Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 23:02   #1
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Jeg er ganske ny i "hunde-gamet" og er litt usikker på hvordan vi ligger ann i forhold til turgåing. Sambo har hatt flere hunden oppigjennom, men det har vært gårdshunder som har gått løs hele dagen og lufta seg sjøl.

Hunden vår er en salig blanding, men det er mye fuglehund i henne, hun er 3 år og mellomstor. Tanken er å få rutine på 30 min tur to ganger om dagen (for eks morgen/kveld) og minst 1 time, helst lenger tur i løpet av dagen + hvis hun må ut imellom. Forje eier har trent en del mentalt med henne og hun er visst veldig lærenem. Kommer til å flette inn litt lydighetstrening på turene og forsøke å få til to økter på 15 min mental aktivisering 2.hver dag.

Håper å få litt konstruktiv tilbakemelding på tankene mine og gjerne info om hvordan du trener din hund og hva slag den er.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:15   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Hvis det er mye fuglehund i henne bør hun få løpe av seg litt energi innimellom. F.eks på et jorde. Ellers kan dere ende opp med at hun tygger på ting o.l.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:20   #3
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Jeg har 2 hunder, en mops og en bulldog. De får en ca.30min tur morgen og kveld en lengre midt på dagen på rundt en time og ca.30min til kvelds. Noen dager mindre og noen dager mer (kommer an på hvilken form hoftene mine er i)
Ellers får de ut i løpet av dagen og tisse om jeg ser at de trenger det.

Noen dager er vi å treffer andre hunder, da får de springe masse og leke seg. En del mental trening får de også, men ikke så masse lering av trix og slikt.. Men de fungerer i hverdagen, og det er det viktigste for meg

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:23   #4
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Har stor tomt rundt huset, masse jorder og skau like ved så etterhvert skal hun få løpe løs en stund hver dag nå i begynnelsen holder vi henne i bånd til hun blir trygg på oss og på "territoriet".

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:26   #5
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Har stor tomt rundt huset, masse jorder og skau like ved så etterhvert skal hun få løpe løs en stund hver dag nå i begynnelsen holder vi henne i bånd til hun blir trygg på oss og på "territoriet".

Hørtest veldig lurt ut

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:31   #6
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Hun er veldig "på" fuglene i grøfta, så vi tar ingen sjanser før vi har en gjensidig trygghet. Får heller kjøpe oss ei langline om vi ser at hun bobler over, men hun har roa seg godt etter de turene vi har gått. Masse nye inntrykk og forandringer som skal fordøyes..

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:35   #7
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Hun er veldig "på" fuglene i grøfta, så vi tar ingen sjanser før vi har en gjensidig trygghet. Får heller kjøpe oss ei langline om vi ser at hun bobler over, men hun har roa seg godt etter de turene vi har gått. Masse nye inntrykk og forandringer som skal fordøyes..

Ja, ei langline kan være lurt og ha liggende uansett så, noen hunder er mere gira på andre små dyr enn andre så da kan langline være smart og bruke.

Så bra at hun roer seg så fint hos dere da

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:39   #8
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Det er klart, hun er jo en fuglehund men er overraska over hvor fort hun avreagerer. Hun ser en fulg på veien, hun sniker seg mot den og fugler flyr, så ser hun etter den kanskje 2 sekunder og så er hun klar for å gå videre.

Fantastisk tilpassningsdyktig altså! Helt annen hund bare etter to døgn!

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:39   #9
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

jeg har en blanding mellom lapphund, samojed og boerboel. vi er ute og tisser på morran så tar vi det med ro til ungene har stått opp og fått i seg frokost. hvis det er fint vær så har vi dratt på stranda og bada ( jeg har akkurat oppdaget at hunden min kan svømme en time i strekk uten pause) eller hvis det ikke har vært for varmt har vi sykla en tur- gjerne til hundeparken 2-3 km unna. der kan hun løpe å leke lenge før vi sykler hjem. da sover hun i flere timer og det hender jeg må vekke henne for kveldstur før ungene skal legge seg. når ungene ikke har ferie venter vi med tissinga til ungene har gått på skolen og går en tur på ca en time. så en tur midt på dagen og en liten tur på kvelden. ungene synes det er umåtelig gøy å lære henne ting, så hun kan snakke, sitte, gi labb, teddy, ligge, rulle rundt og stå på to ben og alle de "nødvendige" tingene man må kunne for ekstra godbiter

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 23:43   #10
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

blanding mellom lapphund, samojed og boerboel.

For en deilig blanding

Dalmatiner, engelsk setter, gordon setter, labrador, golden retriver, flatcoated retriver og shæfer her

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 00:14   #11
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Først: Så kjekt med ny hund i hus!
Jeg har en flat på 5 år nå. Vi ser det stort sett ann med henne hvor mye hun trenger ila dagen. Enkelte dager er hun daff, sover litt på gulvet, litt på sengen sin, litt i sofaen (ja, hun får lov til det ), og andre dager er hun veldig klar for tur i det vi kommer hjem. Hun går inn og ut av huset (ut i inngjerdet hage) som hun vil, og så prøver vi å gå steder hun kan løpe løs hver dag. Og hvis det er vann i nærheten så bader hun gladelig (umulig å holde tørr).
Tror det er veldig lurt å skape en tilknytning før hun få løpe for mye løs ja, da blir dere også tryggere på henne. Kos dere masse med henne i tiden fremover, sikkert lurt å bruke litt ekstra tid på å øve på komandoer slik at hun vet hva det betyr hos dere

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 00:18   #12
Tasja
Medlem
 
Tasja sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 155
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Glemte også å si at vi har gått mange kurs med henne, men det hun er best til er lydighet, så vi øver en del på det også. Hun synes det er kjempegøy, så det kan være verdt å finne ut hva din hund liker best av utfordringer; spor, lydighet, rundering, agility osv.

__________________


Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 00:58   #13
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Kvantiteten betyr lite om kvaliteten er dårlig. Mental stimuli er alfa omega. I tillegg til den aktiviseringen du gjør så kan du jo lage til hjernetrimleker, som f.eks godbitsøk, godbit under en skål som står opp ned osv. Mistet hunden min tidligere i år, han var halvt setter. Godbit søk var en stor hit her. Stengte hunden ut i gangen og gjemte godbitene både høyt og lavt. Nesen gikk som en støvsuger, og han elsket det
Vi trente positivt, og skal jeg ha ny hund så fortsetter vi den retningen Det sies jo at fuglehunder skal trenes spesielt, ofte forholdsvis hardt, men det er bare tull. Jeg fikk en annen hund etter at vi la om til positivt. Prøvde litt klikkertrening, og man kunne nesten se at tannhjulene gikk rundt i skallen til hunden når den tilbød adferd for å finne ut hvilken adferd han fikk belønning for. Herlig <3

Du merker jo og om den får for lite stimuli, understimulerte hunder blir destruktive

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 08:58   #14
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Tasja: Takk! Hun er nesten ferdig trena, så her kan vi bare legge siste hånd på verket Kosing er ikke noe problem, hun er et kosedyr av dimensjoner. Foreløbig jobber vi med å bli ordentlig kjent med henne, men hun er kjapp i hodet, så tror den størst utfordringen ligger i å finne stadig nye ting å lære henne.

Noenkiloformye: Hun er "klikka inn" så kommer til å jobbe en del klikkertrening (når jeg får lest meg opp). Snella vår blir nok roligere av mental trening enn av masse tur, men en god blanding ser ut til å være det beste. Gikk tur i et hogstfelt med masse stokker, kvist og bekker som måtte hoppes over, krabbes under og går rundt, da fikk hun trimma både hodet og resten av kroppen og lå som et slakt etterpå enda vi bare var ute en time

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 09:03   #15
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Huff, denne tråden ga meg skikkelig dårlig samvittighet gitt! Vi har en gammel skinnfell på 15 år, blanding av schæfer og elghund, verdens skjønneste. Men etter at vi fikk 2 små barn i huset som krever MYE oppmerksomhet og energi, blir det ikke mer enn 2 turer pr dag, og ikke så veldig lange heller Men han har iallefall hagen som han kan løpe rundt i som han vil!
Ja...eh....det var vel egentlig ikke så mye hjelp i svaret MITT, men men Lykke til med hund!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 09:06   #16
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Huff, denne tråden ga meg skikkelig dårlig samvittighet gitt!

Det var ikke meninga da Bigmom

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 10:00   #17
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Det var ikke meninga da Bigmom

haha, nei det er vel ikke DIN skyld vel Har lenge hatt dårlig samvittighet, men baby og lillemor kommer liksom i første rekke nå, selv om gamle skinnfellen også får kos altså Men ikke like mye som før, nei

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 10:37   #18
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Jeg har en rottweiler. Vi bor på et småbruk så han har god plass å rusle rundt på. Han får ikke lov til å farte rundt på egenhånd, det er jo båndtvang fremdeles og den overholder jeg. Han kommer alltid på innkalling og jakter ikke på dyr, men jeg har han alltid i bånd når det finns andre mennesker rundt for det er utrolig mange mennesker som er redde for hund. I denne varmen som har vært nå har det ikke blitt lange turer. DEt er alt for varmt for han, bortsett fra tidlig på morgenen og sent på kvelden. Ellers er vi mye ute sammen, går/sykler/går på ski eller er i skauen en 90-120 minutter hver dag i tillegg til små lufteturer morgen og kveld. Legger alltid inn litt lek og moro/lydighet underveis. Lomma er som regel full av en pølsesnabb eller lignende. Skinnfellen min kan tenke seg å så vidt dyppe tærne i vann og kanskje helt ned til knærne dersom han syns jeg svømmer for langt ut, men noen badeloppe er han definitivt ikke. Vann er nifse saker. Gleder meg til båndtvangen er over og han kan løpe løs igjen.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 12:40   #19
Cosytroll
Juniormedlem
 
Cosytroll sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: MiddleOfNorway
Innlegg: 23
Cosytroll er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Jeg har ei lita Jack Russell tispe som stort sett mosjonerer seg selv/ går løs (bor særs landlig). Hun blir nesten oppgitt om jeg prøver å ta henne med på løpetur eller noe. Da vil hun heller leke enn bare løpe.
Hun er nok egentlig aller mest glad i å ligge på sofaen.

Cosytroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert inntil videre - - ? Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 15:30   #20
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Noenkiloformye: Hun er "klikka inn" så kommer til å jobbe en del klikkertrening (når jeg får lest meg opp). Snella vår blir nok roligere av mental trening enn av masse tur, men en god blanding ser ut til å være det beste. Gikk tur i et hogstfelt med masse stokker, kvist og bekker som måtte hoppes over, krabbes under og går rundt, da fikk hun trimma både hodet og resten av kroppen og lå som et slakt etterpå enda vi bare var ute en time

Herlig
Savner skikkelig hund. Finnes ikke noe bedre enn to kloke øyne som lyser av kjærlighet og som kun ønsker å være nær deg

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 15:49   #21
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Noenkiloformye, her.

Herlig
Savner skikkelig hund. Finnes ikke noe bedre enn to kloke øyne som lyser av kjærlighet og som kun ønsker å være nær deg

Joda, 4 øyner <3

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 22:52   #22
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Joda, 4 øyner <3

Tok en stund før jeg skjønte den

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 23:48   #23
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Hos oss varierer det veldig, og det er litt med vilje fra vår side fordi da krever hun ikke flere timer tur daglig. Ble rådet til det da voffsen var valp og har fulgt det siden... Har en 4 år gammel Rottweilertispe.. hun får en kort tur om morgenen, da er hun så trøtt at hun som regel går litt i svima Så går jeg eller mannen tur med henne med en gang vi kommer fra jobb, da er det alt fra 45 min (minimum) til 1,5 timer. I helgene går vi gjerne lengre turer og til andre tider. På kvelden vil hun bare ut i hagen og tisse. Tar gjerne en liten lekesession i hagen med fotballen av og til (har blitt nesten daglig nå i sommer), eller lager godbitsøk.

I tillegg kommer selvsagt hjernetrim og et og annet hundetreff, men må innrømme at det har blitt altfor lite av slikt nå i sommer..

Tidligere har vi gått et par lydighetskurs med henne, runderingskurs og blodsporkurs. Det syns hun er helt topp! Vi trener ikke aktivt mot konkurranse men gjør det inni mellom for at hun skal få litt variasjon og mental trening.

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 04:39   #24
Melaisa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
Melaisa er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Vi har en sprek fuglehund som vi nesten ikke går tur med. Da tenker jeg på tur med bånd i nabolaget og sånt. Vi (stort sett mannen min, får jeg vel si) går på fjellet med ham flere ganger i uken, og pleier å stille på to hundetreff.

Det hørtes i grunnen verre ut enn det er. Trettenåringen pleier å ta ham på tur med en kompis og hunden hans, de jogger/løper i en halvtime eller drøyt det de fleste ukedager.

Lykke til med hunden - det er veldig moro!

Melaisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 10:53   #25
Netteliten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 14
Netteliten er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye tur/trening får hunden din om dagen?

Hunder er digg!

Så mye frisk luft, mosjon og moro man kan tillate seg med en hund!

Ønsker meg!

Netteliten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye fett og hvor mye kh om dagen? elibro Spørsmål og svar 0 22-09-10 16:25
Hvor mye C-vitamin tar du om dagen? mofe Kosttilskudd 34 14-03-10 23:02
Hvor mange karbs om dagen? linnkri Spørsmål og svar 2 04-04-08 19:04
hvor lenge kan man innta 15 g om dagen? nystolen Spørsmål og svar 1 11-08-07 18:08
Hvor mange ganger om dagen? Hyper Spørsmål og svar 16 23-09-06 18:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no