Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vonde slitne ben/legger

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-13, 12:08   #1
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Vonde slitne ben/legger

Mine kjære altvitende orakler,-er det noen som har gode råd til meg?? Jeg begynner virkelig å bli fustrert. Komstant, over lang tid(3-4 år) har jeg vært plaget av verkende fotblad og stramme legger. Legen mener det er fibromyalgien og at jeg må "gå det av meg". Men det går ikke. Smertene blir værre jo mer jeg går. Over 2 år siden jeg slutta å røyke, har levd lavkarbo stort sett like lenge.

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 12:31   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Vonde slitne ben/legger

Tar du magnesium? Det pleier å hjelpe på stive legger, og er et anbefalt kosttilskudd på lavkarbo. Det samme gjør kalium om du har mangel på dette. Det anbefales at man tar magnesiumen før leggetid, da man blir trøtt av den også. Så om du tar den på morgenen så blir det gjerne en slapp dag...

Prøv en ukes tid i alle fall, og se om det virker! Jeg tar magnesium så snart jeg kjenner antydning til stive legger. To stk hver kveld.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 12:39   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Jeg antar føttene/fotstillingen din har blitt generelt undersøkt for å se om du kanskje trenger spesielle såler eller fotsenger? (Jeg synes i alle fall en ortoped-henvisning burde være på sin plass når det er snakk om sånne smerter over lang tid - selv om mange urettmessig vil avfeie pasienter med en eksisterende "alle mulige plager"-diagnose som feks fibromyalgi...)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 13:12   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

kan bare si meg enig med begge de forrige innleggene!
Magnseium er fint for stive legger og er verdt å prøve inntil du får legen din til å henvise deg til utredning!
Nye symptomer SKAL utredes og kun puttes i fm- sekken om man ikke finner noen annen grunn til plagene! Er veldig glad min lege er enig med meg der!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 13:22   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av LinLeia, her.

Mine kjære altvitende orakler,-er det noen som har gode råd til meg?? Jeg begynner virkelig å bli fustrert. Komstant, over lang tid(3-4 år) har jeg vært plaget av verkende fotblad og stramme legger.

Verkende fotblader får meg til å tenke på polynevropati...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 14:28   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Verkende fotblader får meg til å tenke på polynevropati...

Vel, det er vel stort sett fravær av følelse som er karakteristisk for polynevropati. Nummenhet og putefølelse er mye vanligere enn smerter.
Men som en differensialdiagnose burde legen ha vært innom tanken......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 16:09   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vel, det er vel stort sett fravær av følelse som er karakteristisk for polynevropati. Nummenhet og putefølelse er mye vanligere enn smerter.
Men som en differensialdiagnose burde legen ha vært innom tanken......

Jeg vet om to som har polynevropati og de har store smerter i føttene i alle fall, så mye at det i perioder gir gang-vansker faktisk.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 16:36   #8
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: Vonde slitne ben/legger

Som vanlig mange gode råd her. Takk,takk Mangnesium har jeg tatt over lengre perioder, uten merkbar effekt. Har også fått målt magnesium og div annet hos legen. Han fant ikke noe mangler.
Fastlegen har også sett så vidt på fotbladene, og mener det ikke er noe galt, ut å gå!! er svaret jeg får.
Skal lese mer om disse andre tipsene jeg har fått, når jeg får bedre tid

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 16:58   #9
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av LinLeia, her.

Som vanlig mange gode råd her. Takk,takk Mangnesium har jeg tatt over lengre perioder, uten merkbar effekt. Har også fått målt magnesium og div annet hos legen. Han fant ikke noe mangler.
Fastlegen har også sett så vidt på fotbladene, og mener det ikke er noe galt, ut å gå!! er svaret jeg får.
Skal lese mer om disse andre tipsene jeg har fått, når jeg får bedre tid

Bare en liten kommentar til magnesiummålinger:
Om det er serum-magnesium som er brukt så er den nesten verdiløs for å måle annet enn magnesiumbalansen i serum/blodet. Kroppen vil gjerne trekke magnesium fra andre steder (muskler) for å opprettholde balansen i serum. Intracellulær måling er bedre (men dyrere) for å se på muskulær magnesiummangel.
Men for de fleste er det nok å prøve magnesiumtilskudd i en måneds tid å så vurdere om ting har blitt bedre eller er uendret.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 17:08   #10
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Vonde slitne ben/legger

Henger meg på de gode rådene her. Og vil i tillegg anbefale yoga, dog en rolig variant. Samt mbd sko, som er formet slik mayaene går. Det har hjulpet på meg som har slitt med det samme som deg. Jeg har også tenkt å prøve en sånn maskin som drillo reklamerer for på tv, den gir strøm oppover leggene. Mamma har en sånn og hun synes den har god effekt. men jeg har ingen erfaringer med den ennå.

Håper du finner ut av det for det er ikke godt å ha sånne smerter! Lykke til!

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 19:14   #11
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Jeg ble diagnotisert av reumatolog med både polynevropati (nummen under føttene, har følelsen av at foten er en ball liksom, mistet følelsen i store deler av venstre side + mye smerter) og også kronisk achillesbetennelse i hælfestene på begge føtter.
Ingen av diagnosene hjelper det spøtt, fordi det ikke er noe og gjøre med det.
Jeg passer på og tøye og strekke godt ut daglig og aldri bruke sko som ikke er solide, og alle sko har god demping. Går jeg litt mye en dag, er jeg rimelig ødelagt den neste uka iallefall.
Så mitt beste råd er og passe på at skoene er optimale for foten og ikke gå for mye på hardt underlag.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.

Sist redigert av BenteR : 30-01-13 kl 21:16.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 21:12   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Ser andre har anbefalt yoga, den henger jeg meg på! Jeg har alltid hatt stramme legger, men etter bare noen få ganger merket jeg forskjell (og gikk ned i støvlettskaftstr )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 09:31   #13
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 37
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vonde slitne ben/legger

Har du optimal blodforsyning til beina? Har sett forsnevra hovedpulsåre i abdomen som årsak til vondt i beina.

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 08:56   #14
Hund&helse
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Palmekysten
Innlegg: 4
Hund&helse er på en erverdig vei

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg ble diagnotisert av reumatolog med både polynevropati (nummen under føttene, har følelsen av at foten er en ball liksom, mistet følelsen i store deler av venstre side + mye smerter) og også kronisk achillesbetennelse i hælfestene på begge føtter.
Ingen av diagnosene hjelper det spøtt, fordi det ikke er noe og gjøre med det.

Det kan være hjelp å få for betennelsen i senefestene. Kontakt en fysioterapeut som driver med trykkbølgebehandling. Ganske ubehagelig behandling, men den tok knekken på en langvarig betennnelse i mine hæler. Ved betennese i senefestet til achillessenen bør du ikke gå med helt flate sko, en lav hæl er best og bruker du mye joggesko bør du ha i en ekstra såle i hælen.

Hund&helse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 10:41   #15
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av LinLeia, her.

Fastlegen har også sett så vidt på fotbladene, og mener det ikke er noe galt, ut å gå!! er svaret jeg får.
Skal lese mer om disse andre tipsene jeg har fått, når jeg får bedre tid

Vil bare si at det skal litt mere til enn bare å se på fotbladene for å kartlegge om det skulle være en eller annen feilstilling.
Du kan faktisk ikke se om en fot har feilstilling bare ved å se på fotbladene.
For å sjekke ut dette trenger du ikke noen henvisning fra lege, du kan oppsøke en fotterapeut som har speilkasse f.eks.
Da kan de se på fotavtrykket ditt, og ta andre undersøkelser for å sjekke om det kan være noen feilstillinger.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-13, 22:39   #16
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Har du målt vitamin B-12 nivået? Når jeg har lavt nivå kjenner jeg det godt i beina, både lår og legger. De blir så tunge og ømme på en måte. Også kjenner jeg det godt under fotbladene, kjennes som at de er hovne på en måte. Kanskje et skudd i blinde, men om du ikke har målt nivået kan du jo be om det neste gang du er hos legen?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 12:27   #17
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Ser du har fått mange gode råd her

Men har lyst til å komme med ett til

For det første så vet jeg ikke hvilken jobb du har da,
men hvis du har en job der du står og går mye,
kanskje til og med på harde murgulv, så har skoene alt og si

Jeg slet noe forferdelig før jeg som en av de første her i bygda tror jeg faktisk,
kom over en reklame om MBT sko, og jeg fikk tak i,
og etter påvenning av disse skoene totalt avhengig av mine MBT sko,
ja, så glad var jeg i mine, og så ivrig for å få de hit til bygda,
at jeg fikk påvirka sportsbutikken her til å ta de inn

Og de som hadde gått og ledd mine sko, fikk prøvd de selv,
og ja..trenger jeg si det...jeg tror de fleste ansatte på det sentret har

Jeg ble bedre i føttene, beinhinnebetennelsen ble en saga blott,
men kjenner den igjen med det samme jeg går en tur i vanlige joggesko på asfalt, ryggen er null problem lenger,
og kjenner jeg på noe, tar jeg på meg sandalene mine å går i dem,
det går som regel over

Det finnes mange( og sikkert gode) etterligninger, men jeg blir ikke hjulpet med de så det må være de ekte

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 14:51   #18
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av Sothøna, her.

Ser du har fått mange gode råd her

Men har lyst til å komme med ett til

For det første så vet jeg ikke hvilken jobb du har da,
men hvis du har en job der du står og går mye,
kanskje til og med på harde murgulv, så har skoene alt og si

Jeg slet noe forferdelig før jeg som en av de første her i bygda tror jeg faktisk,
kom over en reklame om MBT sko, og jeg fikk tak i,
og etter påvenning av disse skoene totalt avhengig av mine MBT sko,
ja, så glad var jeg i mine, og så ivrig for å få de hit til bygda,
at jeg fikk påvirka sportsbutikken her til å ta de inn

Og de som hadde gått og ledd mine sko, fikk prøvd de selv,
og ja..trenger jeg si det...jeg tror de fleste ansatte på det sentret har

Jeg ble bedre i føttene, beinhinnebetennelsen ble en saga blott,
men kjenner den igjen med det samme jeg går en tur i vanlige joggesko på asfalt, ryggen er null problem lenger,
og kjenner jeg på noe, tar jeg på meg sandalene mine å går i dem,
det går som regel over

Det finnes mange( og sikkert gode) etterligninger, men jeg blir ikke hjulpet med de så det må være de ekte

MBT fins ikke i Norge leger, men han som har laget MBT har videreutviklet til en annen sko som heter Joya, som er veldig bra.

Men... alle kan bør ikke bruke den typen sko, er du lengde plattfot bør du unngå disse skoene. Fordi skoen vipper innover, og en som er plattfot går foten innover på.
Veldig mange har nytte av denne typen sko, men noen får også mere plager med disse skoene.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 01:00   #19
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Vonde slitne ben/legger

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

MBT fins ikke i Norge leger, men han som har laget MBT har videreutviklet til en annen sko som heter Joya, som er veldig bra.

Men... alle kan bør ikke bruke den typen sko, er du lengde plattfot bør du unngå disse skoene. Fordi skoen vipper innover, og en som er plattfot går foten innover på.
Veldig mange har nytte av denne typen sko, men noen får også mere plager med disse skoene.

Nei å nei.. så synd da,
det er de absolutt beste skoene jeg har hatt helsemessig,
helt unike

Har både sandaler og joggesko,
og hadde tenkt å kjøpe et nytt par til våren

Selges den nye sorten her til lands da, og er det samme prinsipp??

Men som du sier lenger opp her,
det er ikke sikkert dette er sko for alle nei, det skal jeg ikke påstå,
men de gjorde underverker på mine føtter og rygg ihvertfall

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 13:20   #20
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Vonde slitne ben/legger

Fant et stoort parti med MBT sko i en slik konkursbutikk for en tid siden, med 70-80% avslag. Det er nok noen som har kjøpt opp et konkursbo vil jeg tro. Så følg med litt, disse finnes nok fortsatt i mange slike konkursbutikker rundt om i landet...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slitne øyne etter lavkarbo Marielle_89 Fysisk og mental helse 5 12-10-11 15:30
Mellommat til sultne og slitne barn? Sophie Barns kosthold 4 03-09-09 14:33
Jogging og vonde skuldre? Tingeling Trening 10 13-06-05 12:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no