkohol
Men dagen etter er det bursdag, da blir det ikke så mye som en kakesmule

I tillegg til ketolyse så går jeg veldig raskt gjennomsnitt 6 km/t i 40-60 min hver kveld..
Har lastet ned appen Endomondo til mobilen, den er utrolig motiverende å bruke, anbefales I tillegg blir det etterhvert lett styrketrening her hjemme med fri vekter.

Gleder meg til å følge dere på veien mot deres mål

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 10:59   #4
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Gleder meg til å følge deg også! Og du er jo godt på vei allerede
Når du skal drikke alkohol er det viktig å huske at kroppen tåler liiiiiite alkohol når man er på ketolyse! Første gang jeg drakk sist begynte vi å drikke klokken syv, to glass brennevin og funlight saft etterpå måtte jeg bæres ut. Jeg hadde maks fått i meg en dl med brennevin og klokken var bare 9 :P

Etterhvert lærte jeg meg hvor lite jeg tålte og da ble det vell ca. 2,5 dl brennevin fordelt utover kvelden! (Før jeg begynte på lavkarbo kunne jeg gjerne drikke en 0,7 utover kvelden og ikke være dritings) så pass godt på!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 11:36   #5
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Gleder meg til å følge deg også! Og du er jo godt på vei allerede
Når du skal drikke alkohol er det viktig å huske at kroppen tåler liiiiiite alkohol når man er på ketolyse! Første gang jeg drakk sist begynte vi å drikke klokken syv, to glass brennevin og funlight saft etterpå måtte jeg bæres ut. Jeg hadde maks fått i meg en dl med brennevin og klokken var bare 9 :P

Etterhvert lærte jeg meg hvor lite jeg tålte og da ble det vell ca. 2,5 dl brennevin fordelt utover kvelden! (Før jeg begynte på lavkarbo kunne jeg gjerne drikke en 0,7 utover kvelden og ikke være dritings) så pass godt på!

Såpass! Jeg tåler generelt lite alkohol, så da skal jeg være forsiktig Tusen takk!

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 12:07   #6
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Så koselig tråd! Jeg er 24 år gammel, har to barn (snart 3 år og 7 mnd) og en skokk hunder. Bor utenfor kongsvinger, og har i teorien en mann men ser han sjeldent egentlig Han bare betaler alle regningene og står for det økonomiske- Hehe! Neida. (Joda ) Han jobber borte og har en viktig jobb som gjør at han må ofte ut i friperiodene sine, men sånn er det første året i jobben hans.

Gått ned tidligere fra 122 til 79, så gikk jeg opp til 95 mens jeg gikk gravid med sønnen min. Kom ikke under 86 kg før jeg begynte på lavkarbo forrige uke Og nå står tallet på 82... Fått tilbake energien og livsgnisten og føler alt er igje nmye lettere!

Og idag belønnet jeg meg selv med stormberg klær

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 12:50   #7
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av LilleFly, her.

Så koselig tråd! Jeg er 24 år gammel, har to barn (snart 3 år og 7 mnd) og en skokk hunder. Bor utenfor kongsvinger, og har i teorien en mann men ser han sjeldent egentlig Han bare betaler alle regningene og står for det økonomiske- Hehe! Neida. (Joda ) Han jobber borte og har en viktig jobb som gjør at han må ofte ut i friperiodene sine, men sånn er det første året i jobben hans.

Gått ned tidligere fra 122 til 79, så gikk jeg opp til 95 mens jeg gikk gravid med sønnen min. Kom ikke under 86 kg før jeg begynte på lavkarbo forrige uke Og nå står tallet på 82... Fått tilbake energien og livsgnisten og føler alt er igje nmye lettere!

Og idag belønnet jeg meg selv med stormberg klær

Så flink du har vært og velkommen så mye til tråden vår!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 13:03   #8
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Hei! Jeg vil også være med!

Jeg er 28 år gammel, gift og jeg er bosatt i trondheim. Jeg har egentlig hatt en lavkarbo livsstil lenge, men så tok jeg meg en pause midt i en litt kaotisk livssituasjon. Men det endte ikke så bra. Jeg la på meg utrolig mye på kort tid (jeg gikk opp fra 93 kg til 117 kg) og ble egentlig mer deprimert enn i utgangspunktet. Men nå har jeg lært, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gjøre det samme igjen!!!
Men nå er jeg altså igang igjen, og idag veide jeg 107,4 kg Så jeg har kommet meg ned noen kilo allerede. Det første målet mitt er egentlig å se 94 tallet. Vi står nemmelig på venteliste til å få oppfyllt drømmen vår om å bli foreldre, og de har sagt at jeg kan ringe når jeg har kommet meg til 94 - tallet. Så jeg håper at jeg snart kan ta den telefonen

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 14:54   #9
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

LilleFly og Nutta, hyggelig at vi blir flere her
Og Nutta, masse lykke til med å nå drømmen din, det går nok bra skal du se. Har en bekjent som har det likt som deg nå, hun er snart i mål

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 16:32   #10
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Oktoberstarterne!

Takk! det håper jeg også! å, så bra!! det gir meg håp å høre at flere får det til!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 19:30   #11
Zvezi
Nytt Medlem
 
Zvezi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 6
Zvezi er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Hei! Vil joine jeg og!

Jeg er en jente på snart 21 år, fyller nå i november.
Har slete med vekten siden jeg kan huske, og har prøvd det meste mellom himmel og jord! Desverre så har jeg sett at arbeid og student livet har gjort at kiloene har gått opp istedenfor ned :-/ Så når 2 av mine beste venninner bestemte seg for å prøve dette, med godt restultat måtte jeg nesten prøve jeg og!
Jeg startet 20 september på en rensekur og en uke senere på lavkarbo/ketolyse. Vært mye informasjon og har kanskje ikke heelt forstått det før nå, men nå er jeg lada og klar for å gå ned i vekt!
Startet på 100kg, og har nå gått ned til 90.4 på 4 uker i morgen.
Målet er 68kg innen neste Sommer!

Zvezi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Torkil P. Andersen Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 20:14   #12
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Joiner jeg og!
Etter å ha feilet kollossalt i sommer, med av og på LCHF, starter jeg i dag!
Jeg har bestemt meg! Tok bilde av meg selv i speilet i dag, så jeg kan motiverer meg selv.

Jeg er 26 år, gift og bor i en liten by i nord-norge. Fikk i april vite at jeg har en muskelsykdom som bare gjør meg svakere. Lang historie kort: jeg og mannen vil ha barn før jeg havner i rullestol, og jeg må derfor prøve å ta av så mange kg som mulig slik at det å være gravid skal være så lett som mulig.

I 2010 gikk jeg ned fra 68 kg til 57 kg med LCHF. Veier nå 70, og vet at siden jeg ikke kan bygge muskler pga sykdommen, er dette KUN fett jeg har lagt på meg. Det skal bort! Jo lettere jeg er, jo lettere er det for meg å bevege meg og sånn. Så derfor skal jeg ned på 55 kg.
Jeg er lita og har nesten ikke muskler, derfor vil jeg være så lett! Ikke døm.
Hadde det ikke vært for sykdommen min, hadde jeg ikke brydd meg om min størrelse. Synes bare det er viktig å poengtere

Jeg har planer om å være ganske streng fram til jul. Da kan jeg slakke litt, men ikke mye. Det var nemlig slik det gikk galt forrige gang...
Håper virkelig jeg klarer å komme inn i den tankegangen jeg var i, for 3-4 år siden.

Lykke til!

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 20:14   #13
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Zvezi, her.

Hei! Vil joine jeg og!

Jeg er en jente på snart 21 år, fyller nå i november.
Har slete med vekten siden jeg kan huske, og har prøvd det meste mellom himmel og jord! Desverre så har jeg sett at arbeid og student livet har gjort at kiloene har gått opp istedenfor ned :-/ Så når 2 av mine beste venninner bestemte seg for å prøve dette, med godt restultat måtte jeg nesten prøve jeg og!
Jeg startet 20 september på en rensekur og en uke senere på lavkarbo/ketolyse. Vært mye informasjon og har kanskje ikke heelt forstått det før nå, men nå er jeg lada og klar for å gå ned i vekt!
Startet på 100kg, og har nå gått ned til 90.4 på 4 uker i morgen.
Målet er 68kg innen neste Sommer!

Hei, gleder meg til å følge deg.
Og GRATULERER med -9, 6kg og det på 4 uker!Bra jobba
20 kg til før sommeren, det klarer du, skal heie på deg
Trener du noe ved siden av?

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 20:23   #14
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av fridr, her.

Joiner jeg og!
Etter å ha feilet kollossalt i sommer, med av og på LCHF, starter jeg i dag!
Jeg har bestemt meg! Tok bilde av meg selv i speilet i dag, så jeg kan motiverer meg selv.

Jeg er 26 år, gift og bor i en liten by i nord-norge. Fikk i april vite at jeg har en muskelsykdom som bare gjør meg svakere. Lang historie kort: jeg og mannen vil ha barn før jeg havner i rullestol, og jeg må derfor prøve å ta av så mange kg som mulig slik at det å være gravid skal være så lett som mulig.

I 2010 gikk jeg ned fra 68 kg til 57 kg med LCHF. Veier nå 70, og vet at siden jeg ikke kan bygge muskler pga sykdommen, er dette KUN fett jeg har lagt på meg. Det skal bort! Jo lettere jeg er, jo lettere er det for meg å bevege meg og sånn. Så derfor skal jeg ned på 55 kg.
Jeg er lita og har nesten ikke muskler, derfor vil jeg være så lett! Ikke døm.
Hadde det ikke vært for sykdommen min, hadde jeg ikke brydd meg om min størrelse. Synes bare det er viktig å poengtere

Jeg har planer om å være ganske streng fram til jul. Da kan jeg slakke litt, men ikke mye. Det var nemlig slik det gikk galt forrige gang...
Håper virkelig jeg klarer å komme inn i den tankegangen jeg var i, for 3-4 år siden.

Lykke til!

Hei
Så trist å høre du har blitt syk. Bestemor hadde muskelsykdommen MS, og hun holdt seg faktisk utrolig bra frem til hun var i slutten av 40-årene, hun var kjempe nøye med kost og trening, hun også måtte tenke vekt, så jeg dømmer ingen! Har sett hvor viktig det faktisk er med en slik sykdom. Håper du klarer målet som er beste for din kropp
God bedring og masse lykke til

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 21:59   #15
St. Cecilie
Medlem
 
St. Cecilie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 64
St. Cecilie er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Så kjekt at du startet en tråd! Jeg var redd at det skulle være så stille her inne.

Jeg er 29 år (i en måned til!) og alenemamma til en liten jente på 3 1/2 år. Vi bor i en koselig liten leilighet i Stavanger.

Jeg har tidligere gått ned en god del i vekt på ketolysekuren, og vet at magen min og kroppen ellers liker meg best når jeg spiser lavkarbo. Jeg har derfor bestemt meg for å starte opp igjen og gå på ketolyse.

Første dagen min (mandag) klarte jeg ikke å gå på vekten fordi jeg var redd at jeg skulle bli overmannet av negative følelser. Men jeg vet sånn ca hvor mye jeg veier i forhold til klærne jeg har (jeg har størrelser fra 42-48….).
På tirsdag da jeg endelig hadde psyket meg opp til å gå på vekten så var batteriene gått! *knis* Jeg fikk endelig kjøpt batterier nå i kveld…

Jeg har en ganske lang vei å gå. 35 kilo. Men jeg ser ikke bort i fra at jeg endrer målet underveis, ettersom jeg aldri har hatt en trivselsvekt i voksen alder. Jeg bare punchet inn hva jeg kom til å ha som bmi ved 65kg og det var 22, og det er jo midt i "normalvektig" sjangeren. Jeg er 1.72 så jeg er jo ett par centimeter…

__________________
post tenebras, lux.
St. Cecilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 10:44   #16
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av St. Cecilie, her.

Så kjekt at du startet en tråd! Jeg var redd at det skulle være så stille her inne.

Jeg er 29 år (i en måned til!) og alenemamma til en liten jente på 3 1/2 år. Vi bor i en koselig liten leilighet i Stavanger.

Jeg har tidligere gått ned en god del i vekt på ketolysekuren, og vet at magen min og kroppen ellers liker meg best når jeg spiser lavkarbo. Jeg har derfor bestemt meg for å starte opp igjen og gå på ketolyse.

Første dagen min (mandag) klarte jeg ikke å gå på vekten fordi jeg var redd at jeg skulle bli overmannet av negative følelser. Men jeg vet sånn ca hvor mye jeg veier i forhold til klærne jeg har (jeg har størrelser fra 42-48….).
På tirsdag da jeg endelig hadde psyket meg opp til å gå på vekten så var batteriene gått! *knis* Jeg fikk endelig kjøpt batterier nå i kveld…

Jeg har en ganske lang vei å gå. 35 kilo. Men jeg ser ikke bort i fra at jeg endrer målet underveis, ettersom jeg aldri har hatt en trivselsvekt i voksen alder. Jeg bare punchet inn hva jeg kom til å ha som bmi ved 65kg og det var 22, og det er jo midt i "normalvektig" sjangeren. Jeg er 1.72 så jeg er jo ett par centimeter…

Masse lykke til Blir spennende å følge deg og se hva du ender med
Jeg har akkurat kjøpt meg digital vekt, og i den fulgte det med batterier.
Gleder meg til å prøve den nå som kiloene går nedover

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 11:04   #17
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Fy katta for en nedtur... kjøpte meg ny vekt i dag, digital, siden min gamle ikke var det.. Og jeg er 2kg TYNGRE på den enn den andre Kjenner jeg ble litt sur...

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 11:09   #18
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Esperanza, her.

Fy katta for en nedtur... kjøpte meg ny vekt i dag, digital, siden min gamle ikke var det.. Og jeg er 2kg TYNGRE på den enn den andre Kjenner jeg ble litt sur...

Skipp vekta, bruk målbånd

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 11:37   #19
St. Cecilie
Medlem
 
St. Cecilie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 64
St. Cecilie er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Esperanza, her.

Fy katta for en nedtur... kjøpte meg ny vekt i dag, digital, siden min gamle ikke var det.. Og jeg er 2kg TYNGRE på den enn den andre Kjenner jeg ble litt sur...

Ugh, ja har vært borti det samme selv. MEN - tenk det sånn, du har jo fremdeles gått ned like mange kilo Må bare oppjustere startveka litt. *heier på deg*

I dag klarte jeg passere brød/bakstavdelingen på Meny uten å ville stappe hodet ned i berlinerbolleboksene. Hurra! Det betyr vell at søtsuget starter å gå bort? Brød/bakst er min store ulykkelige kjærlighet.... jeg kan gi blanke i sjokolade, chips, smågodt etc...men BRØD, nybakt - det har vært himmelen for meg. (Og helv*** for magen).

__________________
post tenebras, lux.
St. Cecilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 13:05   #20
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Oktoberstarterne!

håper jeg kan få være med og siden det ikke er noen septembertråd her.
jeg er en jente på 30 år 1,62 høy, startet på 77,2 18 september og veier nå 71,7, altså 5,5 kg ned.

veide 98 på mitt største for 3 år siden, veide 67 for et år siden, men nå skal jeg ned til 65 kg til 10 des da jeg og kjæresten reiser på vår første kjæreste tur 13 desember til london

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 17:50   #21
Zvezi
Nytt Medlem
 
Zvezi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Oslo
Alder: 31
Innlegg: 6
Zvezi er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Esperanza, her.

Hei, gleder meg til å følge deg.
Og GRATULERER med -9, 6kg og det på 4 uker!Bra jobba
20 kg til før sommeren, det klarer du, skal heie på deg
Trener du noe ved siden av?

Hei Esperanza! Jeg vil gjerne trene, men fikk streng beskjed om at det ikke var bra på den ketolysen som jeg går på. Men jeg beveger men veldig mye! Går turer rundt om i Oslo, de stedene jeg finner bakker, og jeg jobber også veldig mye i bar! :P Å jobbe som bartender på et stappa 18års sted er faktisk på grensen til hard trening! :P Så danser jeg litt da. Men ingen styrketrening. :-/ Men snart!

Har forøvrig endelig slutta å stagnere og våkna til en fantastisk overaskelse med ny vekt på 98.7 og har da ENDELIIIIIIIIG bikka under 90! Det er en fantastisk opplevelse! Det er jo ikke mulig å mista motivasjon på denne livsstilen jo! Man ser store fremganger veldig ofte! *såååå glaaaad!!*

Zvezi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Torkil P. Andersen Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 19:59   #22
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Skipp vekta, bruk målbånd

Ja det burde jeg jo, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det. Men må nok også bruke vekta

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 20:02   #23
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av St. Cecilie, her.

Ugh, ja har vært borti det samme selv. MEN - tenk det sånn, du har jo fremdeles gått ned like mange kilo Må bare oppjustere startveka litt. *heier på deg*

I dag klarte jeg passere brød/bakstavdelingen på Meny uten å ville stappe hodet ned i berlinerbolleboksene. Hurra! Det betyr vell at søtsuget starter å gå bort? Brød/bakst er min store ulykkelige kjærlighet.... jeg kan gi blanke i sjokolade, chips, smågodt etc...men BRØD, nybakt - det har vært himmelen for meg. (Og helv*** for magen).

Og jeg er veldig glad for de kiloene er vekk altså
Her her her, skjønner vanskeligheter der altså, de er rå gode!! Gudskjelov har jeg sv.skap perm en mnd til. Jeg jobber i en Meny butikk, og vet hvor syyyykt digg det lukter fra bakeriet
Men gratulerer med motståelse av fristelsen

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 20:05   #24
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av Zvezi, her.

Hei Esperanza! Jeg vil gjerne trene, men fikk streng beskjed om at det ikke var bra på den ketolysen som jeg går på. Men jeg beveger men veldig mye! Går turer rundt om i Oslo, de stedene jeg finner bakker, og jeg jobber også veldig mye i bar! :P Å jobbe som bartender på et stappa 18års sted er faktisk på grensen til hard trening! :P Så danser jeg litt da. Men ingen styrketrening. :-/ Men snart!

Har forøvrig endelig slutta å stagnere og våkna til en fantastisk overaskelse med ny vekt på 98.7 og har da ENDELIIIIIIIIG bikka under 90! Det er en fantastisk opplevelse! Det er jo ikke mulig å mista motivasjon på denne livsstilen jo! Man ser store fremganger veldig ofte! *såååå glaaaad!!*

Så fantastisk!!!!Må være en utrolig deilig følelse?
Jeg går bare veldig raske turer i mellom 40-60 min, jeg blir god å svett, og forbrenner en del. Er egentlig bare veldig deilig Men spinning og slike ting holder jeg meg unna..

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 20:08   #25
Esperanza
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 34
Esperanza er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarterne!

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

håper jeg kan få være med og siden det ikke er noen septembertråd her.
jeg er en jente på 30 år 1,62 høy, startet på 77,2 18 september og veier nå 71,7, altså 5,5 kg ned.

veide 98 på mitt største for 3 år siden, veide 67 for et år siden, men nå skal jeg ned til 65 kg til 10 des da jeg og kjæresten reiser på vår første kjæreste tur 13 desember til london

Hei, klart du kan henge her med oss Så deilig med nedgangen din!Du er jo snart i mål
Fantastisk!Masse lykke til videre

Esperanza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan går det med oktoberstarterne? Gladlaksen Spørsmål og svar 4 08-03-10 13:22
Resultater på oktoberstarterne? Gladlaksen Ketolysekuren 24 05-12-08 12:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no